Kornin liput kuumille kiville!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elcaco
  • Aloitettu Aloitettu
Käväisimpä tuossa aamulla (klo.9.00) stockan lippupalvelussa ja sain vuoronumeron 540 tai jotain, (ensimmäinen oli 500...) Ajattelin siinä, että miksi ihmeessä ihmiset ryysivät niin perkeleesti, kun porukkaa oli kumminkin vain noin 80. No, vuoroni tultua sain kassavirkailijalta kuulla, että kaikki seisomapaikat on jo viety. Siinä siis selitys ihmettelylleni. Siis voi jumalauta!! :wall: Ostinpa sitten liput istumaan, mutta eiköhän se permannolle pääsy jotenkin järjesty sitten hetken koittaessa.

Meikäkin ajatteli juoda aamukahvini ihan rauhassa sokoksen lippupalvelun vieressä kun ei ollut kuin jotain kymmenen ihmistä minun. 9.09 olin ostamassa lippuja ja eiköhän noi seisomapaikat ollut viety! 4000 lippua! Tai jotain sinne päin:) Joudun nöyrtymään katsomoon. Minä kun olisin niin halunnut gangstadadynä mennä moshpittiin mukaan pogoilemaan.

Lippupalvelussa on tällä hetkellä enää muutama vapaa paikka jäljellä.

Muffy & Co joutui piippuhyllylle.... Toivottavasti ei käy niinkuin muinoin Klipklopin keikalla Hartwall Arenalla kun Muffy heilui liian kovasti ja veti pää edellä alemman penkkirivin betonilattialle niskoilleen. Lattia ei antanut myöten mutta eikun äkkiä jaloilleen, takaisin omalle riville ja heiluminen jatkui.
:thumbs:

Back
Ylös Bottom