Jee, läskikeskustelua taas..
Ehkä tuo asia on eniten omasta pääkopasta kiinni ja siitä, mitä asioita tulee eniten mietittyä. Jos ei muita huolia ole, niin sitten voi alkaa stressata omasta ulkonäöstä. Mulle tuli mieleen, kun olin just synnyttänyt, ei ollut aikaa edes miettiä painoa. En tosin ollut ylipainoinen silloin, mutta mukavankokoiset jenkat tuosta vyötäröltä kyllä löytyi. Katselin vaan jotenkin ihmeissäni, että "jaahas.. Eipäs ole tällaisia ennen ollutkaan.."
Sitten siinä pikkuhiljaa, kun tyttö kasvoi ja ehti vähän hengähtämäänkin välillä niin oma ulkonäkö alkoi taas kiinnostamaan enemmän.. --> maanista laihdutusta ja sitten kun LUULIN olevani tyytyväinen ja vanhat vaatteet mahtuivat päälle, menin salille.. Damn. Nyt sitten on ihan liian pieni olo.. :D Muuten kyllä olen ulkonäköön tyytyväinen, mutta ne jättimuskelit vielä puuttuu.
Kyllä ympäristön asenteet vaikuttavat kanssa tosi paljon esim. juuri tuohon painoon.. Täytyy olla laiha tai on laiska, laihat ihmiset ovat parempia, jne. Ehkä ihmiset olisivat oikeasti onnellisempia, jos painosta ei olisi tehty niin tärkeätä asiaa..? Onhan ylipaino tietysti terveysriski, mutta ei se ole "normaalia", että täysin normaalipainoiset ihmiset laihduttavat itsensä tikuiksi muiden ihmisten takia.. Kuinkahan moni morsiankin laihduttaa pelkkiä häitä varten? Ja varmasti moni myös esim. luokkakokouksen takia..
Kiva kuunnella, kun kaikki valittavat, että oon läski, pitää laihduttaa, kato nyt.. Miksi kauneusihanteiden pitää olla niin sairaita.. Hyvä siinä on sitten tvallisten ihmeisten yrittää pitää itsetuntoaan korkealla, kun pitäisi olla vähintään yhtä laiha ja kaunis kuin joku Kylie, selluliittia ei saa olla.. :wall: Onneksi meillä punttimimmeillä on (ehkä) asiat paremmin, voi laittaa pienen fatin massakauden piikkiin..?