Kookosrasvaa Lontoosta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja leenam
  • Aloitettu Aloitettu
Olen ensi viikolla Englannissa, mm. Lontoossa - osaako joku mimmeistä suositella tai yleensä kertoa mistä terveystuotekauppoja löytyy Lontoon keskustasta. Olen ollut melko usein kaupungissa ja tunnen kyllä paikat, mutta en ole pannut merkille terveystuoteliikkeitä, Bootsilla ei ole juuri kuin multivitamiineja...

Olen jahtaamassa kookosöljyä/kookosrasvaa joka ei olisi kovetettua. En asu Suomessa, eikä täältä Norjasta oikein löydy muuta kuin kahta Cocosaa ja kovaa kookosrasvaa.

Kiitos jo etukäteen!

Joo Holland&Barret on hyvä. Ainakin yks Holland&Barret on Oxford Streetillä suunnilleen Plaza ostoskeskuksen kohdilla(jos oikein muistan) mutta toisella puolella katua. Sit siellä Plazassa on kans joku fitness/terveyskauppa, en tosin muista nimeä.

Oxford Streetin ylapuolella...pohjoispuolella saman suuntasen seuraavan kadun varrella lahempana Marble Archia kuin Oxford Circusta on iso health store. Minusta se Holland & Barret on lahinna tsoukki tai en nyt muutenkaan lahtis mitaan ostamaan Oxford Streetilta ni ehka siksi ja muualla on paljon muitakin liikkeita.

Kookosrasvaa saa ainakin Suomestakin. Vai millasta rasvaa haluat?

Tulipa vaan mieleen lontoolaisena.

Marlee sanoi:
Oxford Streetin ylapuolella...pohjoispuolella saman suuntasen seuraavan kadun varrella lahempana Marble Archia kuin Oxford Circusta on iso health store. Minusta se Holland & Barret on lahinna tsoukki tai en nyt muutenkaan lahtis mitaan ostamaan Oxford Streetilta ni ehka siksi ja muualla on paljon muitakin liikkeita.

Kookosrasvaa saa ainakin Suomestakin. Vai millasta rasvaa haluat?

Tulipa vaan mieleen lontoolaisena.

Kiitos, Marlee, tulit vain tällä kertaa liian myöhaan - olin jo Lontoossa. Rasvat sain, dolomiittikalkkijauhetta en, mutta onko tuolla nyt sitten niin väliä, kun syön ja juon maitotuotteita varmaan ihan riittävästi. Yhden ihanan asian hoksasin, Green & Blackin orgaanisen tumman suklaan - edullinen hinta Tescossa ja hyvää!

Asuin Tottenham Court Roadilla, joten Oxford Street oli lähellä, mutta olihan Strandilla paremmat liikkeet ja T.C.R.:llä kivoja sisustuskauppoja vieri vieressä kun pääsi nitten elektroniikkaliikkeiden ohi - vanhat Heals ja Habitat ja pari uudempaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom