Kukaan ollut katsastamassa UFC/Srikeforce etc paikanpäällä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aijon tänä tulevana kesänä matkustaa jenkkeihin siinä tarkoituksessa että menen paikanpäälle katsomaan jonkun isomman eventin erityisesti LA tai Las Vegasissa. Tiedän että UFC tulee ehkä ruotsiin ja jos tulee niin menen mutta se ei ole sama minulle. Onko kukaan ketä olisi tämän jo tehnyt?

Miten sujui kaikki? Minkälaiset paikat/mitä paikkoja suosittelisit? etc... Mitä vaan ehdoituksia niin antaa tulla. Myös linkkejä jos on.

Tälläsen löysin itse viime Strikefocessa käyneeltä blogi postauksen:

http://fihasia.blogspot.com/2011/02/mr-moosen-kokemus-strikeforce-illasta.html

Lukemisen arvoinen mielestäni ja erityisesti jos jollain on tiedossa blogi tyylisiä juttuja aiheesta niin laita tulemaan please!

Mielenkiintoinen otanta tuosta blogista: "Tunnelma oli uskomaton ja en ole kokenut mitään vastaavaa yhdessäkään USA:n ammattilaisliigan ottelussa (NBA, NHL, NFL) joita olen ollut paikan päällä katsomassa lähivuosina."

Ruotsin Ufc:tä odotellessa.. Ja pahoittelen että ei ole tuohon topicciin annettavaa, kun on vain kotimaisia iltamia tullut katsottua.

Saksan Kölnissä olin katsomassa UFC 99-eventtiä puolitoista vuotta sitten kavereiden kanssa. Meininki areenassa oli aivan uskomaton, vaikka saksalaiset ei vapaaottelun päälle kyllä tuntuneet kaupungilla juteltaessa ymmärtävän ollenkaan. Paikat oli aika ensimmäisistä nousevista katsomoista ja niistä näki mielestäni yllättävän hyvin kehään (hinta 89e). Lisäksi koko areena oli täynnä jättiscreenejä jos ottelijat meinas karata näkyvistä. Järjestelyt oli mainiot. Matsien välissä ehti aina halutessaan käydä sujuvasti sauhuilla, kusella tai vaikka hakemassa tuopin olutta. Muistakaa sitten käydä katsomassa myös punnitukset ja mahdolliset muut oheistapahtumat!

Itse lähden uudestaan paikan päälle heti kun tulee edes kohtalainen kortti Eurooppaan. Mahdollinen Ruotsin eventti pitää tietysti ilman muuta mennä katsomaan. Tunnelman perusteella mieluiten menisin katsomaan isoa eventtiä Britteihin, Ausseihin tai Kanadaan. Nuo paikat ovat toimittaneet kyllä kovimman metelin ainakin kotikatsomosta tarkastellessa.

2008 kävin Affliction: Banned:ssa Los Angelesissa (itseasiassa Anaheimissa) katsomassa kun Arlowski murjoi Rothwellin, Vitor pisti valot pois Terry Martinilta ja Fedor niputti Tim Silvian. Arrowhead Pond oli varsin täynnä valistunutta MMA-väkeä, joista tasan jokainen tiesi kuka on illan isoin tähti. Megadeth oli tuotu soittelemaan välimusiikki; mielestäni täysin turhaan. Mukava keikka, pääosin hyvät järjestelyt, tosin eturivissä kökkineen Tito Ortizin pää vähän varjosti kehää ;) Meinasin lähteä kattomaan UFC 112:sta Abu Dhabiin, mutta en saanut suoria lentoja, joten UFC:n historian antikliimaksisin keikka event jäi onneksi väliin.

Mä olin muutaman kaverin kanssa NJ:n IZOD centerissä katsomassa Fedor vs. Silva. Oli todella hieno eventti olla paikan päällä vaikka oma suosikki Fedor hävisikin. Oli siistiä nähdä livenä kaikki Heavyweight turnaukseen osallistuvat äijät jne.

Harkinnassa on lähteä kattomaan 9.4 event myös kuhan tietäisi missä se on.. Vielä pitäisi nähdä Overeem actionissa kehän sisällä eikä vaan laidalla.

Mä olin muutaman kaverin kanssa NJ:n IZOD centerissä katsomassa Fedor vs. Silva. Oli todella hieno eventti olla paikan päällä vaikka oma suosikki Fedor hävisikin. Oli siistiä nähdä livenä kaikki Heavyweight turnaukseen osallistuvat äijät jne.

Harkinnassa on lähteä kattomaan 9.4 event myös kuhan tietäisi missä se on.. Vielä pitäisi nähdä Overeem actionissa kehän sisällä eikä vaan laidalla.

Overeem ei tuossa eventissä ole, HWt peruttiin tosta huhtikuun alun eventistä eikä tällä hetkellä ole mitään tietoa kellään ilmeisesti missä tämän "turnauksen" seuraava osa otellaan.

Tällä hetkellä Overeem plus kumppanit ovat kyseisessä eventissä, mutta todennäköisesti tullaan siirtämään aikaa myöhemmäksi.

Ois tarkoitus lähteä katsoon UFC Singaporessa, se pitäis olla tammikuun alussa. Ei ilmeisesti ihan 100 % varma, mutta.. Mites liput yleensä tulee myyntiin? Voisko joku antaa vinkkejä lippujen ostamiseen: alennuskoodit, paikat jne.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ainakaa wikipediassa ei lue että ois signaporee menossa UFC?

Ensinnäkin tuo Wikipedia toimii siis vapaaehtoisten toimesta, eli kuka tahansa vois sinne kirjottaa. Kyseessä ei siis ole mikään virallinen tiedotuskanava.

Toiseksi Wikipediassa lukee että että 4. Tammikuuta ja paikkana Marina Bay, Singapore.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom