kornin keikka sitten tänään!!!

Niin,onko jengi tulossa tänään hartwalille katsomaan Static-x/Kornia.
Ite oon venaillut todella kauan tämän päivän toteutumista, mutta kuumeessahan tässä ollaan. Noh anyway buranaa vaan nassuun ja :rock:

Jep, mä olen tulossa kaverin kanssa! Mietin tässä että pitäisikö sitä kaljoitella jo ennen keikkaa vai säästäisikö vasta keikan jälkeen kun pääsee takaisin Lahteen..

Noh, mutta eiköhän se keikka rokkaa ja niin saatanasti! :rock:

Aivan uskomaton keikka. Pompin ja huusin kuin mielipuoli melkein koko ajan. Paita lähti päältä. Pink Floyd -veto oli taivaallinen. Varpaani ovat hiertyneet paskaksi.

:rock: :worship:

Jepjep. Muffykin tykkäsi KoRnin setistä kyllä. Staticci nyt oli niin täysi vtun nolo paska kun aattelinkin enkä sitä jaksanu loppuun kattoa, liian kärsimystä. Mutta Jonathan & Co. mätti vanhat ja uudet hitit hienosti ja tyylillä eikä säästelly juuri mitään. Aika pikkasen tuli kylmät väreet ku sai huutaa mukana "Aaaarreee yoouuu readyyyy..!!!" PAM!! Hyvä keikka, koko rahan arvoinen! Tosin siinä edessä heilui holtittomasti joku jolta lähti paitakin pois ja jota meinasin napata niskasta kiinni ja nakata muualle. No ei sillä, ei ollu vuorenvarmasti Kaikenlaista. Tää jannu ei ollu kyllä Pakkislaisia.

Jep, kova keikka.. niin kova että nyt on niska mäsänä. :5:

Keikalla oli huomattavasti parempi fiilis kuin Metallican keikalla. Varmaankin jokin ikäkysymys.. öhöm. Mutta kyllä oli kova keikka, minäkin näin katsomossa jonkun paidattoman kaverin, pari riviä minusta alaspäin.

Kova keikka oli ja hyvä fiilis :rock: Ja viä kun oon oottanut 8 vuotta et nään Kornin livenä.Prkl ku en ollu seisoma paikoilla..Mut en kyllä sieltä ois nähnykkään mitään ku,niin lyhyt oon.. :( Mut oli loistavat istumapaikat kuiteski.Sen verran lyhyt oon,et en näkis sieltä yhtään. Got The Life kruuunas kyllä kaiken :rock: :kuola:

Jees, keikka oli rautaa ja yleisö oli todella hyvin mukana menossa. Samaa mieltä, että toi Another Brick In The Wall oli rautainen veto. :rock:

Paidattomia miehiä näkyi useampiakin, paidattomia naisia ei yhtään. :(

Jep loistava keikka oli....mun mielestä Statikkikin rokkas ihan simona (lue: oli paljon biisejä debyyttialbumilta)....

Ei tuo "nykynuorison pomppumetalli" niin hirveän lähellä sydäntä ole mutta kyllä sen käyn tuolla roskildessa kattomassa... No joo, oli pakko vähän kuitailla... ;)

Mitä ihmettä tämä tällä osastolla tekee? Ei korn ole mitään metallia.

Kohta täällä puhutaan varmaan limp bizkitistä tai linkin parkistakin... :jahas:

Kornilla on jees musaa, oishan nuo kiva nähdä livenä.

mattibodari sanoi:
Mitä ihmettä tämä tällä osastolla tekee? Ei korn ole mitään metallia.

Kohta täällä puhutaan varmaan limp bizkitistä tai linkin parkistakin... :jahas:

Kornilla on jees musaa, oishan nuo kiva nähdä livenä.
Mike sanoi:
Juu, ehdottomasti kaikki raskas metalli tänne osastolle. Jokaisella on oma käsitys hevistä, mutta Metallica on sitä ihan takuulla jo juuriensa takiakin. Samoin esim Paradise lost kuuluu tänne vaikka onkin nykyään mitä sattuu. Ei kannata hätäillä, jos katsoo jonkun bändin metallibändiksi, niin tänne vain, siirretään niitä sitten jos ihan vikaan menee. Metalli on vähän vaikea määritellä, mutta niin pomppumetalli kuin raskain grind corekin kuuluu tänne ja varsinkin progemetalli.

Ei se nyt niin pimpsan päälle ole, hyvin tässä on ennenkin selvitty.
:david: ?

Kyllä se Korn tänne niin selkeästi kuuluu.

Viimeksi muokattu:
By the way, ihmettelikö kukaan muuten, miksi kornin osuus kesti vain 1,15 h....ja miksi äijät poistuivat suhteellisen usein pois... ja encore jäi tekemättä.
Noh yksi syy on ainaskin se, ettei J.D pystynyt kunnolla puhumaan kolmea tuntia ennen keikkaa ....tosin keikalla sitä ei kyllä huomannut...

Vitunmoinen keikka oli! Messevä veto siihen shoots and ladderris perään vetää Onen mättökohta. Lattialla hiton hyvä meininki ja tarttupa mukaan yks Headin pleku :rock:

edit: Settilista oli täysin sama kuin saksan keikalla.

Anonymous sanoi:
By the way, ihmettelikö kukaan muuten, miksi kornin osuus kesti vain 1,15 h....ja miksi äijät poistuivat suhteellisen usein pois... ja encore jäi tekemättä.
Muistaakseni Hammerstein dvd:llä he eivät tee siinäkään encorea. Ovat kait semmoinen bändi.. voin olla kyllä aivan väärässäkin. Itse olin niin perseet keikalla että 1,5h tuntui riittävän.

Kiinnittikö joku muukin huomiota niihin kahteen hyvännäköiseen blondiin, jotka aluksi hengasivat kentällä muun yleisön seassa, sitten miksauspöytä-aitauksessa ja lopuksi lavan sivussa? Mitkähän bisnekset mahtoivat olla meneillään? :D

kaikenlaista sanoi:
Kiinnittikö joku muukin huomiota niihin kahteen hyvännäköiseen blondiin, jotka aluksi hengasivat kentällä muun yleisön seassa, sitten miksauspöytä-aitauksessa ja lopuksi lavan sivussa? Mitkähän bisnekset mahtoivat olla meneillään? :D

Juu. Ylväästi ne talsi monta kertaa aika vierestä.. Aluks naurettiin niiden ylimieliselle olemukselle, mut perkele. Yhtäkkiähän ne oli sit siellä lavalla. Taisin kiroilla..

Huomasinpa muuten minäkin ne muijat sielä. Ketä vittua ne oli? Hirveitä riikinkukkoja. Ei ne varmaan edes tiedä ketä KoRn oikeesti on, ne mitään metallia varmaan edes kuuntele. Eihän ne voi musiikista edes ymmärtää mitään! Ei niillä ole edes lemppari-artistia! Buuu!! Niiltä jos kysyis et mitä musaa ne diggaa niin ne sanois "aika lailla kaikenlaista" - eli ne ei edes oikeesti kuuntele musiikkia. Radiosta vaan KissFM:ää ja Nrgyä . Tosin eiköhän jokaiseen suureen (varsinkin rock-)tapahtumaan kuulu aina naiskauneutta ja pari riikinkukkoa näyttäytymässä. En tiedä juuri nyt miksi mut mua alkoi vituttaan nyt ne muijat kun ne oli sielä. Perkele. Tyhmät blondit.
:curs:

Back
Ylös Bottom