Kreatiinipillerit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Noita ulkomaisten nettikauppojen sivuja selatessa on pistänyt silmään sellainen uutuusvillitys kuin kreatiinipillerit. Joihinkin on pistetty vielä mukaan hmb:tä yms..

Lieneekö noista mitään hyötyä ? Tuntuvat yhtä fiksulta keksinnöltä kuin proteiinitabletit ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jenkeis jenkkifutarit vetää kreatiini,hmb seosta. josta on ollu hyötyä. Mulle itelleniki oli pelkästä hmb:stä hyötyä.nous 6 kiloo paino ja tulokset nous huimasti. mutta niinku kreatiini, yksilöllistä että miten toimii.mutta mulla on toiminu.

Mikse kreatiinia voisi laittaa tabletin muotoon... jokin sitova aine siihen ehkä tulee lisäksi, että se saadaan puristettua tabletiksi, muuten lienee aivan samaa tavaraa. Hintaa tuskin tabletilla ollaan saatu alaspäin.

Ja poiketaan nyt aiheesta tuohon HMB:hen. Luin jo hieman tuotteesta, mutta miten HMB:llä tämä painon nousu näkyy käytön lopetuksen jälkeen? Kreatiinillahan homma on aivan selvä. Ainakin HMB on hintavaa eli katselin tuolla yhtä tutkimusta, jossa koekäyttäjät olivat popsineet 3 g päivässä sitä tuloksia varten. Esim. EAS:n HMB näytti maksavan noin 80 euroa, jossa oli 360 tablettia (á 250 mg). Tämä tarkoittaisi siis päivittäin nautittuna tuollaista kuukauden annosta. Pitää kuitenkin muistaa, että EAS:n annosteluohjeen mukaan, 1 g päivässä on riittävä ja näin purkki kestäisi siis 3 kk. Onko jollain uusia kokemuksia tuotteesta, sitten edellisten Pakkotoiston juttujen jälkeen?

HMB

Onhan tota tullut testattua muutama purkillinen.Twinlab oli
toinen ja toista en muista.Mun mielestä kun veti OKG:tä
ja HMB:tä yhdessä (molempia 4kpl/päivä) painot nous
ehkäpä hieman paremmin...Jos otti sen annoksen mikä
luki siinä purkissa ei tapahtunut yhtikäs mitään.
Mulle kyseiset tuotteet eivät enää tule eksymään
hyllyyn vaikka mikä olis!

Mulla ainakin paino jäi siihen mihin oli noussutki sen avulla. varmaan samanlainen vaikutus ku kreatiinil.joihinki vaikuttaa enemmä ku toisiin.mulla oli twinlabin hmb fuelia ja sain sen 50 eurolla suhteilla.enkä siitä sen enempää maksaiskaan. että 80 euroo on aika paljon siitä. ja sitä meni se 6 tabua päiväs ja yks oli kait jotain 250mg eli se 3g päiväs. 40 päivää suunnilleen se kesti.

Suositut

Back
Ylös Bottom