kreatiini pyryvaatti.

sanokaapa onko tota pyryvaattia muilla kuin evolutionilla, en ole ainakaan törmännyt. Luulisi ainetta olevan muillakin valmistajia, jos on kerta niin hyvää kuin tuote-esitteessä hehkutetaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on pyruvate. Tarkkuutta!

-K

ps. Mulla on tässä naaman eessä biochemin kapseleita 120 kpl purkki(Hankittu: lisäravinnepalvelu/kaunis Katarina :)). Kallista on enkä huomannu mitään ihmeitä. Monohydraatilla jatketaan.

häh

No ei kai niitä vaikutuksia ainakaan heti huomaa, vai "potkiiko" monohydraatti sitten sun mielestä jotenkin paremmin. Kiinnostais henkoht koska ei kerää nestettä.

Re: häh

Originally posted by jarivaha
No ei kai niitä vaikutuksia ainakaan heti huomaa, vai "potkiiko" monohydraatti sitten sun mielestä jotenkin paremmin. Kiinnostais henkoht koska ei kerää nestettä.

Joo purkki on siis tyhjä ja pyörii täälä töissä vielä jostain syystä.

Joo tosiaan niin sitä markkinoidaan että kreatiinin hyödyt mutta ei haittoja. Tosin enemmänkin suunnattu läskinpoistoon (ainakin tätä biochemin tuotetta myydään "weight-conscious" - ihmisille...mitä nyt sitten tarkoittaakin.

Anyway: Olen kokeillu tota kreatiinipyruvaattia, fastin(tai siellä myytävää, en muista nimeä) pelkkää kreatiinimonohydraattia, sekä twinlabin creatine fuel loading drinkkiä. Kahdesta ekasta en ole huomannut mitään ihmeellisempää. Viimeinen potkii ihan hillittömästi eikä kerää nestettä ja olen suuri tuotteen saarnamies. Eli tuossa twinlabin tuotteessa pysyn. Sanottakoon, että se on niin sanottu loaderi(melkein pelkkää sokeria) joka tosin neuvotaan ottamaan treenin jälkeen (kuten teenkin). Siinä on kuitenkin myös l-glutamiinia ja paljon kaikenmaailman suojaravintoaineita joten en tiedä voiko noita kolmea ihan suoraan toisiinsa edes vertailla.

Lisäksi mun treenissäkunnossa on paljon muitakin muuttujia kuin lisäravinteet(niinkuin kaikilla) joten...kannattaa ite kokeilla tietty jos jokin kiinnostaa. Biochemin Pyruvaatti ei kerääny nestettä joo mutta ei se mitään muutakaan mulle tehnyt. Mun mielestä se on ainakin tampereen lisäravinnepalvelussa vieläpä siellä "rasvanpolttohyllyssä" ... tosin en ole liikkeessä vähään aikaan asioinut.

Mutta tuosta twinlabin tuotteesta voin sanoa niinkuin blondi ostoskanavalla että se muutti mun elämän. :)

-K

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom