Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei ole mitään minä olen rallatuksia vaan kunnon synkistelyä, vähän samaa menoa kuin vanhoilla KT levyillä mut huomattavasti melodisempi ja tiukemmalla soitannalla varustettu paketti!!! Ehdottomat suosikit on kaihola ja pohjanmaan kautta 
Tuo olo on tullut parista aikaisemmasta levystä, suht yksinkertaista soitannollisestikin. Jooh, mutta jahka tuota uutta levyä nyt on kuunnellut muutaman kerran niin eiköhän se arvostelu sieltä tupsahda. Kuulostaa ihan ok tähän mennessä.Aleley sanoi:Mielestäni levyn biisien kaavat ovat vähän liian samanlaisia. Tyyliin "alkuriffi-säe-riffi-säe-tarttuvakertsi-säe-tarttuvakertsi-loppuriffi/soolo." Tätä toistetaan aika monessa kappaleessa.
HC76 sanoi:Tätä levyä on varmaan ihan turha edes kuunnella. 98% varmuudella jatketaan samaa junnavaa tylsää räminää. :curs: Tuskin mitään uutta ja mullistavaa tarjolla.
No, teinitytöt tykkää kun Hynynen "hauskuuttaa".
*huono aamu*
rafael30 sanoi:Jos KT julkaisisi vaikkapa humppalevyn, niin nämä inisijät saisivat varmaan siitä hirveät orgasmit.

rafael30 sanoi:Mä en ymmärrä tota nillittämistä siitä, että levyltä ei löydy mitään uutta....
rafael30 sanoi:Mä en ymmärrä tota nillittämistä siitä, että levyltä ei löydy mitään uutta. Pitäisikö yhtyeen siirtyä omasta tyylilajistaan toiseen, tyyliin Kotiteollisuuden tunkea sankarihevin homosyntsa soitantoonsa? Ite diggaan tästä tyylistä ja jätkät ovat päässeet joka levyllä soitannollisesti eteenpäin, vaikka Helvetistä Itään- lätty olis saanut jäädä julkaisematta.
Kuunnelkaa vaikka Sentencedin 4 viimeiseltä levyltä jokaiselta 2 biisiä satunnaisessa järjestyksessä ja sanokaa, miltä levyltä mikäkin biisi on. Tyylilaji harvemmalla yhtyeellä muuttuu radikaalisti kahden julkaisun välillä. KT on mennyt koko ajan melodisempaan suuntaan ja lyriikoihin on tullut enemmän ajatusta mukaan. Kuunnelkaas huviksenne Eevan Perintö-levyä ja laittakaa tämä sen jälkeen soimaan. Kuulostaako samalta?
Jos KT julkaisisi vaikkapa humppalevyn, niin nämä inisijät saisivat varmaan siitä hirveät orgasmit. Ite hommasin tossa äsken kaikki Killswitch Engagen levyt enkä pysty vielä määrittelemään sieltä soitetusta satunnaisesta biisistä ollenkaan, mille levylle se kuuluu, silti soitanta kuulostaa mun korvaan hyvältä.
Minkälainen sen levyn pitäisi olla, että NP, Aleley ja HC76 tykkäisivät siitä? Onko tämä mielestänne huono levy?
Mikä yhtye on ottanut huimia harppauksia albumiensa väliltä? Jos ei diggaa jostain tyylilajista, on sen tyylilajin edustajien levyjä turha ostaa.