Kotisaliongelmia

Oon siitä onnellises aemas jotta voin reenata kotona. 1 kokonainen huone pyhitetty voimaharjoiteluun. On huoneseen (ahdas) ängettynä penkki, vinopenkki ja kunnollinen ylä/alataljalaite.

Ja sitten ongelmaan: tasapenkki on hutera, ja sellaista sorttia jotta sitä ei paljon kannata alkaa vahvistamaan, joten uuden hommaaminen on tullut ajankohtaiseksi. Nyt vaan mietityttää jotta kannattaisko ostaa tuo wrangen kauppaama leveä hercules joka toimiis niin tasa- kuin vinopenkkinä ja kyörätä nuo molemmat vanhat penkit kiertoon, samalla tulis kivasti lisätilaa punttihuoneeseen. Vai kannattaisko panostaa mieluummin kunnolliseen taspenkkiin ja pitää vanha hyvä (erään punttisalin jäämistöä, joten riittää ikuisuudeksi kotiyttöön) vinopenkki ja ahtaus.

Olisko kellään kokemuksia tuosta herculeksesta onko riittävän jämäkkä kovaankin harjoitteluun kun käyttäjä painaa n.120kg ja rauta toisen mokoman?

Niin ja oli mulla toinenkin ongelma. Tuo muskeli-merkkinen taljalaite. Pätevä värkki 100kg painopakalla ja pystyy lisäämään kiekkoja lisäpainoksi jos on tarves. Mutta kun puuttuu osia. Jonkinlainen "astinlauta" tarvittaisiin soutuliikkeisiin ja myös ylätaljan tekemistä varten tarvittis jonkinlaiset "rullat" minkä alle survoo jalat. Jos joku ystävällinen sielu tietää mistä noita vois löytää, niin olen kovasti kiitollinen jos paiskaa vinkin hän.

Krice

Banned
Minusta yhdistelmäpenkki on kätevämpi, säästää tosiaan tilaa. Jos toisessa päädyssä on vielä jalkalaitteet niin vielä parempi.
Noita irtopehmusterullia saa mm. Wrangelta (muistan nähneeni sellaisia kuvastossa). Tosin jos tapit puuttuu niin ne on hitsattava..