Kokkolan tienoolle huhuilua...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Skyte
  • Aloitettu Aloitettu
Moi!
Varovaista tiedustelua, että löytyisikö Kokkolan tienoolta muita, jotka ois positiivisessa mielessä innostuneita bodyfitnessistä elämäntapana? Olen itse kolmikymppinen nainen (rimpula), joka on antanut saleilun viedä itsensä ja yrittää nyt saada painot ja massan entistä parempaan kasvuun! Olisi niin hienoa, jos olisi joitain mukavia tyyppejä, joiden kanssa voisi intoilla kaikesta hauskasta lajiin liittyvästä; saleilusta, kamppeista, ruokavaliosta jne., ja muutenkin, jotka olisi samalla aaltopituudella - ilman verentirskuntaa suupielistä :D Omasta tuttavapiiristä ei löydy muita kaltaisiani, joille voisi itseään vuodattaa. Ja tuo alkomahooli ei oikein ole se oma juttu... Olisi niin hienoa, jos ois joku, jolle hehkuttaa maikkujen ja eevskujen viimeisimpiä päivityskujeita (hei ja sitten auto täyteen hyvää lössiä ja syyskuussa nokka kohti Jyväskylää :rock:) ja joille äkistä, kun reeni ei kulje - tai olla häsäämättä lajista yhtään mitään!
Saakohan tässä yhtään vihiä siitä, mitä edes yritän kysyä tai hakea ;)?

Täällä löytyy yks saleiluun hurahtanut k- pohjanmaalta :) taustalla ennen maastopyöräily, kamppailulajit ja kestävyysliikunta, mutta kuntosali vei sydämen. Postaus aikas vanha, mutta olis mukava vaihella kuulumisia, koska täälläpäin tosissaan treenaavia mimmejä ei tunnu löytyvän.

Hellou!
Olipa hauska, että löysit tämän muinaisen huhuiluni :) Yhä täällä vielä ulvotaan seuraa ja samanhenkisiä tyyppejä, tuntuu mukavalta jo nyt tietää, että on meitä muitakin :) Heitetäänkös viestiä tuonne inboxin puolelle :) ?

Moi!
Varovaista tiedustelua, että löytyisikö Kokkolan tienoolta muita, jotka ois positiivisessa mielessä innostuneita bodyfitnessistä elämäntapana? Olen itse kolmikymppinen nainen (rimpula), joka on antanut saleilun viedä itsensä ja yrittää nyt saada painot ja massan entistä parempaan kasvuun! Olisi niin hienoa, jos olisi joitain mukavia tyyppejä, joiden kanssa voisi intoilla kaikesta hauskasta lajiin liittyvästä; saleilusta, kamppeista, ruokavaliosta jne., ja muutenkin, jotka olisi samalla aaltopituudella - ilman verentirskuntaa suupielistä :D Omasta tuttavapiiristä ei löydy muita kaltaisiani, joille voisi itseään vuodattaa. Ja tuo alkomahooli ei oikein ole se oma juttu... Olisi niin hienoa, jos ois joku, jolle hehkuttaa maikkujen ja eevskujen viimeisimpiä päivityskujeita (hei ja sitten auto täyteen hyvää lössiä ja syyskuussa nokka kohti Jyväskylää :rock:) ja joille äkistä, kun reeni ei kulje - tai olla häsäämättä lajista yhtään mitään!
Saakohan tässä yhtään vihiä siitä, mitä edes yritän kysyä tai hakea ;)?

Moikka!

Olen alunperin kokkolalainen punttimimmi, ikää 26 vuotta. Vietän kotikonnuilla yleensä ainakin yhden viikonlopun per kuukausi. Saleilusta olen hyvinkin innostunut, nyt on tullut treenailtua pari vuotta keskeytyksettä ja sitä ennen vuosikaudet on-off-tyyliin. Kisalavoille en tällä hetkellä tähtää, minulle on toistaiseksi riittänyt itseni voittaminen ilman älytöntä niuhotusta :) Lähipiirissä ei ole muita yhtä innokkaita bodylajien seuraajia, olisi tosiaan kiva päästä jakamaan näitä juttuja jonkun kanssa! Välillä iskee treeniblogiyliannostus, mutta hyvin pian löydän itseni taas kyttäämästä fitnesstyttöjen kuulumisia :D

Täysin samat sanat :D Eli kunnon blogihaukka olen, mutta itse omassa touhussani hyvin matalaa profiilia pitävä ja erittäin tukevasti omat (limpurat mrh!) koivet maassa pitävä! En siis ole niitä, joka työpaikan ruokatauolla "leveilee" bodysafkoillaan, vaan kaikessa hiljaisuudessa vetelen muonani ja haudon treeniohjelmia. Silti olisi aivan ihanaa oikeasti päästä joskus välillä hehkuttelemaan jonkun toisen kanssa tämän ihanaisen lajimme kauneuksia ja karmeuksia ;)

Sama juttu, kyllästyin ainaiseen lihaksikkaiden naisten kauhisteluun ja muuhun p*skaan työpaikalla, joten pidän matalaa profiilia.
Minäpäs laitan vaikka yksäriä tulemaan kun seuraava Kokkolan visiitti lähestyy, katsotaan mitä keksitään! Mennään vaikka protskudrinkeille :D

Skoolaan tälle :) Eli pistä ihmeessä viestiä tulemaan! (niin, olen itse jo 30 vee vanhus, mutta yhä ihan tarpeeksi mimmiksi itseni kategorisoiva ;) )

Hep! Täällä yks 34-vuotias Kokkolalainen salilla kävijä :) Viime vuosi meni painoa tiputellessa ja nyt haetaan massaa. Salilla tulee käytyä 3xvko, tosin just tein 4-jakosen ohjelman, kun ei sieltä malta pysyä poissa ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom