Lisätään taas yksi vuodatus alaselän vaivoista. Viime kesällä alkoi ajan saatossa tuolta häntäluun alusta ja vasemman pakaran välistä kipuilla. Säteili hieman pakaraankin. Vasemmalla jalalla en pystynyt seisomaan, esim. kengän laitto oli hankalaa. Jätin kyykyn ja maastavedon pois kolmeksi kuukaudeksi, jonka aikana kipu katosi. Aloin tekemään vetoa ja kyykkyä uudestaan ja nyt n. kolmen kuukauden jälkeen samainen vaiva ilmestyi uudestaan, mutta oikealle puolelle. Ei säteile tällä kertaa mihinkään, ainoastaan painon laittaminen oikealle jalalle saa aikaan kipua. Lääkärillä kävin ekasta kerrasta, mutta vasta 2-3kk jälkeen kun kipu oli edelleen tallella. Tai oli kun varasin ajan, ei enää 3 viikon päästä kun oli aika. Kipua ei siis lääkäri saanut mistään esille, joten passitti vain apteekin kautta kotiin. Ensi kerralla vaivan tullessa käski aloittaa buranakuurin.
SI-nivelen paikkeille olen tuon kivun paikantanut, mutta syystä ja hoitomenetelmistä ei mitään hajua. Olisiko jollain heittää jotain villiä arvausta, mikä tuolla selässä nyt mättää?
Olen myös huomannut, että kun asetun johonkin seisomaan, on useimmiten oikean jalan varpaat vasemman jalan varpaista taaempana, eivät siis samassa linjassa.
SI-nivelen paikkeille olen tuon kivun paikantanut, mutta syystä ja hoitomenetelmistä ei mitään hajua. Olisiko jollain heittää jotain villiä arvausta, mikä tuolla selässä nyt mättää?
Olen myös huomannut, että kun asetun johonkin seisomaan, on useimmiten oikean jalan varpaat vasemman jalan varpaista taaempana, eivät siis samassa linjassa.