Kreatiinilinkki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Ei varmaan mitään uutta "veteraaneille":

http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/kreatiini.html

Itselläni pisti silmään tuo "kreatiinimonohydraatti on valkeaa, mautonta jauhetta"-lause.

Kun itse kokeilin ensimmäisen kerran kreatiinia (Sf-Proteiinin), niin kyseinen jauhe maistui aivan hirvittävälle paskalle. Lisäksi maku säilyi kielen päällä vaikka miten olisi juonut vettä/mehua.
Kaiken lisäksi tuli tosi vahva pahoinvointi.

Ainakaan Sf-Proteiinin kreatiiniin (mistähän Kiinan takahikiältä sekin ostetaan ?) en ole tuon jälkeen koskenut, vaikka sinänsä kreatiini hyvin toimiikin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan niissä eroja, jopa samalla merkillä, en tosin mitään erityistä makua ole missään huomannut mutta rakenne vaihtelee, toiset on sellaista jauhoa ja toiset kiteistä tms vaikka samaa kreatiinimonohydraattia pitäisi olla.

Kreatiini

mulla itsellä on tällä hetkellä twinlabin creatine fuel loading drink kokeilussa ja voisin kyllä ostaa toisenkin purkin!:kippis1:

Originally posted by Nitsku
Itselläni pisti silmään tuo "kreatiinimonohydraatti on valkeaa, mautonta jauhetta"-lause.
Itse vedin eilen kreatiinin suoraan suuhun + vesi päälle. Se ei maistunut käytännössä millekään, mutta toki se jauhemainen aine yritti kaiken nesteen "imeä" suusta. Kyseessä oli Evolutionin kreatiini.

Tänään aloitin itse ensimmäisen kreatiinikuurini ja peloissani avasin tuon Tai Kanen purkin näiden "urea"-juttujen takia, mutta täysin mautonta ja hajutonta sekin oli :)

"Kun itse kokeilin ensimmäisen kerran kreatiinia (Sf-Proteiinin), niin kyseinen jauhe maistui aivan hirvittävälle paskalle. Lisäksi maku säilyi kielen päällä vaikka miten olisi juonut vettä/mehua.
Kaiken lisäksi tuli tosi vahva pahoinvointi."

Saako tuolta Sf-proteiinilta mitään toimivaa/hyvää tuotetta???
Tuntuu, et jokainen joka on maistanu tän firman myrkkyjä (kreatiini, palautusjuoma), on tullut siihen tulokseen, et V***U mitä P*****AA!!!

Siihenkö tässä on tultu???

Hera Turbo on ainaki edullinen tuote... Siis noin niinku päivä protskiks.. Ei maistu miltään ja sekottuu hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom