Kristian Meurman - Ensiaskeleet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Inska
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niinhän siinä kävi, että vaikka kovasti olen uhonnut etten koskaan osta Idolsiin osallistuneen levyä, niin tämän ostin tänään. Ostos oli totaalinen heräteostos, minkä ostin lähinnä Idolsin lapin kesä-vedon perusteella. Toisaalta levyhyllymetrejä on kertynyt reilusti, joten random ostokset sallittaneen.

Levyn ulkoasu on omasta mielestäni ainakin melko järkyttävä. Pahempaa olisi vain, jos Jone Nikula levyttäisi ja kuva laitettaisiin levyn kanteen samalla lailla. Jotenkin tulee Loirin Ivalo tästä levyvihkosta mieleen.

Levy koostuu covereista, joten siinäkin mielessä harvinainen ostos omaan levyhyllyyn. Varsinkin kun käytännössä kaikki biisit löytyy jo alkup. tai tunnetuimpina versioinaan levykokoelmasta. Loistavia biisejä kaikki alkuperäisesityksinä, joten saas nähdä miten äijän käy.

Kappaleet:
01 Lapin kesä
02 Mä elän vieläkin
03 Nousevan auringon talo
04 Paperitähdet
05 Kuin yö
06 Aamu
07 Nousta sain aamuun
08 Mennyt
09 Täällä Pohjantähden alla
10 Viimeiseen mieheen
11 Halleluja

En ole kerennyt levyä juuri vielä kuuntelemaan, kun soitin stoppasi ekan biisin jälkeen. Lapin kesä miellyytää ainakin kovasti. Minkäslaisia tunteita levy herättää muissa?

edit: Sony BMG on sitten tuupannut kunnon laatua pihalle. Levy viallinen.

Kenenkäs biisi on tämä levyllä oleva Halleluja?

Kenenkäs biisi on tämä levyllä oleva Halleluja?

Leonard Cohen. Varmaan nuoremmille tunnetumpi lontooksi Jeff Buckleyn esittämänä tai suomeksi Hectorin.

Levyn hyviä vetoja on ainakin tuo aiemmin mainittu lapin kesä sekä paperitähdet, joka on kyllä harvinaisen hyvä ja mielestäni parempi kuin Juice alkuperäinen. Mä elän vieläkin olisi kannattanu jättää rauhaan, sen verran toimiva rallatus se on paten soololla.

Miksi cover-biisejä? Olis venannu ja kyhänny omat biisit ja ottanu Lapin kesän vielä siihen, se oli meinaan tämän jampan ainut hyvä tulkinta tähän mennessä, ainakin mitä nyt on kuunellu.

Miksi cover-biisejä? Olis venannu ja kyhänny omat biisit ja ottanu Lapin kesän vielä siihen, se oli meinaan tämän jampan ainut hyvä tulkinta tähän mennessä, ainakin mitä nyt on kuunellu.

Tämä on vaan oma mielipide, mutta kyllä cover-levy kuullostaa huomattavasti paremmalta vaihtoehdolta kuin levy omilla biiseillä. En ole kuullut tätä Kristianin levyä lainkaan ja Arinkin levyä vain jonkun verran, mutta kyllä Arin levy kuullostaa melko hätäisesti kyhätyltä. Levy on kuitenkin pakko saada ulos mahdollisimman nopeasti, ettei Idols-huuma ole aivan kokonaan laantunut. Tämän takia kyllä cover-levy olisi voinut Arillekkin olla parempia idea. Ja myöhemmin sitten ilmoille "oma" levy kunnon työstämisen jälkeen! IMO...

Leonard Cohen. Varmaan nuoremmille tunnetumpi lontooksi Jeff Buckleyn esittämänä tai suomeksi Hectorin.

Ok, näin aattelinkin, enpähän vaan tiennyt, että tästä loistoveisusta on suomenkielinenkin versio olemassa. Btw, Buckleyn versio on parempi.

Ok, näin aattelinkin, enpähän vaan tiennyt, että tästä loistoveisusta on suomenkielinenkin versio olemassa. Btw, Buckleyn versio on parempi.

Paras. On vaan jotain biisejä mihin ei todellakaan kannata enää mennä sorkkimaan, koska niistä on olemassa niin ylivertaiset vedot jo levytettynä. Eihän tota Hallelujah Buckley versiota voi enää ylittää - pellen tekee itsestään vaan jokainen joka menee moista yrittämään.
:down:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Levyn hyviä vetoja on ainakin tuo aiemmin mainittu lapin kesä sekä paperitähdet, joka on kyllä harvinaisen hyvä ja mielestäni parempi kuin Juice alkuperäinen. Mä elän vieläkin olisi kannattanu jättää rauhaan, sen verran toimiva rallatus se on paten soololla.

Jouduin myös itse alistumaan ja ostamaan Idols-levyn. Aika epätasainen kokonaisuus Meurmanin lätty on mielestäni, mutta se kai on odotettavissa coverimatskua tehtäessä.

Lapin kesä toimii levylläkin, ja itse kyllä pidin kovasti tuosta Mä elän vieläkin-versiosta. Toisaalta vihaan Patea kaikissa muodoissaan, että sikäli.. ;)

Muutama kappale olisi pitänyt ehdottomasti jättää pois, esim. tuo mainittu Paperitähdet kuulosti jostain syystä kovasti falskimmalta kuin Juipan alkuperäinen.
Aamu taas on jotain niin ihanan naiivia, ettei sitä levyttämään pitäisi päästää ketään muuta Pepen jälkeen.. ;)

Jouduin myös itse alistumaan ja ostamaan Idols-levyn. Aika epätasainen kokonaisuus Meurmanin lätty on mielestäni, mutta se kai on odotettavissa coverimatskua tehtäessä.

Lapin kesä toimii levylläkin, ja itse kyllä pidin kovasti tuosta Mä elän vieläkin-versiosta. Toisaalta vihaan Patea kaikissa muodoissaan, että sikäli.. ;)

Muutama kappale olisi pitänyt ehdottomasti jättää pois, esim. tuo mainittu Paperitähdet kuulosti jostain syystä kovasti falskimmalta kuin Juipan alkuperäinen.
Aamu taas on jotain niin ihanan naiivia, ettei sitä levyttämään pitäisi päästää ketään muuta Pepen jälkeen.. ;)

Epätasainen on tosiaan se sana, joka kuvaa tätä levyä parhaiten. En siltikään häpeä ostostani, vaan totean että ihan menettelevä levy.

En tosiaan muuten Paten takia diggaa tuosta mä elän vieläkin biisistä, vaan tietenkin Sorsakosken, Kääriäisen ja Marstion lauluosuuden takia :D
Ukkometso on kyllä hyvä biisi :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom