Niinhän siinä kävi, että vaikka kovasti olen uhonnut etten koskaan osta Idolsiin osallistuneen levyä, niin tämän ostin tänään. Ostos oli totaalinen heräteostos, minkä ostin lähinnä Idolsin lapin kesä-vedon perusteella. Toisaalta levyhyllymetrejä on kertynyt reilusti, joten random ostokset sallittaneen.
Levyn ulkoasu on omasta mielestäni ainakin melko järkyttävä. Pahempaa olisi vain, jos Jone Nikula levyttäisi ja kuva laitettaisiin levyn kanteen samalla lailla. Jotenkin tulee Loirin Ivalo tästä levyvihkosta mieleen.
Levy koostuu covereista, joten siinäkin mielessä harvinainen ostos omaan levyhyllyyn. Varsinkin kun käytännössä kaikki biisit löytyy jo alkup. tai tunnetuimpina versioinaan levykokoelmasta. Loistavia biisejä kaikki alkuperäisesityksinä, joten saas nähdä miten äijän käy.
Kappaleet:
01 Lapin kesä
02 Mä elän vieläkin
03 Nousevan auringon talo
04 Paperitähdet
05 Kuin yö
06 Aamu
07 Nousta sain aamuun
08 Mennyt
09 Täällä Pohjantähden alla
10 Viimeiseen mieheen
11 Halleluja
En ole kerennyt levyä juuri vielä kuuntelemaan, kun soitin stoppasi ekan biisin jälkeen. Lapin kesä miellyytää ainakin kovasti. Minkäslaisia tunteita levy herättää muissa?
edit: Sony BMG on sitten tuupannut kunnon laatua pihalle. Levy viallinen.
Levyn ulkoasu on omasta mielestäni ainakin melko järkyttävä. Pahempaa olisi vain, jos Jone Nikula levyttäisi ja kuva laitettaisiin levyn kanteen samalla lailla. Jotenkin tulee Loirin Ivalo tästä levyvihkosta mieleen.
Levy koostuu covereista, joten siinäkin mielessä harvinainen ostos omaan levyhyllyyn. Varsinkin kun käytännössä kaikki biisit löytyy jo alkup. tai tunnetuimpina versioinaan levykokoelmasta. Loistavia biisejä kaikki alkuperäisesityksinä, joten saas nähdä miten äijän käy.
Kappaleet:
01 Lapin kesä
02 Mä elän vieläkin
03 Nousevan auringon talo
04 Paperitähdet
05 Kuin yö
06 Aamu
07 Nousta sain aamuun
08 Mennyt
09 Täällä Pohjantähden alla
10 Viimeiseen mieheen
11 Halleluja
En ole kerennyt levyä juuri vielä kuuntelemaan, kun soitin stoppasi ekan biisin jälkeen. Lapin kesä miellyytää ainakin kovasti. Minkäslaisia tunteita levy herättää muissa?
edit: Sony BMG on sitten tuupannut kunnon laatua pihalle. Levy viallinen.