Hei,olen 22wee tipunen rv: 32+1. Viimeisiä viedään ja ajatukset pyörivät jo raskauden jälkeisessä elämässä;miltä kroppa näyttää ja miten sen saa taas takaisin kuosiin. Ennen raskautta reenasin punttia 3/vko joista yksi oli crossfit,aerobisena soutelin ergolla kävin lenkillä juosten,uin,pyöräilin,kotona jumppailin kyljyksiä yms milloin mitäkin mahd. monipuolisesti.Lepopäiviä oli yleensä yksi vkossa. Tämä siis lyhyesti kooste mitä tein ennen. Painoa on kertynyt tähän mennessä n 7-8kg. Raskauden edetessä olen lähinnä kotijumppaillut fitness-mama dvdn avulla sekä kävellyt. Salin lopetin alkumetreillä koska hävisi into ja motivaatio treenata..kun ei voinut tehdä täysillä ja samanlailla kuin ennen kuten myös juoksun..ei tuntunut enää hyvältä.Vatsa ei ole mikään järin iso,arpia ei ole tullut eikä ylimääräistä kuten jenkkakahvoja ym selluliittia ole näkyny..vielä.. Minulla oli anoreksia n 15v laihduin alle puolessa vuodessa yli 20kg..tämä jätti jälkensä minuun siten,että vatsanahka ei pysynyt mukana ja olen kantanut 7 vuotta mukanani tuota pientä nahka"reppua". Siispä kysyisin kuinka pian olette uskaltaneet lähteä reenaamaan synnytyksen jälkeen ja kuinka olette siitä palautuneet ja mitä sen eteen tehneet? Kommentoikaa tarinaani. Olenko ihan toivottomassa tilanteessa? Olen aina haaveillut pyykkilautavatsasta ja tyyliin 0% rasvaa kropasta mutta onko tämä mahdoton yhtälö? Olen aina ollut kriittinen kroppani suhteen,nyt olen suuren muutoksen edessä josta en vielä tiedä..
*masentaa*
*masentaa*