KREATOR, MORBID ANGEL, NILE ja FUELED BY FIRE Nosturissa ja Teatrialla joulukuussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sladdi
  • Aloitettu Aloitettu
Juuri tuoreen “Phantom Antichrist”-albumin julkaissut Saksan thrash-veteraani KREATOR, ja amerikkalainen death metal -legenda MORBID ANGEL saapuvat Suomeen kahden keikan kiepille joulukuussa. Tymäkän kiertuepaketin täydentävät amerikkalaiset, egypti-teemaista deathia jyräävä NILE ja kalifornialainen rässipartio FUELED BY FIRE.

Rundi rävähtää Helsinkiin 7. joulukuuta ja seuraavana päivänä äärimetalli pauhaa Oulussa.

KEIKAT:

KREATOR, MORBID ANGEL, NILE, FUELED BY FIRE

Pe 7.12.2012, Nosturi, Helsinki. S/K-18
Liput: ennakkoon 35 euroa, ovelta 38 euroa (mikäli jäljellä)
Ennakot: www.tiketti.fi

La 8.12.2012, Teatria, Oulu. K-18
Liput: ennakkoon 34 euroa, ovelta 38 euroa (mikäli jäljellä)
Ennakot: www.lippupalvelu.fi

Lipunmyynti alkaa maanantaina 9.7. Ennakkolipunhintoihin lisätään mahdollinen lippukaupan toimitusmaksu.

Onko pakkikselta lähtijöitä? Itse ajattelin lähteä Oulun keikalle. Nile ja Morbid Angel samalla keikalla on sellainen kombinaatio, että ei passaa jättää väliin.:rock:

Tulis vaan Pakkahuoneellekin veivaamaan, niin voisi lähteä tsekkamaan. Tuskassa ainakin muutama vuosi sitten oli tosi kova tuo Kreator + Morbid Angel kombo.

Menossa Nosturin keikalle, pakko nähdä nuo livenä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kreator tuo mukanaan 3D show:n.

Mille Petrozza: "We are currently in the course of preparing the tour and I can say: It`s getting brutal! Not alone that we have, with Morbid Angel, Nile and Fueled By Fire, the likely strongest Extreme Metal package 2012 to be ready, we also will present you our new 3D stage show for the first time in Europe! We are looking forward to see all fans out there and we can`t wait to kick off the tour through Europe ultimately!"

Tuli aika ex tempore käytyä Teatrialla kattoon setit. FbF:n jätin suosiolla väliin kokonaan, kun ei ollut ennestään tuttu eikä Juutuubin perusteella vaikuttanu kummoselta. Eniten kiinnosti Nile, jonka setti oliki ihan miellyttävä. Oisivat vaan saaneet soittaa jotain Ithyphalliciltaki, se on itselle tutuin ja mieluisin lätty.
MA oli yllättävän hyvä livenä. Altars of Madness oli hyvin edustettuna setissä, mistä plussaa. Hillityn energinen. Erityisesti rumpalin tempaukset ja kikkailut kiinnosti. Yhenki biisin aikana tais ainaki kolme kertaa heittää kapulan mäkeen, mikä näytti mun silmään tahalliselta. Tiiä mikä oli tarkotus.
Kreatorin 3D-pläjäys alussa oli aika mielenkiintonen. En tiiä mikä sen tarkotus varsinaisesti oli, mutta näyttihän se hienolta. Nilen ja MA:n jälkeen ei kiinnostanu niin paljoa, että olisin jaksanut Plesure to Killiä pidemmälle.
Oon nähtävästi tulossa vanhaksi, kun ei jaksa keikat enää innostaa niin ku ennen. Nuo circle pititki lähinnä vituttaa, ku jengi törmäilee lähinnä niihin, jotka EI oo pitissä mukana. Minun nuoruudessa oli tapana törmäillä keskenään ja antaa muitten kattoa keikkaa.

Back
Ylös Bottom