Koulutuksesi?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ikihiki
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Liittynyt
10.1.2008
Viestejä
55
Kysellään nyt sitten koulutustasoasi, ja siihen samaan syssyyn, oletko koulutustasi vastaavassa työssä? Jos haluat, niin kerro toki palkkasi.

Aloitan. Pelkän peruskoulun olen käynyt, kauppikseen menin, 3 vuotta siellä pyörin, erinäisiä kursseja jäi rästiin, eli viittä vaille merkonomi. Armeijaan menin välittömästi kauppiksen jälkeen kesällä. Intin jälkeen piti suorittaa kauppis (rästiin jääneet kurssit) loppuun, mutta hienosti mut oli potkittu ulos sieltä, koska rakas ryhmänohjaajani ei ollut toimittanut mun keskeytysilmoitusta perille. Olin tavallaan ollut siellä koko intin ajan vaikken ollut siellä. Jes. Erinäisten asioiden johdosta (en jaksa selitellä enempätä) käyn nyt kauppiksen loppuun monimuoto-opiskeluna. Eli kohta olen merkonomi.

Olen myyntiassarina, eli tavallaan on koulutusta vastaava duuni, palkkaa päätähuimaavat 1700 / kk


entä teillä?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lukio käyty loppuun tänä keväänä. Kesällä alkaa varusmiespalvelu. Palkka nousee siihen vähän yli 3e/päivä vai mitä se nyt olikaan.
 
Kauppiksessa opiskelen merkonomiksi ja toinen vuosi just tuli suoritettua :)
 
Lääketieteen lisensiaatin tutkintoa suoritan 1. vuosi käyty, 5 vuotta jäljellä. Nyt kesätöissä tk:n vuodeosastolla lähihoitajana/perushoitajana (ei ole näihin tutkintoa, vaan epäpätevä olen)...
 
Peruskoulun pölyt jäävät taakse lauantaina ;)
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom