kreatiini

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Re: kreatiini

Koko ajan n. 5 gebuu palautuksen yhteydessä!

Koko ajan n. 5 gebuu palautuksen yhteydessä!

Siis vain palautusjuomassa? Miksi et välipäivinä ota?

Kreatiinin käyttö

Tankkaus: ruokalusikallinen (n.15g) kreatiinia + 200g dekstroosia joka aterialla eli 6 kertaa päivässä, 5 päivän ajan.

Ylläpito: teelusikallinen (n.5g) kreatiinia + 65g dekstroosia kolme kertaa päivässä.

Tulee muuten nestettä lihakseen ja rauta nousee eikä vatsakaan pömpötä.

ps. vain yli 140 kilosille

-Parempi olo imelä kuin vatsa kivenä-

5g joka päivä aamulla malton kanssa enne aamiaista tai 30min treenin jälkeen hiilareiden kanssa. Toimii pikkasen hitaammin kuin että tankkais, mutta väliäkös tuolla.

Kynäniska näyttää pitävän dekstroosista..:)

Heh, kuusi vastausta ja kaikki erilaisia :lol2:

Itse olen tullut siihen tulokseen, että kreatiinistä ei tule mitään pysyvää hyötyä, joten turha tuote! Muutenkaan en ole kyseisestä pulverista kummosta hyötyä saanut.

Nyt on ollu taas pitkästä aikaa kreatiinia mukana. Palautusjuomassa kukkurainen teelusikallinen, eka viikolla otin kaks sellaista päivässä, välipäivinä sitten jos muistan. Paino heilahti pari kiloa ylöspäin aloituksen jälkeen, ja oon huomaavinani mielettömän lisäpuristuksen treeneissä. Tai sitten oon vaan lihonu ja placebovaikutus toimii :p

Re: Kreatiinin käyttö

Originally posted by Kynäniska
Tankkaus: ruokalusikallinen (n.15g) kreatiinia + 200g dekstroosia joka aterialla eli 6 kertaa päivässä, 5 päivän ajan.

Ylläpito: teelusikallinen (n.5g) kreatiinia + 65g dekstroosia kolme kertaa päivässä.

Enempi parempi? Hehe, että 1,2 kiloa hiilaria päivässä insuliinivaikutuksen aikaansaamiseksi, että kreatiini kulkeutuu paremmin lihaksiin?

Paras läppä vähään aikaan... :kippis1:

Aamiaisen yhteydessä reilut 5 g, treenipäivinä tuo määrä menee palautusjuoman kanssa.
Käytän kreatiinia aina, paitsi about kerran vuodessa pidän pienen breikin, kuten just nyt pidin loman ajan+ 1 vkon, ali yhteensä kuukauden. Huomenna taas aloitan.

Kukkurallinen t-lusikka aamulla protskunkanssa ja toinen samanlainen treenin jälkeen 3- 5 ketaa viikossa. 10pvää 6kg. Pelihousut ei meinannu mahtua jalkaan eikä juoksemisesta tullu yhtään mitään. Olo oli kuin... niin,bodarilla :D Lopetin silloin siihen. Nykyään käytän vaan treeninjälkeen - ei oikeestaan vaikutusta. Ainakaan yhtä dramaattista.

UtI! J.

Re: Kreatiinin käyttö

Originally posted by Kynäniska

Nyt trollaat väärää palstaa.

Kreatiinin paino

Onko joku punninnut paljonko tasapäinen teelusikka kreatiinia painaa? Wrangen purkissa lukee 2g, jostain muualta olen lukenut että se painaisi n. 5g.

Mulle ei ole kreatiinista juurikaan hyötyä ollut, en ole tuloksissa tai treenifiiliksissä eroja huomannut.
Toi hyöty on helppo katsoa jos pitää treenikirjaa, mä merkkaan aina jos on vaikkapa ollut kreatiinikuuri ja annokset.

:urjo:

Kahden kuukauden jaksoissa. Sitten taas saman verran ilman. Ensimmäinen vikko tankkausta jolloin n. 2/3 dl päivässä. Sen jälkeen n. 1/5 dl päivässä. Noita grammamääriä tiedä... ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom