Korn : Take a look in the mirror

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lazki
  • Aloitettu Aloitettu
Onko palstalaiset tutustuneet uuteen Kornin tuotokseen? Onko minkälaista materiaalia? Ainakin tuo Right Now video on aikasmoisen omituinen ja vähän vastenmielinen, mutta kappale on kyllä loistavan oloinen.

Mielestäni todella hyvä levy Kornilta pitkästä aikaa! Ei yhtään täytebiisiä ja muutenkin kuulosta vanhalta kunnon Kornilta. Suosittelen lämpimästi!
:5:

En voisi enempää eri mieltä Dremon kanssa olla! Levy on edellistä hiukan parempi (mikä ei ole paljon), mutta silti samanlaista tasapaksua kakkaa kuitenkin. Lyriikat kuulostaa siltä, kuin ne olis vedetty jonkun patentoidun lyrics-2-emo-masiinan läpi, hohhoijaa..

Ei voi muuta sanoa kuin että itkettää vanhaa Korn-fania tuollainen.. TJEU biisi joka on tehty yhteistyössä NASin kanssa, hyytävän huono kappale. Kauas on Fagetista päästy :itku:

Tutustun bändiin tarkemmin vasta nyt. Ja hyvältähän se kuulostaa!

Ihan hyvältä kuullostaa Kornin uusin. Kornin alkupään tuotantoon en ole vielä päässyt tutustumaan.

Originally posted by Pro-Pain
Ihan hyvältä kuullostaa Kornin uusin. Kornin alkupään tuotantoon en ole vielä päässyt tutustumaan.

Kannattaa ehdottomasti ainakin tutustua Follow the leader - levyyn, se on hieman helpommin sulavaa kuin ihan ensimmäiset, jotka kyllä muutamien kuuntelukertojen jälkeen ovat myös aivan loistavia.

Originally posted by lazki
Kannattaa ehdottomasti ainakin tutustua Follow the leader - levyyn, se on hieman helpommin sulavaa kuin ihan ensimmäiset, jotka kyllä muutamien kuuntelukertojen jälkeen ovat myös aivan loistavia.

joo itsekkin pidän tuosta vanhemmasta kornin tuotannosta....ja sit kornin issues levyllä on hyvää kamaa..:thumbs:

korn on mun elämässä ehkä suurin bändi. ruotissakin on tullu käytyä ihan vaan kattomassa kornia. tää uus levy on helvetin iso pettymys, ei uppoo ollenkaan. jopa untouchables oli mielestäni parempi :rolleyes:.
onneks vanhat tykittää vieläkin :worship:.

KoRnin levyt 1-3 rulettaa kyllä, mutta sen jälkeen tulikin uudenlaista kamaa, joka ei muhun uponnut. Uus platta ei vie saundia yhtään mihinkään, kaikkein vähiten eteenpäin. Mutta tarviiko sen mennäkään? Sinänsä, Untouchables oli floppi (samaa paskaa ku Issues missä alettiin homoilemaan) ja bändille ja labelille tuli paskat housuun. Tän johdosta uus platta tehtiin tarkotuksella vähän niinkuin "oldschoolkorn" -fiiliksellä, mikä sopii mulle enemmän kuin hyvin mut levyn läpi paistaa se väkisinvääntäminen. Eli erittäin kiva kuulla Johnin taas vähän rähjäävän (koska ilman sitä KoRnin musiikki ei oikein kolahtanut) mutta kuten sanoin, ei suinkaan ole niiden paras levy. Silti mielelläni sitä kuuntelen. Luulisin KoRnin olevan umpikujassa, they're fucked. Ne selvästi haluis tehdä ihan erilaista kamaa mut ne ei voi suistua enää tältä "oldschool" -linjalta koska se ei myy ja label tiputtaa ne vittuun.

P.S. Live at the Hammersmith oli vitun paska, todella nolo...

Itse olen suuri kornifani ja pidän todella uudesta öevystä..:4:

ja siitä että levy-yhtiö tiputtaisi kornin pois on vähän liioteltu sanottu...onhan niillä suuri fanikanta josta aina tulee rahaa levy-yhtiöiden pomoille (ja paljon)

:kippis1:

Suurena Korn-fanina (vaikka kyseistä yhtyettä on minun aika vaikea objektiivisesti tarkastella) on pakko sanoa, että ei Kornin touhuissa enää ole sitä tiettyä uutuutta ja ihmeellisyyttä, jota vielä puoli vuosikymmentä sitten saattoi aistia. Esim. Woodstock '99, jos olette kyseisen keikan nähneet niin myöntäkää nyt, että huonompaan suuntaan ollaan menty. Totta kai yhtyeet kehittyy ja ihmiset vanhenee eikä aina voi olla keksimässä jotain uutta, mutta jotenkin vaan näyttäisi, että pojilta on kadonnut tietty into siihen hommaan. Hyvää musiikkiahan ne vieläkin vääntää, mutta jotenkin vaan...PLAAH! En tiedä, ehkä olen vain tullut "vanhaksi" :D

lasse sanoi:
mä luulin että tän olis pitäny olla heavy forum..

Tai metallipalsta.... mutta Korn ei ole näistä kumpaakaan.

Korn = :kakka:

Alennun minäkin ensimmäistä kertaa tuohon kakkaan mutta Korn ja RAtM on sellaisia bändejä joita ei vain voi sietää...

Back
Ylös Bottom