Koukussa !

juhata

Banned
Ikä
46
Pakko myöntää, että kun tänne palstalle tuli ensimmäistä kertaa, niin pois ei ole sen jälkeen päässyt. Duunit kärsii ihan sairaasti ja tekemättömät työt pino kasvaa koko ajan !

...Pitäis varmaan poistaa IE ja tehdä duunit pois alta ?

jpm

Pyydät ylläpitoa bannaamaan sut....:D

mäkin täällä työaikana pyörin..
ensin surffaillaan foorumia ja jos ei mitään tapahdu niin sit voidaan harkita työn tekemistä! Ja heti kun tulee uusia posteja työn teko loppuu kuin seinään...

Ikä
40
Vittu mä myöhästyn koulusta lähes päivittäin, ku tuun aamulla tsekkaamaan uudet viestit. (illalla yritän aikasin nukkumaan)

Ja iltapäivällä kymmenen minuutin välein kurkkaamaan ja hakkaamaan refreshiä... Tää on oikeesti sairasta.

Ikä
35
Parikin kertaa on tullu aamulla bussista tämän forumin takia myöhästyttyä, "Roinaforum - Ruined my life!!":rolleyes:.... NOT!!

Ikä
40
Niin ja seuraava bussi (suoraan kätevästi koululle, en laske mitään kuppasia vaihtomahdollisuuksia :D ) tulee sitte tunnin päästä. Eli myöhästymistä tulee heti tunti, eikä esim. joku vartti. Nopeemmin olis koululla, jos vaikka lähtis juoksemaan, kun näkee bussin menevän. Ja ehkä sen sais jopa kiinni, jos se pysäis pitkään jossain kohdassa... :) Kannattaiskohan kokeilla...

Ikä
35
Kyseinen bussi huristelee tasaisella 50km/h vauhdilla seuraavat 400 metriä....kun tonne kouluunkin on matkaa semmoisen 27km ja vaihtoehtoja bussien kanssa ei oikein ole, se myöhästyminen automaattisesti merkkaa tunnin poissaoloa... on se prkl! :(

Ikä
40
Just. Mulla taas olis mahdollisuus yrittää oikasua juosten. :D Bussi vetää semmosen ylimääräsen ihme kierroksen heti meiän pysäkin jälkeen. Mutta ellei seuraavalla pysäkillä kukaan jää pois tai nouse kyytiin, niin en varmasti ehtisi. Ja vaikka joku olisi hidastamassakin bussia, niin tiukalle menisi silti. Olen kyllä tyytyväisenä odotellut sen tunnin, mieluummin kuin alkanut juoksemaan...

Ikä
40
Ei hitossa voi koukussaolijoita olla näin vähän. Ette vaan oo huomannu tätä otsikkoa?

Olen täällä aika usein, mutta en myönnä (vaikka olen) olevani koukussa.

Olen täällä niin paljon, koska tämä on niin hyvä paikka!!!

Originally posted by naiskovis
No mä nyt jään koukkuun kaikkeen mihin kosken, mitä katson, haistan tai maistan...
Ootkos maistanu öö..... viiriäisen(lintu) munia ?

- en tunne koko miestä.. haha ! :D

Wintikka

Jabba the Hutt
Mode
Ikä
50
Kaupunki
Stadi
Yritin päästä pois moderaattorin hommista, mutta huonosti kävi:

Yöllä klo. 3 soi ovikello, avasin oven ja siellä seisoi kolme stockmannin kokoista äijää Matrix-asuissa.......

Ne laittoi väkisin mun pallit pähkinänsärkijään ja kysyivät haluani jatkaa palstan palveluksessa. Yllättäen sain lisämotiivaatiota jatkaa täällä..... ;-))

Ikä
40
No joo vaikkee noita posteja ny oo tullu ihan KAUHEESTI kirjoteltua ni ainahan mää täälä oon pyörimässä ja infoo imemässä.

Originally posted by Wintikka
Yritin päästä pois moderaattorin hommista, mutta huonosti kävi:Yöllä klo. 3 soi ovikello, avasin oven ja siellä seisoi kolme stockmannin kokoista äijää Matrix-asuissa.......
heh heh mistä sä keksit noita outoja juttuja.....saa aina nauraa......lisää...lisää :)

:D

Originally posted by Yusu
Minäkö koukussa? Eeehen..enhän mä oo täällä q 1-4h per päivä
Jep 8h 5krt viikossa :D ja mitäs sitten kun kotiinkin tulee piuhat...ööh. No tämän on vaan taustalla...seli seli