Kuinka paljon laihaa rakastetaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cemoto
  • Aloitettu Aloitettu
Kun tätä keskustelua on käyty että miksi nainen on valmis lihottamaan itsensä että rakastettaisiin enemmän. Kysymys kyllä kuuluisi olla "Miten paljon nainen on valmis laihduttamaan että rakastettaisiin enemmän?"
Niin minäkin, mutta en rakkauden takia, minun mies rakastaa minun jokaista kiloa tai puuttuvaa kiloa. Suurin syy on vaatekaapissa ja omassa päässä.
Haluan mahtua omiin vaatteisiin ja haluan sitoa kengännauhat jalat lattialla.

Hmm... musta tuntuu, et monet naiset on valmiita tekemään, mitä tahansa (vaikka sit lihottamaan/laihduttamaan), että rakastettaisiin. Mutta kuinka moni mies olisi valmis samaan?

Jee, läskikeskustelua taas..:)
Ehkä tuo asia on eniten omasta pääkopasta kiinni ja siitä, mitä asioita tulee eniten mietittyä. Jos ei muita huolia ole, niin sitten voi alkaa stressata omasta ulkonäöstä. Mulle tuli mieleen, kun olin just synnyttänyt, ei ollut aikaa edes miettiä painoa. En tosin ollut ylipainoinen silloin, mutta mukavankokoiset jenkat tuosta vyötäröltä kyllä löytyi. Katselin vaan jotenkin ihmeissäni, että "jaahas.. Eipäs ole tällaisia ennen ollutkaan.."
Sitten siinä pikkuhiljaa, kun tyttö kasvoi ja ehti vähän hengähtämäänkin välillä niin oma ulkonäkö alkoi taas kiinnostamaan enemmän.. --> maanista laihdutusta ja sitten kun LUULIN olevani tyytyväinen ja vanhat vaatteet mahtuivat päälle, menin salille.. Damn. Nyt sitten on ihan liian pieni olo.. :D Muuten kyllä olen ulkonäköön tyytyväinen, mutta ne jättimuskelit vielä puuttuu.
Kyllä ympäristön asenteet vaikuttavat kanssa tosi paljon esim. juuri tuohon painoon.. Täytyy olla laiha tai on laiska, laihat ihmiset ovat parempia, jne. Ehkä ihmiset olisivat oikeasti onnellisempia, jos painosta ei olisi tehty niin tärkeätä asiaa..? Onhan ylipaino tietysti terveysriski, mutta ei se ole "normaalia", että täysin normaalipainoiset ihmiset laihduttavat itsensä tikuiksi muiden ihmisten takia.. Kuinkahan moni morsiankin laihduttaa pelkkiä häitä varten? Ja varmasti moni myös esim. luokkakokouksen takia..
Kiva kuunnella, kun kaikki valittavat, että oon läski, pitää laihduttaa, kato nyt.. Miksi kauneusihanteiden pitää olla niin sairaita.. Hyvä siinä on sitten tvallisten ihmeisten yrittää pitää itsetuntoaan korkealla, kun pitäisi olla vähintään yhtä laiha ja kaunis kuin joku Kylie, selluliittia ei saa olla.. :wall: Onneksi meillä punttimimmeillä on (ehkä) asiat paremmin, voi laittaa pienen fatin massakauden piikkiin..?

Mä en ymmärrä, miksei joku kelpaa sellaisena kuin on :( jos on miehen mielestä jotenkin "väärän näköinen", niin sitten on vaan väärä mies. Luulen, että oma mieheni ei pitäisi minua yhtä hyvännäköisenä, jos olisin tietyllä tavalla lihaksikas, mutta koska se on tavoitteeni, en välitä mitä muut sanovat.

Helie sanoi:
Ehkä tuo asia on eniten omasta pääkopasta kiinni ja siitä, mitä asioita tulee eniten mietittyä. *klips* Damn. Nyt sitten on ihan liian pieni olo.. :D Muuten kyllä olen ulkonäköön tyytyväinen, mutta ne jättimuskelit vielä puuttuu.
Kyllä ympäristön asenteet vaikuttavat kanssa tosi paljon esim. juuri tuohon painoon.. *klips* Onhan ylipaino tietysti terveysriski, mutta ei se ole "normaalia", että täysin normaalipainoiset ihmiset laihduttavat itsensä tikuiksi muiden ihmisten takia.. Kuinkahan moni morsiankin laihduttaa pelkkiä häitä varten? Ja varmasti moni myös esim. luokkakokouksen takia..
Juu, välillä sitä tuntee itsensä niin suureksi että pitäisiköhän vähän vahtia mitä syö. (kuten tänä aamuna puntarilla :( ) Sitten kun menee salille, tulee :itku: että kyllä mä oon pieni !
Omasta pääkopasta mulla ainakin olomuotoni lähtee, ukko patistaisi kyllä syömään enemmän, ja pitäishän ihan kasvun maksimoimiseksi, mutta jotenkin en vain osaa tai saa aikaiseksi...
Luokkakokousta varten en käynyt kuin ankarammin puntilla, laihduttanut en yhtään. Kehujakin sain vanhoilta luokkakavereilta, ja kyllähän se hiveli itsetuntoa kun muut vanhat luokkalaiset olivat paisuneita kuin pullataikina. :evil: Toisaalta heillä on pieniä muksuja, joten osalla vielä juuri tuota raskaudenjälkeistä tuhtiutta. Millähän ukkojen kaljamahat selittyisi ?
Jos en kelpaa tälläisenä kuin itse itsessäni viihdyn, olen sitten kelpaamatta ja laitan ukon vaihtoon, ellei se sitä kestä.

Pää kopastahan tuo on paljolti kiinni, mutta on paljon tekemistä myös yleisellä ajattelutavalla.

Kun olen katsonut uusinta survival ohjelmaa niin ainoa mitä ukkojen suusta kuulee että onpa sillä hyvä kroppa ja isot tissit.

Tässä miesten maailmassa on vain totuttava siihen että mitä parempi ja pienempi pylly jamitä isommat tissit sen enemmän kiinnität huomiota.

Kukaan tuskin loppupelissä valitsee kuitenkaan vaimoaan sen perusteella.

Minun yksi suosikki ihmisistäni on heikki kinusen entinen vaimo Satu, ihanan muhkea, karismaattinen ja kaunis, hän suorastaan SÄTEILEE se nainen näyttäisi omituiselta ilman niitä muutamaa ylimääräistä kiloa.

Mitä omaan minäkuvaan tulee, se lienee tavallisen kieroutunut naisen mieli, koskaan ei näytä tarpeeksi hyvältä, ollakseen riittävä itselleen, mutta kenenkään muun pyynnöstä tai takia en ryhdy kroppaani muokkaamaan,vaan halu lähtee omasta tahdosta ja palavasta rakkaudesta puntinnostoa kohtaan, ja halusta näyttää itselle että minä osaan ja minä pärjään.

täältä tullaan maailma

Minua ainakin rakastetaan ihan älyttömästi, olin sitten lihava tai laiha. Tosin lihavaksi ei ole enää tarkoitus palata :)

Mulla on sen verran ihana avokki, ettei kummemmin kommentoinut kun aikanani lihoin 10 kg. Kun itkin ja inhoilin kilojani, hän sanoi että olen kaunis ihan juuri sellaisena kuin olen. Kun laihdutin 12 kg hän sanoi että olen edeleen kaunis, kannusti laihduttamisessa ja oli ylimääräisenä selkärankana kun meinasin sortua. Kun hän lopetti tupakanpolton, hän lihoi 10 kg. Se ei tunteitani muuttanut, tosin tuli huoli hänen terveydestään. Nyt meillä kytätään yhdessä ruokien ravintosisältöjä ja mutustetaan terveellistä ruokaa.

Kyllä mun mielestä pitää olla pahasti vikaa suhteessa ja kummankin osapuolen päässä jos mies/nainen vatii toista lihomaan/laihtumaan vain siksi että se miellyttää silmää enemmän. Mikä saa ihmisen pysymään tuollaisessa suhteessa? Eikö kelpo tyhjä ole sittenkin parempi kuin pehkuiset eväät???

En tiedä, rakastetaanko enemmän...

Siitä on nyt 7 vuotta, kun vedin kolmen kuukauden paastolla -30kg.

Paino on pysynyt aika samana, mitä nyt lihasta (ja siis painoakin) tullut joitakin kiloja parin viime vuoden aikana.

Kyllä sen huomasi, miten alkoi irstaat äijät kuolata perään...mutta rakastetaanko minua muka enemmän näillä kiloilla - enpä usko. Onneksi laatu korvaa määrän!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom