Krav Magan kevätleiri Riihimäellä la 16.4. - su 17.4.2005 + VARUSTEET

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eka krav maga leiri tulossa ja siellä pitäisi olla mukana:
- harjoitusveitsi
- harjoitusase
-pamppu
sekä henkilökohtaisen suojat (hanskat, säärisuojat)
Mulla on nuo kaikki vielä hankkimatta, millaisia aseita ja suojia kokeneemmat suosittelevat ostamaan? Myös muita kokemuksia leireistä olisi kiva kuulla ja ketkä ovat tulossa kevätleirille tänä vuonna?

Kauvan oot harrastanu? Itelläki kiinnoistais mutt eipä tääl voi tommosia harrastaa :D

Hyviä säärisuojia ovat ainakin Fairtex, Twins ja Blue Corner. Samat lafkat taitaa tehdä myös aika hyviä nyrkkeilyhanskoja, en sitten tiedä millaisia hanskoja tarvit...

Leiriltä voi myös ostaa noita kyseisiä varusteita. Ainakin edellisinä vuosina Riihimäellä on ollut hyvä tarjonta.

Sattuu olemaan juuri tuo viikonloppu auki..joten minä saavun sinne täaltä naapurikaupungista. :rock:

eli treenaisko siellä nähdään.

Jep Tiedz siellä nähdään. Mulla vasta alkeiskurssi lopuillaan ja ykköstasokin vielä suorittamatta, silti haluun mukaan kaikkiin mahdollisiin tilaisuuksiin.

Tiedz sanoi:
Sattuu olemaan juuri tuo viikonloppu auki..joten minä saavun sinne täaltä naapurikaupungista. :rock:

eli treenaisko siellä nähdään.

treenaisko sanoi:
Jep Tiedz siellä nähdään. Mulla vasta alkeiskurssi lopuillaan ja ykköstasokin vielä suorittamatta, silti haluun mukaan kaikkiin mahdollisiin tilaisuuksiin.

Mun mielestä tasoilla ei ole mitään väliä...jos vaan on spirittiä ja halua oppia..oonhan itekkin aloittanut joskus. Ja todellakin..kannattaa ravata noilla leireillä jos vaan mahdollista, niissä oppii todella hyvin juuri noita alkeis juttuja...reenaaminen mielekkäämpää myöhemmin kun osaa jo osan vanhastaan.

Kröhööm...pitäsi varmaan ostaa ne alasuojat kun edelliset levisi jo n.kolme vuotta sitten...oon siitä asti ottanut kaikki kovana vastaan :D :rolleyes:

Itse olen kanssa tulossa paikan päälle, ja eka varsinainen leiri myös. Onko nuo kaikki varusteet pakolliset? Aloittelija kun olen niin ei ole kaikkia rojuja tullut heti hommattua, ja jos meinaa kaiken kerralla hommata niin tulee suolanen hinta.

Lukiko esitteessä että varusteet ja "aseet ja releet" ovat pakollisia? eii...
Tuskin varusteet on ehto leirille pääsemisessä. :D mukaan vaan kaikki.
järki käteen ;)

No, pakollisia oli ehkä turhan ehdoton sana. Ideana olikin että jääkö jotkut tekniikat treenaamatta varusteiden puutteen takia.

Treenaisko, oletko muuten vantaalta tulossa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Just vähän ikävä treenata pamppu tai puukko harjoitetta, jollei ole mitään kättäpidempää. Pampun ja ”puukon” saisi ostamalla puutavaraliikkeestä pyöreää tankoa ja sahaa siitä sopivat pätkät. Kyselen ensiviikolla puutavaran hintaa, jos on kallis metrihinta niin rupee askartelemaan. Vantaalta kyllä Gixxer, jatketaan vaikka privassa juttua.

Gixxer sanoi:
No, pakollisia oli ehkä turhan ehdoton sana. Ideana olikin että jääkö jotkut tekniikat treenaamatta varusteiden puutteen takia.

Gixxer sanoi:

Ei varmasti estä reenejä jos ei ole omia vehkeitä............varmasti...voinen sanoa kokemuksesta

Suositut

Back
Ylös Bottom