Kokemuksia testo boostereista!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nappula
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Omna
Totta, kinata voi, mutta itse pitäisin aika varmana merkkinä sitä, että joka aamu saa herätessä katsella komeaa telttailua, jo hieman kivuliaaksi käymiseen asti. Ilmat triboa on tällä iällä aamucamping muuttunut lähinnä satunnaiseksi..;)

Myös hyväntuulisuus lisääntyy minulla, samoin energisyys hieman.

En ole puoleen vuoteen triboa ottanut, mut kohta olis taas aika kun testotasot lähtee taas tuttuun syklittäiseen syöksyynsä. ( ne jotka ei tätä lausetta hiffaillu, niin ei teidän sitten tarviikaan, no panic )

En ole huomannut, että tribuluksella olisi ns. paskankaan merkitystä salisuorituksiin. Makuuhuoneen puolella siitä taas on enempi iloa. Aamuisin sen tosiaan huomaa ja lisäksi päivisinkin on normaalia riettaampi ja halukkaampi olo.

Minähän tosin olen jo vanha äijä, joten johtuisiko siitä.

(Ja kuten jo jossain aikaisemmassa viestiketjussa totesin, ulkomaillahan tribulustuotteet löytyvät/mainostetaan usein "sexual health"-otsikon alla)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Nitsku
En ole huomannut, että tribuluksella olisi ns. paskankaan merkitystä salisuorituksiin. Makuuhuoneen puolella siitä taas on enempi iloa. Aamuisin sen tosiaan huomaa ja lisäksi päivisinkin on normaalia riettaampi ja halukkaampi olo.

Minähän tosin olen jo vanha äijä, joten johtuisiko siitä.

(Ja kuten jo jossain aikaisemmassa viestiketjussa totesin, ulkomaillahan tribulustuotteet löytyvät/mainostetaan usein "sexual health"-otsikon alla)

Minä kun olen luullut, että testojen nousu näkyy aina salilla. Miten on mahdollista, että tasot nousee, mutta se ei näy salilla?

Kokeilin Biotestin Tribexiä ja se tuntui antavan energisemmän olon 8 tuntia ottamisen jälkeen. Tämä vaikutus kuitenkin katosi ekan kerran jälkeen.. eli saattoi olla omaa kuvitelmaa tai joku muu moka sen otossa.

500-1000mg Vitexiä päivässä on tuntunut toimivalta. Eroja lähinnä ollut kohenneessa mielialassa, salimotivaatiossa, nälässä ja voimassa (1kk:n jälkeen). Testailen 3kk purnukan ja kattoo sitten mitä jää käteen. Porukka käyttää sitä enemmänkin ulkomailla, ehkä siksi kun sitä ei saa suomesta kun jossain Vogelin omituisessa litkussa, joka maksaa noin 100x enemmän :)

Pari linkkiä aiheesta:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov:80/entr...ve&db=PubMed&list_uids=12244880&dopt=Abstract
http://www.ncbi.nlm.nih.gov:80/entr...eve&db=PubMed&list_uids=9021345&dopt=Abstract

Puoli purkillista dymatizen tribua kerkesin vetää, kunnes oli pakko lopettaa sen käyttö, koska lihakseni tulivat aivan helvetisti liian suuriksi..! ..nojoo, mutta oikeasti naama alko kukkimaan siihen malliin, että siitä oli enemmän haittaa kuin hyötyä (empä kerennyt hyötyjä havaitsemaan)

Originally posted by lexx

500-1000mg Vitexiä päivässä on tuntunut toimivalta. Eroja lähinnä ollut kohenneessa mielialassa, salimotivaatiossa, nälässä ja voimassa (1kk:n jälkeen). Testailen 3kk purnukan ja kattoo sitten mitä jää käteen. Porukka käyttää sitä enemmänkin ulkomailla, ehkä siksi kun sitä ei saa suomesta kun jossain Vogelin omituisessa litkussa, joka maksaa noin 100x enemmän :)

Saahan tuota suomesta halvalla, Siveydenpuu nimellä, en muista mikä valmiste mutta n. 100ml uutteena sai ja myös tabletteina. En kokeillut kovinkaan pitkää aikaa, joten tehosta en osaa sanoa.

Lisää infoa: http://www.terveydenhoitouutiset.fi/thu0402/7.htm

Koodi:
Keskiajalla kasvia kutsuttiin munkin pippuriksi,
 sillä munkit käyttivät sen siemeniä pippurin asemasta
 maustaakseen ruokaansa ja tukahduttaakseen lihallisia 
himojaan.
:-)

Originally posted by Don vito
Minä kun olen luullut, että testojen nousu näkyy aina salilla. Miten on mahdollista, että tasot nousee, mutta se ei näy salilla?

En tiedä. Seksuaaliseen halukkuuteen vaikuttavia hormoneja, välittäjäaineita sun muita (samoin kuin testosteroniakin, käsittääkseni) on kai montaa eri lajia ja tyyppiä. Mistä sen tietää mihin niistä tribulus vaikuttaa ?

Syötin muuten vaimollekin tribulusta ja jonkinlainen vaikutus oli myös siellä suunnalla huomattavissa...

hmm..

eräs kaveri jäi "kiinni" buusterin käytöstä, oli kuulemma 4kk käyttäny ja pakko kyl sanoa et oli aika lailla sinä aikana käsivarret kasvanu.. tai sit se vaan veti kaikkii mahdollisii mömmöjä mukana eikä tunnustanu. ite eno ostamas, henkihä noista lähtee hyvällä tsäkällä :kuola:

Ostin vähän aika sitten V*taL*fe:n Tribugain tuotetta, jossa on sitä Tribulus Terrestris 625mg ja Kudzu 125mg...Per pilleri...?
Mutta MITÄ toi Kudzu on...?

Ei sitä Kudzua ole ainakaan O*timum:in tuotteessa...

Edit: Saas nähdä onko tuosta mitään hyötyä...?
Mulla ei ole ollut mitään oireita vielä n.40 otetun pillerin aikana...!

Mitenköhän on ..?
Saakohan tuota tribugainia ottaa, jos sairastaa kilpirauhasen vajaatoimintaa?
Vai onkohan sillä ylipäätänsäkkään mitään vaikutusta sen toimintaan...
Mulla on nimittäin kilpirauhasen vajaatoiminta...:(

Mä käytin purkillisen (1kk) Tribolania annosteluohjeen mukaan, ei merkittävää vaikutusta.

Nostin sitten ikivanhan topicin haudastaan ylös, syynä mielenkiinto Finnmax Tribo nimiseen tuotteeseen. (Linkki esittelyyn ==> http://www.aminoporssi.fi/epages/Am...amino/Products/101148/SubProducts/101148-0001 )

Onko tästä tai samantapaisista valmisteista millaista kokemusta? Hyödyt ja haitat? Myös tietoa tuon vaikutuksista terveyteen ja kropan testosteronin tuotantoon käytön lopettamisen jälkeen jne olisi hyvä saada. Onko lopputuloksena aggressiivinen, karvainen, jatkuvasta panetuksesta kärsivä/nauttiva mutta lapseton apinamies? :david:

Nostin sitten ikivanhan topicin haudastaan ylös, syynä mielenkiinto Finnmax Tribo nimiseen tuotteeseen. (Linkki esittelyyn ==> http://www.aminoporssi.fi/epages/Am...amino/Products/101148/SubProducts/101148-0001 )

Onko tästä tai samantapaisista valmisteista millaista kokemusta? Hyödyt ja haitat? Myös tietoa tuon vaikutuksista terveyteen ja kropan testosteronin tuotantoon käytön lopettamisen jälkeen jne olisi hyvä saada. Onko lopputuloksena aggressiivinen, karvainen, jatkuvasta panetuksesta kärsivä/nauttiva mutta lapseton apinamies? :david:

Hehee.. Hyviä vaikutuksia ei ole, huono puoli on rahanmeno ja pettymys.:rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom