Koneisto 2003

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
44
Ketkäs kaikki oikeen oli koneistos? Ite tuli oltuu ainoastaan lauantaina paikanpäällä ja lähestulkoon koko illan turbiinisalis, jossa kyllä menoa riitti ja hiki lensi...Sebastian, Karri K, Mark Tyler, Finrg Collective Live ja Neon tuli nähtyy ja hieman Miss Kittiniä...kaikki oli mahtavia...ite olin ekaa kertaa koneistos ja jäi kyllä hyvä maku suuhun...kuinkas muilla?

Mä olin lauantaina ensin Hietsussa pussikaljoittelee ja illalla Kaapelilla. Ihan jees meininki, ehkä vähän suolanen hinta (40€/la). Lähinnä Red Bull Main arealla jorasin. Ensi vuonna uudestaan!

Oliko siat röyhkeenä? Ainakin hesarin NYT-liitteen juttu viime vuoden koneistosta oli aika uskomaton... vähän epäilytti että ei kai sentään.

Eikö se oo vaan jenkeissä ku ihmisiä viedään kellariin ja pistetään käsi perseeseen :whip:

"cavity search, deep and hard!" :D

Originally posted by Tolppa
Oliko siat röyhkeenä? Ainakin hesarin NYT-liitteen juttu viime vuoden koneistosta oli aika uskomaton... vähän epäilytti että ei kai sentään.

Sen verran röyhkeitä oli viime vuonna, et päätin jättää tänä vuonna väliin ( no sillon kusi moni muukin juttu )

Tänä vuonna paskalakit ei kuulemma pilannu bileitä ja kaikki muukin toimi viime vuoteen nähden paljon paremmin ( näin olen lukenut/kuullut )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom