Kuinka monella pakkiksella on riippuvuus diablo 2:seen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja saario
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joo itte hakkasin kyseistä peliä päivät ja yöt sen tulemisen jälkeen.Uuden päivityksen jälkeen on alkanut taas riippuvuus nousta. Minä kun lupasin että en enää aloita koskaan pelaamaan diabloa

Mitäs se uus päivitys tekee? Kyllähän tuohon aikoinaan tuli lievähkö riippuvuus. Uskaltaisikohan kokeilla uudestaan, taas pitkästä aikaa.....

Tässä taitaa olla D2:sta jo juttua.

Ite tuli kans pelattu puol vuotta sitte melko aktiivisesti kans diabloa. Enää siitä ei saa samoja "kiksejä". Osin tää uus 1.10 päivitys vei vähän peli makuja. Vaikeus taso nousi melkoisesti.
Tulihan päivityksen myötä uusia tavaroita, tosin omat charrut ei kykene ettimään niitä.
:offtopic: Jos joku pakkislainen haluu vaihtaa jotai tavaraa, ni postailkaa.

Buri armoria ei oo koskaan ollu mut lähes kaikki muut elite kamat löytynee...
Diablo lienee osa syyllinen miks puntilla aloin käymään kun olin nii älyttömän huonossa kunnosssa sellasen pelaamisen jälkeen:(
Nii ja nyt on ainaki yli puol vuotta taukoo ku viimmeks pelasin, enää ei lähde mitään kiksejä ko. peliin ja parempi niin :nolo:

Vähän olen sitä pelaillut, mutta ei kai (enää) riippuvuutta ole. Joskus oli eräänlainen riippuvuus kun se joskus ilmestyi.

Silloin kun ilmestyi niin oli todella paha addiktio. Kaverin kanssa tuli 2 kertaa eri hahmoilla pelattua läpi, meni yhteensä n. 1v. Sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa, itsekin otin tuon 1.10 patchin mutta homma kusi ja hävitti kaikki tavarat charruilta, vaikka joka ikinen tavara oli ihan legit :itku: Ja jostain syystä D2 näyttää nykyisellä 19" ruudulla ihmeelliseltä, ei edes resoluutioiden vaihto auta :confused:

edit: Viime vuoden syksyllä oli paha riippuvuus Enemy Territoryyn joka on onneksi nyt vähän laantumassa. Addiktio peleihin säilyy, kohteet vain vaihtuvat :whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom