Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ja viä kun oon oottanut 8 vuotta et nään Kornin livenä.Prkl ku en ollu seisoma paikoilla..Mut en kyllä sieltä ois nähnykkään mitään ku,niin lyhyt oon.. :( Mut oli loistavat istumapaikat kuiteski.Sen verran lyhyt oon,et en näkis sieltä yhtään. Got The Life kruuunas kyllä kaiken

mattibodari sanoi:Mitä ihmettä tämä tällä osastolla tekee? Ei korn ole mitään metallia.
Kohta täällä puhutaan varmaan limp bizkitistä tai linkin parkistakin... :jahas:
Kornilla on jees musaa, oishan nuo kiva nähdä livenä.
Mike sanoi:Juu, ehdottomasti kaikki raskas metalli tänne osastolle. Jokaisella on oma käsitys hevistä, mutta Metallica on sitä ihan takuulla jo juuriensa takiakin. Samoin esim Paradise lost kuuluu tänne vaikka onkin nykyään mitä sattuu. Ei kannata hätäillä, jos katsoo jonkun bändin metallibändiksi, niin tänne vain, siirretään niitä sitten jos ihan vikaan menee. Metalli on vähän vaikea määritellä, mutta niin pomppumetalli kuin raskain grind corekin kuuluu tänne ja varsinkin progemetalli.
Ei se nyt niin pimpsan päälle ole, hyvin tässä on ennenkin selvitty.
?Muistaakseni Hammerstein dvd:llä he eivät tee siinäkään encorea. Ovat kait semmoinen bändi.. voin olla kyllä aivan väärässäkin. Itse olin niin perseet keikalla että 1,5h tuntui riittävän.Anonymous sanoi:By the way, ihmettelikö kukaan muuten, miksi kornin osuus kesti vain 1,15 h....ja miksi äijät poistuivat suhteellisen usein pois... ja encore jäi tekemättä.
kaikenlaista sanoi:Kiinnittikö joku muukin huomiota niihin kahteen hyvännäköiseen blondiin, jotka aluksi hengasivat kentällä muun yleisön seassa, sitten miksauspöytä-aitauksessa ja lopuksi lavan sivussa? Mitkähän bisnekset mahtoivat olla meneillään? :D