Korkkasitko Jimin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja petrijr
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
55
Kaupunki
Tampere
Tuliko katottua jo Jimin tarjontaa? Kommentteja?

Itse en vielä ehtinyt kattoa, mutta bigiboksiin tuli ajastetettua varmaan kymmenisen ohjelmaa ekalta viikolta, Penn & Teller ehdottomana ykkösenä. Stuntit uppoaa myös, kuten myös tommoset "discoverymäiset" proget. Kaikenkaikkiaan mun mielestä ihan ok kateltavaa noin ilmakseksi kanavaksi.

Eipä tullut korkattua. Jos nyt oikein olen käsittänyt niin tarjolla on jälleen kilokaupalla sitä samaa paskaa mitä mm. subtv meille tarjoaa. No eihän tuo mitään pois vie, eikä mun sitä ole pakko katsoa, mutta mä edelleen kaipailen laadukkaita dokumentteja, politiikkaa ja historiaa :(.

Korkkasin. Katsoin eilen sitä "pakko katsoa" -nimistä ohjelmaa. Olihan siinä jotain ihan katsottavaksi kelpaavaakin. Toivottavasti sieltä alkaa irtoilemaan jotain katsomisen arvoista...

Tuli katottua. Ihan mielenkiintoselta kanavalta vaikuttaa. Lähetyksen kuvan taso oli kyllä parempaa luokaa mitä näillä yleisillä kanavilla on. Tai ainakin niillä ohjelmilla mitä katoin.

Se oli hyvä ohjelma missä ne paljasti ne meediot. Just joitan tollasia ohjelmia mä oon halunnut katsoa enkä mitään sarjoja. Koskaan en ole seurannut mitään sarjaa enkä seuraa.

Penn & Teller on laatu sarja. Suosikkijaksoni on se missä ravintolan asiakkaille tarjoillaan vesijohtovettä Alppipurojen raikkaana virkistäjänä.

Tulihan sitä murha dokumenttia seurattua eilen ja vaikuttaisi olevan lähes päivittäin mielenkiintoista dokumentin aihetta..

Brotherhood oli mielenkiintoisen tuntuinen sarja, se "pakko katsoa" oli ihan ok viihdettä myös. Pikaisella silmäyksellä vaikutti paremmalta kuin MTV3 MAX (joka nykyään junnaa paikallaan) eli täytynee harkita katselukortin palautusta.

Toi Penn&Teller on aivan huippu, ottaa vaan aivoon kun sopivasti pamahti digiboksi JUST nyt paskaksi. Noh, onhan noita jaksoja nähty kyllä, mutta ois silti kiva katella uudestaan. Parhautta ainakin se jakso, jossa vieraillaan jossain ufoihin uskovien friikkimessuilla ja nörteille annetaan käteen vihreä dildo, nehän uskoo aivan tosissaan että tätä laitetta on käytetty jossain vihreiden miesten lääketieteessä...

Hoho.. :D toi Penn & Teller on ihan kunkku.
Mistä tollasia abduktoituja neroja tulee?

Eikun hei.. On mutkin kaapattu. Abiristeilyllä. En varmana muista koko yötä, ihan kuin ois aika vaan lentäny. Sit mulla oli arpi kädessä! omg..

Ilmeisesti joku uusi kanava ? Näkyykö ilmaiseksi digiboksilla, entäs näkyykö kaapelitalouksissa ilman boksia...?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ilmeisesti joku uusi kanava ? Näkyykö ilmaiseksi digiboksilla, entäs näkyykö kaapelitalouksissa ilman boksia...?

tuli Nelonen plussan tilalle.

Katsoin autoklassikot ja jonkin kotimekaanikko ohjelman. Niissä eniten pisti silmään tekstitys joka oli noin pari minuuttia edellä varsinaista ohjelmaa. Tekstitystä ei edes saanut edes pois digipoksin asetuksista, se taisi kuulua kiinteänä ohjelmaan. Aika pahasti häiritsi katsomista.

En tiiä pitäiskö perustaa uus threadi, mutta kuka katto tänään "Kuoleman tuomion jälkeen" ja "Syyttömänä tuomitut" tjsp. Aika hiljaseks vetää... Ei jenkeissä systeemi oikeen pelaa, kun syyttömiä telotetaan tai ne joutuu istumaan 20 vuotta vankilassa ilman mitään kunnon todisteita. Ei se Prison break ookaan niin epärealistinen.

En suosittele hankkimaan digiboksia ainakaan Jimin takia. Melko turha kanava, imo. Aika perus dokkareita ja sarjoja mitä sieltä tulee...

Sleeper cell vaikutti mielenkiintoiselta sarjalta, muuten tarjonta ei vakuuttanut. Ellei sitten halua katsoa vanhoja hittisarjoja uusintoina.

En tiiä pitäiskö perustaa uus threadi, mutta kuka katto tänään "Kuoleman tuomion jälkeen" ja "Syyttömänä tuomitut" tjsp. Aika hiljaseks vetää... Ei jenkeissä systeemi oikeen pelaa, kun syyttömiä telotetaan tai ne joutuu istumaan 20 vuotta vankilassa ilman mitään kunnon todisteita. Ei se Prison break ookaan niin epärealistinen.
Tää oli aika hyvä dokumentti. Eräs kaveri oli ollut 23 vuotta syyttömänä eristyssellissä. Ei saanut edes puhua kahteen vuoteen. Toinen oli jo todistettu syyttömäksi 20 vankilavuoden jälkeen mutta joutui istumaan vielä 3 vuotta linnassa. Ei saanut lähtiessä edes bussilippua toisin kuin tavallisesti vapautetut vangit.
Jenkeissä jaetaan elinkautisia raiskauksesta. Menee vähän överiksi.

En suosittele hankkimaan digiboksia ainakaan Jimin takia. Melko turha kanava, imo. Aika perus dokkareita ja sarjoja mitä sieltä tulee...

Täytyy sanoa että odotukset oli korkeella, mutta suurin osa ohjelmistosta tuntuu olevan jotain TV-Shop tyyliin kuvattua DIY channel paketissa hankittua paikalliskanavakakkaa tai B-luokan halpissarjoja.
:(

Suositut

Back
Ylös Bottom