Kokemuksianne Snikt-kamppailuklubista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jylli81
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Jylli81

Moderaattori
Mode
Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia Snikt-kamppailuklubilla treenanneilta/treenaavilta palstalaisilta. Itseäni kiinnostaisi huomenna alkava vapaaottelun peruskurssi, mutta tuo jäsenyyssysteemi hieman arveluttaa. Eli siis se, että jo toisissa harjoituksissa pitäisi maksaa 80€ ja samalla sitoutua vuodeksi 39€/kk suoraveloitussopimukseen. Siksi muiden kokemukset kiinnostaisivatkin kovasti, ettei tarvitse ihan täysin ostaa sikaa säkissä yksien treenien perusteella.

Ei pahaa sanottavaa itsellä. Jokunen vuosi on tullut nujuttua kyseisessä seurassa vapari/sw -porukassa ja maistuu edelleen.
Hinta ei ainakaan työssäkäyvälle ole paha, mutta joku voi sitä kalliina pitää. Vastinetta rahalle kyllä saa. Harjoitustilat ovat loistavat, samoin puku ja pesuhuoneet + saunat (Liikuntakeskus sykkeen tilat). fighterlehdenkin saa vielä kaupanpäällisiksi, tosin ei kotioasti kannettuna.

Valmennus on huippuluokkaa niin matto kuin pystytekniikoissa.

Itse olen treenannut jokunen vuosi taaksepäin silloisen TKU:n touhuissa. Silloin ei lukkopainia ollut erikseen vaan treenattiin joka kerta vaparia tai pystyä. Mitään pahaa sanottavaa niiltä ajoilta ei ole. Silloin kun systeemi muuttui tuohon klubijuttuun niin käsittääkseni tapahtui joku notkahdus vapaaottelun puolella. Valmentajista lähti Nurminen ja Vellas TJJK:lle. Niinpä moni silloisista treenaajistakin siirtyin onkiniemeen. Nykytoiminnasta ei ole kokemuksia mutta mattopuolen osaamiseen paras paikka mansessa on TJJK:lla.
Itse kans tarvis raahta perse tatamille n. 7kk tauon jälkeen ja tuli myös mieleen että kävis tarkistaan tuon sniktin touhut. Parastahan olis jos olis aikaa treenata kummassakin paikassa kun treeniajat ei pahasti mene päällekkäin.

Ajattelin joskus tossa vuodenvaihteen aikoihin aloitella krav magaa tai/ja vapaaottelua ja haluaisin varmistusta pariin juttuun.

Eli; Kun olen käynyt yhden peruskurssin voin käydä vaikka joka päivä jossain lajissa peruskurssilla?

Miten eri lajeissa(varsinkin peruskursseilla) vaikuttaa jos jää jotain harjoituksia välistä? Onko jokaisella peruskurssilla joku tietty määrä tunteja mitä pitää käydä ennenkuin voi osallistua jatkokursseihin?

Tervehdys Hotsex (wtf????:dance:)

Peruskurssin suoritettuasi voit samalla kuukausimaksulla käydä kaikissa tuon lajin jatkotreeneissä sekä klubilaisille tarkoitetuissa treeneissä, kuten potkutyynytreenit. Lisäksi voit jo peruskurssin aikana käydä myös kuntonyrkkeilytreeneissä.
Kun olet suorittanut useamman peruskurssin (tai omaat vastaavat taidot esim. aikaisemmalta saliltasi) voit osallistua samalla kuukausimaksulla muidenkin lajien harjoituksiin. Kaksi vuotta jäsenenä ollut saa yhden uuden peruskurssin/ vuosi veloituksetta jos intoa piisaa.
Näillä järjestelyillä pyritään tarjoamaan jäsenille mahdollisimman paljon vastinetta ja mahdollisuuksia eri treeniaikoihin.
Voit kysellä lisätietoa seuran ohjaajilta, sähköpostit löytyvät kotisivuilta www.snikt.fi

Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia Snikt-kamppailuklubilla treenanneilta/treenaavilta palstalaisilta. Itseäni kiinnostaisi huomenna alkava vapaaottelun peruskurssi, mutta tuo jäsenyyssysteemi hieman arveluttaa. Eli siis se, että jo toisissa harjoituksissa pitäisi maksaa 80€ ja samalla sitoutua vuodeksi 39€/kk suoraveloitussopimukseen. Siksi muiden kokemukset kiinnostaisivatkin kovasti, ettei tarvitse ihan täysin ostaa sikaa säkissä yksien treenien perusteella.
Itse itselleni vastaten, eli tuosta vuoden sitoutumisesta pääsee irti kesken vuodenkin maksamalla lisämaksun niiltä kuukausilta, kun on ollut jäsenenä. Eli jos alun jälkeen alkaa täysillä tökkiä, niin poiskin pääsee mielestäni kohtuullisella hinnalla. Itse liityin jäseneksi ja ostin jo vaparihanskatkin, koska meno vaikutti oikein asialliselta.

Itse itselleni vastaten, eli tuosta vuoden sitoutumisesta pääsee irti kesken vuodenkin maksamalla lisämaksun niiltä kuukausilta, kun on ollut jäsenenä. Eli jos alun jälkeen alkaa täysillä tökkiä, niin poiskin pääsee mielestäni kohtuullisella hinnalla. Itse liityin jäseneksi ja ostin jo vaparihanskatkin, koska meno vaikutti oikein asialliselta.
Ensin pitää maksaa, että pääsee sisään, mikä on tietty ihan normaalia mutta sitten pitää maksaa lisää jos haluaa poiskin :rolleyes:
Eipä siinä mitään, kukin tyylillään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ensin pitää maksaa, että pääsee sisään, mikä on tietty ihan normaalia mutta sitten pitää maksaa lisää jos haluaa poiskin :rolleyes:
Eipä siinä mitään, kukin tyylillään.

Olet varmasti kuullut paljousalennuksista, pitkästä sopparista palkitaan halvemmalla kuukausihinnalla. Ja jos rikot, maksat sen mukaan lisää mikä olisi ollut kuukausihinta ko. mittaiselle sopimukselle.

Näin ainakin itse ymmärsin Jyllin viestin. Jos taas tuon päälle lyödään jotain sakkomaksua niin se kyllä söisi koska liittyminen/irtisanominen ei ole aiheuttanut juurikaan kuluja myyjälle. Päinvastainen tilanne on esimerkiksi asunnon vuokrasopimus, jossa sakko sopimusrikosta hyvittää välityspalkkiot jne.

Tsemppiä J uuteen harrastukseen, pitkäänhän tuota tosiaan pohditkin :)

Olet varmasti kuullut paljousalennuksista, pitkästä sopparista palkitaan halvemmalla kuukausihinnalla. Ja jos rikot, maksat sen mukaan lisää mikä olisi ollut kuukausihinta ko. mittaiselle sopimukselle.
Kyllä olen mutta lähinnä kirja- ja levykerhojen yhteydessä.

Vastaavaa klubijäsenyyssysteemiä käyttää maksimissaan ihan muutama seura Suomessa. HIPKO tulee ensimmäisenä mieleen. Muutkin lienevät tällaisia kuntokeskus-tyyppisiä saleja.

Tyypillisin tapa lienee vuosi- tai kausimaksu, joka maksetaan yhtenä summana. Siitä sitten saa tai luultavammin ei saa rahoja takaisin, jos estyy harjoittelemasta. Toiseksi yleisin systeemi on kai kuukausimaksu, joka pitää suorittaa kuun aluksi, jos meinaa silloin harjoitella. Tällöin on usein erikseen pieni vuosittainen jäsenmaksu.

Meillä on KBT:ssa systeemi, jossa voi maksaa 1, 3, 6 tai 12 kuukauden erissä niin, että pidemmät ajat tulevat halvemmaksi.

Mites muuten, onko Sniktiltä ollut porukkaa kisailemassa missään, noin lukkopaini/vapaaottelupuolelta? Jos on, niin millaisella menestyksellä?

On oltu kisaamassa. Lukkopainin aloittelijoiden sm-karkeloissa oltiin viimeksi 3 kisaajan voimin. Kauhajoella oltiin viimeksi vaparikarkeloissa 2 kisaajan voimin.

Oma saldo on 1 voitettu d-matsi ja 3x tukkaan lukkopainissa.

Seurakavereiden menestyksestä tulee ensimmäisenä mieleen aloittelijoiden -77kg sarjan voitto viime King of the katakomb -lukkopainikisoissa.

Mites muuten, onko Sniktiltä ollut porukkaa kisailemassa missään, noin lukkopaini/vapaaottelupuolelta? Jos on, niin millaisella menestyksellä?
Thainyrkkeilyssä ei käsittääkseni ole yhtäkään ottelijaa tällähetkellä, edelliset ottelijat katosivat jonnekkin. Tai no, Palannon Jesse taitaa olla SNIKT!:in kirjoissa (?) mutta ei sekään ole siellä pitkään aikaan reenannut kun Nurminen rääkkää sitä muualla.

Olen ollut SNIKTin jäsenenä nyt muutaman kuukauden, ja kokemukseni ovat todella hyvät. Kiitos tästä klubin johdolle ja henkilökunnalle. Ei City-lehti turhaan antanut klubille parhaan kamppailuklubin titteliä.

Plussat:

+Henkilökunta
+Tilat ovat hyvät.
+Välineet (Pistehanskat, potkutyynyt ja yms yms..)
+Klubin tarjoamat lajit on mielenkiintoiset, ja kaikille löytyy oma lajinsa varmasti
+Hinta/laatusuhde on hyvä
+Klubi-illat (Vaikka valitettavasti viimeksi en itse päässyt paikalle :itku:)
+Fighter lehti
+Alennusta Twins-varusteista ja muistakin tietyista varusteista ja paidoista (Jos ostaa klubilta)
+Alennusta tietyistä kaupoista

Miinusta:

-Melkein joka harjoituksissa taustamusiikkina rammsteinia (makuasia)
-Äänieristys (Sykkeen aerobikjumppahässäkkäfagotmeteli kuuluu SNIKTin tiloihin)

Suositut

Back
Ylös Bottom