Kokemuksia/tietoa pixmania.com?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja japa
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viimeaikoina kun olen surffannut joko töllöä tai kameraa hakemassa niin aina tulee tuo pixmania sivut eteen hintojen vertailussa. Ja yleensä halvimpana. Onko kellään nyt kokemusta tuon firman palvelusta jne. Ihmetyttää kun pixmania antaa esim sony 40tuumaisen 2v takuu kun jossakin toisaalla taas samaan töllöön on vain 1v(sama tuotenro). Ja miten sitten toimii takuut jne. Pitääkö ongelmien takia sitten töllö lähettää johonkin hiivattiin asti vai voiko sen korjauttaa lähimmällä hyväksytyllä korjaajalla.
Kuitenkin tuolla on joissakin tuotteissa jopa 300-400 hinnanero vaikka verrattuna Kuopion paikalliseen tarjontaan ja tuossa erossa on viellä huomioitu kotiintoimituskin.

Kyllä se mun käsittääkseni ihan hyvä firma on. Henk.koht kokemusta ei ole, mutta tutuilla on joilta olen kokemuksia kuullut.

Tarkoitus oli minullakin tilata pixmaniasta telkkarin, mutta sitten googlasin pixmanian arvosteluja ja tuli tämmöinen linkki vastaan.
http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=335

Eli välillä toimii hyvin, mutta takuun kanssa saa tarvittaessa tapella. Takuulähetyskin taitaa mennä omaan piikkin, kun kauppa sijaitsee ulkomailla.

Tarkoitus oli minullakin tilata pixmaniasta telkkarin, mutta sitten googlasin pixmanian arvosteluja ja tuli tämmöinen linkki vastaan.
http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=335

Eli välillä toimii hyvin, mutta takuun kanssa saa tarvittaessa tapella. Takuulähetyskin taitaa mennä omaan piikkin, kun kauppa sijaitsee ulkomailla.

No tuo ratkaisi kaiken. Eli maksan jonkun verran enempi.

Juu ja omalta osalta en voi suositella kyseistä puljua.
Tuotteen piti tulla parissa päivässä kun näkyy sivuilla että tilaus on lähtenyt.
Toista viikkoa odotellaan ja lähetin kyselyn että missä tilaus viipyy.
No vastaus tuli seuraavaana päivänä ota yhteys myyjään,
Sitten siihen oli laitettu erään brittifirman yhteystiedot. ??????:eek:
Eli siis tilasin tuotteen pixmaniasta mutta myyjä onkin joku brittifirma.
Missä ei asiakaspalvelu ymmärrä sanaakaan suomea. Vitun hyvin ne hoitaa hommat.
Onneks ei ole kyse isosta summasta eikä muutenkaan heti pitää saada tuotteesta mutta vituttaa silti.

Eipä se pixmania yleensä se halvin ole, se vaan on aina tyrkyllä suomenkielisissä hintaseurannoissa ja koska niillä on suomisivustot ja selkeät hinnastot sieltä on helppo tilata.

Itse tilanut pixmaniasta kuutisen kertaa, kaikki aina sujunut OK.
Kerran olen DVD soittimen lähettänyt takuuhuoltoon, tuli korjattuna takaisin vaikka palautin ilman takuupapereita (hukattu).

Missä ei asiakaspalvelu ymmärrä sanaakaan suomea.
No tämän kanssa saa kyllä elää jos tilaa ulkomaalaiselta firmalta.

Itte oon todellä kyllästyny halpojen hintojen perässä juoksemiseen ja oon kuullu niin paljon sontaa pixmaniasta että vaan huhujen perusteella en edes vilkase siihen puljuun.

Mä maksan esim. mp3 soittimesta mieluummin sen 20e enemmän verkkokauppa.com:ssa vaikka vaan sen takia että tiedän miten hyvin verkkokaupan takuumenettelyt toimii. Nykysin kuitenkaan tekniikka ei oo kauheen kestävää, täytyy vaan aina toivoa että hajoavat ennen takuuajan umpeutumista :)

No tämän kanssa saa kyllä elää jos tilaa ulkomaalaiselta firmalta.
Siis kyllähän pixmanian asiakaspalvelussa suomella pärjää ja luulin ostavani tuotteen sieltä mutta ilmeisesti myyjä onkin joku muu?
jos tuote ei jostain syystä tunnu löytävän perille pixmanian vastaus on kysy myyjältä?
Rahat menee kyllä niitten kautta mutta tuotteet kiertää jostain muualta.

Ja en ostanut halvan hinnan takia vaan tilaamani tuote ei kuulu valmistajan suomen maahantuontiohjelmaan joten sitä ei saa suomesta.

jaaha pariviikkoa menny nyt tuli viesti että tilaus on lähtenyt englannin postin käsiteltäväksi.
eli jos saan tavarat ensiviikon loppuun mennesssä olen tyytyväinen.
Aika pitkä toimitusaika jos luvataan pariin päivään ja kolme viikkoa menee.
nyt täytyy vielä koputtaa puuta ja toivoa että tavarat tulee ens viikolla

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom