Kuka tykkäsi elokuvasta Nemoa etsimässä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Hippa

Okkapukku.
VIP
Olipa aivan ihana leffa!

Kun vähän joka paikassa on selitelty kuinka tämä leffa on pliisu ja niin pois päin ni kyllä rupesi mietityttämään, että onko kaikki sitä mieltä?

Itse annan :5: ja :haart:

Meen varmasti katsomaan alkuperäisversion tai sitten ostan dvd:n. Tällä hetkellä piirretyistä löytyy Shrek ja Disneyn Dinosaur ja molemmat on ihan loistavia. :)

Eilen katoin puolet kunnes tipahdin. Tänään olis tarkotus kattoa loput, oli kyl tosi loistava. Repesin jatkuvasti sille kalalle jolla oli huono lähimuisti ja unohti kaiken. :)
-Jaamann 5v.

Kyllä toi on pakko mennä kattoon. Monsterit Oy:kin oli niin loistava että meinasin koko ajan tipahdella sohvalta, ja tää kuulostaa vielä paremmalta.

siis aivan loistava leffa. LOISTAVA!!!
suosittelen että kattokaa noista piirretyistä aina kun mahdollista alkuperäinen versio. Mun mielestä alkuperäset on aina miljoona kertaa parempia kun suomennetut, vaikkakin suomessa käännökset on aina laadukkaita, ei alkuperäistä voita mikään :)

Hih, katsoin tuon sairastaessani ja piristi päivää kummasti :) Englanninkielinen versio oli loistava, mun mielestä alkuperäiskielellä leffat on paljon kivempia kuin käännettyinä. Mahtavaa animaatiota ja hauskoja juttuja :) Mä antasin 5 tähteä!

Aivan loistava pätkä! Katoin sen nimenomaan alkuperäiskielisenä, koska tunnetusti suomen kielinen-versio ei vedä läheskään vertoja alkuperäisille ääninäyttelijöille.
Surffari-kilpikonnat oli kyllä omien sanojensa mukaan: TOTALLY SWEET!!

Ja nauruja irtosi etenkin Sydneyn idiooteille lokeille :lol2:

Ajattelin itse viedä tyttären katsomaan viikonloppuna, toivottavasti on hyvä:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kävin sunnuntaina katsomassa kaverin kanssa ton eng. kielisen version. Oli kyllä :5: leffa. Suosittelen.

Originally posted by xjussix
Onkos tuo K-7 vai K-3?

K-7, Vanhempien seurassa K-5, eli sulle jää vaihtoehdoks väärennetyt paperit tai jos saat sun vanhemmat tulemaan mukaan? :lol2:

Ehe ehe, Matti Näsät taas liikenteessä. :D No joo, pitänee sitten odotella hetken ennen kuin sitä viitsii näyttää lapselle..

Juuri äsken katsottiin englanninkielinen versio, ja pakko myöntää että harvasta elokuvasta jää näin hyvä mieli. Juuri sopivan pähkähullut hahmot ja uskomattoman hyvin toteutetut animaatiot. Elokuvan värimaailma miellytti myös erittäin paljon, todella silmiä hivelevää.

Kaikki ketkä tykkäsivät, suosittelen lämpimästi katsomaan n. vuoden takaisen Ice Age:n, siinä toinen samantyylinen elokuva jonka mielellään katsoo aina uudelleen.

"Totally sweet, duuuuds":)

Originally posted by Strappado
Kaikki ketkä tykkäsivät, suosittelen lämpimästi katsomaan n. vuoden takaisen Ice Age:n, siinä toinen samantyylinen elokuva jonka mielellään katsoo aina uudelleen.

Ice Age on kyllä ihan huippu :5:

Täytyy itsekin käydä tuo Nemo katsomassa heti kun ehtii...

Jos tuo on ice agen tekijöiltä niin pakko katsoa. Ice age on kyllä niin suatanan hauska!!11:joulu6:

Where´s the baby...... THERE HE IS !!!

Todella hyvä oli. Upeasti "piirretty" ja juoni oli sellainen etteivät vanhemmatkaan kyllästyneet, hauska !

Ja muuten jos siitä Shrekistä puhutaan, niin minusta suomenkielinen versio on melkeimpä parempi kuin englanninkielinen.

Suositut

Back
Ylös Bottom