Kokemuksia valmentajasta?!?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maijjuz
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Olen laitellut mailia muutamille valmentajajille ja ehdolla ovat tällaiset henkilöt kuin Mimmi Jokinen, Aki Kokkonen, Katarina Tunturi ja Marjo Krishni? Olisiko kellään siis hyviä kokemuksia heistä valmentajana? Ketä suosittelisitte? Olisi kiva kuulla mielipiteitä, koska itsellä ei ole yhtään kokemusta ja vaikea on päättää!! Kiitokset suuret taasen!! :worship:

siis valmentajille :)

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olen laitellut mailia muutamille valmentajajille ja ehdolla ovat tällaiset henkilöt kuin Mimmi Jokinen, Aki Kokkonen, Katarina Tunturi ja Marjo Krishni? Olisiko kellään siis hyviä kokemuksia heistä valmentajana? Ketä suosittelisitte? Olisi kiva kuulla mielipiteitä, koska itsellä ei ole yhtään kokemusta ja vaikea on päättää!! Kiitokset suuret taasen!! :worship:

Oikeastaan et välttämättä täällä saa tuohon kunnon vastausta, sillä valmennusuhde on henkilökohtainen ja joillekin sopii joku toinen paremmin kun toiselle. Ensin kannattaa lähteä siitä, mitä oikein haluaan valmennussuhteelta. Kisaako tulevaisuudessa fitneksessä, kehonrakennuksessa jne. Myös valmennussuhteen toimiminen riippuu siitä toimiiko teidän kemiat. Sen pystyy vaan selvittämään kokeilemalla. Jos tapaat valmentajia, niin keskustelemalla heidän kanssaan, voit saada selvyyden ongelmaasi. He myös varmaan kertovat, mtä odottavat sinulta jne.

Se kannattaa myös ymmärtää, että jos saa hyvän valmentajan, niin se ei automaattisesti tee sinusta valmista ja hyvää kilpailijaa. Työ tehdään itse ja valmentaja antaa sinulle vain ohjeita.

Niin...ei se että "valmentaja" on tunnettu, menestynyt kilpailija tai kropaltaan sellainen millaiseksi itse haluaa tms tee hänestä hyvää valmentajaa. Kuka tahansa noista edellämainituista henkilöistä on varmaan hyvä valmentaja. Mutta yhtä hyvä voi olla muutaman kerran kisannut henkilö, joka ottaa asioista selvää puolestasi, on tukenasi, tekee ohjemat yhdessä kanssasi ja johon ennen kaikkea luotat. Minulla on valmentajana ollut henkilö, joka on kisannut pari kertaa eli tietää kuitenkin mitä siellä kisapaikalla tapahtuu, ottaa selvää jos on jotain sellaista mitä ei jo tiedä, antaa minun antaa palautetta ja on tiukka siinä että teen kuten hän käskee. Se on syvältä, että joku hommaa itselleen valmentajan ja sitten kuitenkin kyselee joka suunasta ohjeita koko ajan. ELI sun on luotettava siihen henkilöön, jota kutsut valmentajaksi ja tehtävä kuten hän neuvoo, ellet siihen pysty niin kannattaa vaihtaa valmentajaan, jonka kans ajatukset menee yksiin. Keskustele valmentajaehdokkaiden kanssa mm millaista ohjausta he tarjoaa ja katso meneekö se yksiin tarpeittesi kanssa. Ja muista olla lojaali ja avoin valmentaja kanssa!:thumbs:

Latest posts

Back
Ylös Bottom