Kuinka moni käyttää valmentajan apuja...

Ikä
43
Treeneissä, ruokavaliossa ja dietissä?? Mistä oot löytänyt ja minkälainen valmennussuhde teillä on?? Mitkä sulla oli kriteerit valmentajaa hankittaessa?

Ite just aloitin valmentajan kanssa.. Suhteeseen kuuluu ohjelmat/ruokavaliot/seuranta ja 24h tavoitettavuus..
Tavoitteena olis parin vuoden päästä kisailla klassikin riveissä =)

Kriteerit oli et valmentajan täytyy ite kisata, olla mahdollisimman monta kisavuotta takana ja mies, ehdottomasti mies. Mielellään jos olis suht saman tyyppinen kuin minä, saman tyyppiset tavat lähestyä asioita jne. Löytyihän se, kaverin kautta :rock:

Mulla on myös harkinnassa personal trainerin hankkiminen. Tuntuu, että treenit junnaa jotenkin paikallaan. Haluaisin vakavasti muokata omaa vartaloa, ja luulen, että pt:stä voisi olla paljonkin apua...

Olisikin kiva kuulla vinkkejä. Asun Helsingissä, joten tältä suunnalta etsin. Mahtaakohan hinnoissa olla paljonkin eroa.

Hinnoissa on kyllä suuria eroja. Hyvät ottaa tietty enemmän ku "niin hyvät", eli kokeneemmat.. Mutta itse oon sitä mieltä et mitä enemmän kokemusta valmentajalla on sen parempi. Eli olen valmis siitä maksamaan, vaikkakin suolaisen hinnan. Hinnat riippuvat siitä mitä "tilaat" jne. Eli ei muuta kuin lähestymään suoraan jotain jonka palvelua haluaa ;)
Mulla kävi itellä niin hyvä tuuri tuon valmentajan suhteen ettei sitä voinut millään jättää käyttämättä. Alunperin oli tarkoitus hommata valkku vasta parin vuoden päästä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom