GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Kreatiinistä

Ikä
43
Olen uusi täälä, ja huomasin kyllä aikaisemman keskustelun..mutta minkälaisia vaikutuksia teille tullut kreasta?
Itse olen kokeillut yhden 3 kk "kuurin", mutta olin silloin vasta juuri aloittanut treenin.
Nyt oon yli vuoden salilla käynyt(ja jopa tehnyt jotain) ja lihakset kasvaneet huomattavasti. Ajattelin vaan että onko siitä mitään hyötyä loppujen lopuksi vai tuoko se vaan turvotusta.
Kertokaa kokemuksia. :) Kiitos jo kaikille etukäteen!

Mulla ei ainakaan hirveen suurta vaikutusta ollut.. olen itsekin kokeillut tuota vasta ihan äskettäin annoksella n.5g/pv, en pitänyt mitään tankkausta alkuun! Vielä en osaa oikein sanoa että onko tullut toistoja lisää, mutta tuntuisi ainakin että siihen suuntaan olisi menossa... :thumbs:
Ja ainakaan ei kertynyt nestettä, paino ei siis ole noussut... (ainakaan tuon takia :) )
Mutta vähän on mulla tuo vielä testaus vaiheessa, kun tuli tämä kesäloma ja kahden viikon treenipaussikin...

Tästä oli keskustelua juuri hetken aikaa sitten, kurkkaappa haku osiosta ihan sanalla kreatiini, siellä oli mimmien kokemuksia.

kun lukis loppuun niin huomais että olet sen jo lukenut :wall:

Lisäisin tohon Rane76:n kommenttiin, että juuri pari päivää sitten puhuin yhden liikuntalääketieteen opiskelijan kanssa, joka on aika paljon tutkinut krean vaikutuksia, että jos paino EI nouse kreatiinin käytön aikana, on kreatiini huonoa.

Ja ihan todistetustihan kreatiinista on apua toistomäärän lisääntymiseen.

Sille se mun krea on kai tehonnut hyvin, jolta sen ostin... että kai toi ei vaan mulle tehoa... Mutta en mä ole tota kovin pitkään vielä käyttänytkään...

Suositut

Back
Ylös Bottom