Olen treenaillut nyt puoli vuotta ja hieman kauemmin syönyt terveellisesti sekä varmasti tarpeeksi. Treenailu on kyllä mukavaa hommaa, helpottaa työstressiäkin, mutta tietysti mietityttää, että miten nopeasti tuloksia alkaa näkymään? Varmasti tuo on hyvin yksilöllistä, joten siksi mielelläni kuulisin, että miten pitkään muilla kesti ennen kuin tuli tuloksia? Ja millaisia?
Itsellä on nyt puolen vuoden jälkeen paino pysynyt samana, mutta jenkkakahvat pienentyneet ja jalkoihin on tullut hieman muotoa. Ikäväkseni mulla on paljon vielä kiinteytettävää ja ratsastushousuista tuskin koskaan pääsen eroon... Jokohan toisen puolivuotisen treenailun jälkeen olisi jo paremmin muutoksia näkyvissä...
Itsellä on nyt puolen vuoden jälkeen paino pysynyt samana, mutta jenkkakahvat pienentyneet ja jalkoihin on tullut hieman muotoa. Ikäväkseni mulla on paljon vielä kiinteytettävää ja ratsastushousuista tuskin koskaan pääsen eroon... Jokohan toisen puolivuotisen treenailun jälkeen olisi jo paremmin muutoksia näkyvissä...