Kokemuksia testo boostereista!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nappula
  • Aloitettu Aloitettu
Onko teillä ollut millaisia kokemuksia? Onko voima lisääntynyt? Mainokset lupailee yli 70% teston lisääntymistä. Kommentoidessa mainitkaa tuotteen merkki ja hinta.

Ps. Kuinka moni käyttää soijaa protskuna pelkästään onko paljonkin eroo heraan muussa kuin hinnassa itse olen käyttänyt soijaa jo vuosia. Kertokaa kokemuksia soijan ja heran eroista käytännössä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Boosterit ovat kyllä pelkkää kusetusta! Laita mielummin rahasi perus lisäravinteisiin: proteiini, kreatiini, malto jne..

Mitä soijaan tulee, en itse pidä ko. tuotteesta. Mulle riittää jo paha maku sanomaan tämän, elikkä en ole edes perehtynyt syvemmin heran ja soijan eroihin.

Kaikki testobuusterit on rahanhaaskausta, jos ne oikeasti nostaisi testotasoja noin kovasti, niin olisi erittäin mielenkiintoista katsella kun porukka vetelisi lisäravinteitten kanssa nolvaa ettei gyno pääse yllättämään.

Hera on laadukkaampaa kuin soija, mutta kyllä soijallakin pärjää ihan hyvin.

Soija vaan maistuu vähän ikävältä ja se maku tulee läpi vaikka proteiinisekoituksessa olisi vähiten soijaa.

Mutta kyllähän mies sen kestää...

Voi jättää kaupan hyllylle,mulla ei tullut edes placebo vaikutusta:lol1: ,kun kaks purkkia tempasin. Protsu,vitamiinit,hiilarit ja kreatiini,muut on enemmän tai vähemmmän kikkailua.

joku jenkkitutkimus kertoi maksan tuhoovan kaikenlaiset boosterit jo alkuunsa, eikä niillä kuulemma ollut vaikutusta juuri muuhun kuin ESTROGEENItasojen nousuun, jos siihenkään... kuka mies semmosta haluaa. no, not me!!!:)

Kummastakohan puhutaan tribuluksesta vai prohorkista ?

Originally posted by Nappula

Ps. Kuinka moni käyttää soijaa protskuna pelkästään onko paljonkin eroo heraan muussa kuin hinnassa itse olen käyttänyt soijaa jo vuosia. Kertokaa kokemuksia soijan ja heran eroista käytännössä.

ei soijassa ole mitään vikaa,perusprotskuna ihan ok.Hera proteiini imeytyy vaan huomattavasti nopeammin kuin soijaprotsku joten kannattaa palautumisjuomassa käyttää nopeasti imeytyvää heraproteiinia. Muuten olisi parempi käyttää hitaasti imeytyviä proteiineja monista eri lähteistä.
Illalla viimeisenä otettava proteiini ei missään nimessä kannata olla heraprotskua,liian nopeaa,kaseiini tai soija on paljon parempi vaihtoehto

mistäs se heran näennäisihmeellinen nopeus kuulkaa johtuu? luulin ihan, että sekin joudutaan pilkkomaan aivan samalla tavalla kuin soijat ja maidot ja muut. ei se aminohappoprofiilin täydellisyys nopeuta imeytymistä juurikaan.:)

kuitti se on pienikin kuitti

jotain

"Onko teillä ollut millaisia kokemuksia? Onko voima lisääntynyt? Mainokset lupailee yli 70% teston lisääntymistä. Kommentoidessa mainitkaa tuotteen merkki ja hinta."

Jotkut kaverit on kokeillu ja kehunu. Itse suhtaudun skeptisesti moisiin, mutta kyllähän nuo kaverit porskuttaa etiäpäin lujaa. Placeboa tai ei, jotain vaikuttavat kuitenkin.

Kaljaveikkolle

On tullut kokeiltua 2 eri testoboosteria, ensimmäinen oli golden tribulus millä ei ollut mitään vaikutusta. Toinen oli Dorian yates chemical pro mitä otin 3 aamulla ja 3 illalla.
Tällä oli selviä vaikutuksia, alkoi panettaa aika rankasti ja selkään tuli aknea, tietty myös voimat lisääntyi.

Mutta valitettavasti kun 1kk tauon jälkeen tilasin toisen satsin sillä ei ollut mitään vaikutusta? mistä johtuu, en tiedä.
Toi Dorian kama on muuten aika erilaista mitä ne muut, se on sellaista salmiakin makuista ja kaltaista "uutetta" ne toiset on kuin jotain Puristettua kasvia , mitä ne ilmeisesti ovatkin.

Tuskin kuitenkaan jos on saatavilla/haluaa käyttää aitoja roinia, on mitään järkeä tuollaisia ostella hinta&hyöty suhde on aika huono.

Originally posted by Nappula
Onko teillä ollut millaisia kokemuksia? Onko voima lisääntynyt? Mainokset lupailee yli 70% teston lisääntymistä. Kommentoidessa mainitkaa tuotteen merkki ja hinta.

Optimal Tribulus on ainut tehokas testo buusteri! Siksi se onkin kiellettyjen aineiden puolella.. Ainakin Suomessa. :david:

Tääkin threadi näyttää olevan jo hieman vanhempaa perua Miaekhai :thumbs:

Testobuustereista on tällä palstalla ollut jonkin verran keskustelua ja yleinen mielipide näyttää olevan melko myönteinen, NOT.

Kyllä tribulus toimii kun annos on tarpeeksi iso, ainakin mulla. Ei niillä mitään roinatuloksia saada, mutta pientä apua kumminkin.

Tuohon kun ottaa lisäksi sinkki-magnesium valmistetta niin kyllä sillä selvä vaikutus on. Sanokoot muut mitä sanoo. Yleensä ne , jotka huutaa suureen ääneen , että Tribulus ei toimi, niin ei ole itse kokeillut tai ovat ottaneet liian pieniä annoksia.

Mutta tosiaan, mitään ihmettä on turha odottaa...

Ne jotka ylistää että kyllä kusetusboosterit on toiminut niin mistä tiedätte ettette olisi ilman niitäkin samassa ajassa kehittyneet. Siis jos mä vedän 3kk whatever tavaraa ja mulla on vielä kropassa kasvupotentiaalia niin kyllähän siinä ajassa muutenkin jo kehittyy.

edit: piti editoida "ettette" sana pois, mutta annetaan olla, on se sen verran tyhmän näköinen sana :)

Originally posted by Rice
Ne jotka ylistää että kyllä kusetusboosterit on toiminut niin mistä tiedätte ettette olisi ilman niitäkin samassa ajassa kehittyneet. Siis jos mä vedän 3kk whatever tavaraa ja mulla on vielä kropassa kasvupotentiaalia niin kyllähän siinä ajassa muutenkin jo kehittyy.

edit: piti editoida "ettette" sana pois, mutta annetaan olla, on se sen verran tyhmän näköinen sana :)

No voihan pässi. Jos ei sen verran omaa kroppaansa tunne, niin ei ainakaan kovin pitkään ole voimailua harrastanut...

Onkos Rice testannut Tribulusta?

Mutta, kysymys ei ole mistään kuukaudessa kuntoon ihmeaineesta vaan pienestä lisästä joka ei todellakaan auta yhtään mitään jos muut osa-alueet ( treeni, lepo, ravinto ) ole kunnossa.

Kuinkahan suuria määriä pitäisi ottaa käyttöohjeeseen verrattuna. Itse otin ohjeen mukaan 2 kk ja ei mitään vaikutusta.

Mä otin 5g päivässä, eli 2.5 kertasesti annosteluohje...

Veikkaan, että toimii paremmin niillä, joilla on luontaisesti alhaset testotasot....

Myös valmisteissa on näköjään suuriakin eroja...Itse otin Tribo1:stä

Originally posted by Omna
Mä otin 5g päivässä, eli 2.5 kertasesti annosteluohje...

Veikkaan, että toimii paremmin niillä, joilla on luontaisesti alhaset testotasot....

Myös valmisteissa on näköjään suuriakin eroja...Itse otin Tribo1:stä

Jep, samanmoisia kokemuksia mullakin Tribo 1:stä. Reilu annos, sinkki/mag.-lisät ja hyvä lepo Tribo1:n kanssa nostaa selvästi testotasoja, ainakin itselläni. Kuitenkin huomautan, että itse tunnen testotasojeni olevan hieman alakantissa (mutu). Näistä tuntemuksistahan voi aina kinata....:confused:

Originally posted by narrttu
Jep, samanmoisia kokemuksia mullakin Tribo 1:stä. Reilu annos, sinkki/mag.-lisät ja hyvä lepo Tribo1:n kanssa nostaa selvästi testotasoja, ainakin itselläni. Kuitenkin huomautan, että itse tunnen testotasojeni olevan hieman alakantissa (mutu). Näistä tuntemuksistahan voi aina kinata....:confused:

Totta, kinata voi, mutta itse pitäisin aika varmana merkkinä sitä, että joka aamu saa herätessä katsella komeaa telttailua, jo hieman kivuliaaksi käymiseen asti. Ilmat triboa on tällä iällä aamucamping muuttunut lähinnä satunnaiseksi..;)

Myös hyväntuulisuus lisääntyy minulla, samoin energisyys hieman.

En ole puoleen vuoteen triboa ottanut, mut kohta olis taas aika kun testotasot lähtee taas tuttuun syklittäiseen syöksyynsä. ( ne jotka ei tätä lausetta hiffaillu, niin ei teidän sitten tarviikaan, no panic )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom