kokemuksia seuroista Pancrese Vantaa & MMA vantaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja umeet
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
On tullut aika vaihtaa seuraa. Asustelen järkevän matkan päässä molempia saleja joten valinta on vaikea.. Nyt kaipaisinkin kokemuksia kyseisistä saleista.

etukäteen kiittäen

Itse kävin parissa treeneissä vaparin peruskurssilla MMA-Vantaassa kunnes tajusin että GBGym on kannattavampi vaihtoehto etäisyyden vuoksi.
Meno vaikutti hyvältä ja vetäjät ovat käsittääkseni aika menestynyttä sakkia.

Ainoana huonona puolena mma-vantaalla tulee mieleen treenipaikka, jossa on oikeasti aina todella kylmä. Vaikka kuinka lämmittelisit niin luokkaantumis/kipeäksitulemisen kynnys alenee tuolla harjoitellessa..

Itsekkin olen harkinnut peruskurssin aloittamista toisesta näistä seuroista. Olisi kiva kuulla porukan kokemuksia, vetäjistä, yleisestä ilmapiiristä, harrastaja määristä ja kaikesta muusta mitä mieleen tulee.

Luin toiselta foorumilta, että Pancrasessa olisi porukka vähentynyt ja osa siirtynyt tuonne mma vantaalle, olisi kiva tietää pitääkö tämä tieto paikkansa.

Itsekkin olen harkinnut peruskurssin aloittamista toisesta näistä seuroista. Olisi kiva kuulla porukan kokemuksia, vetäjistä, yleisestä ilmapiiristä, harrastaja määristä ja kaikesta muusta mitä mieleen tulee.

Luin toiselta foorumilta, että Pancrasessa olisi porukka vähentynyt ja osa siirtynyt tuonne mma vantaalle, olisi kiva tietää pitääkö tämä tieto paikkansa.

Juu ja varsinkin syitä tuolle salinvaihdolle.

Ihan hyvää valmennusta kummassakin ja suurimmaksi osaksi ok porukkaa,muutamaa egoilevaa pelleä' lukuunottamatta

Niiden muutaman egoilevan pellen tähden mun treenit loppui mma-vantaalla. Siirryin muihin juttuihin. Henk.koht tärkein asia seurassa on ilmapiiri, tai sellainen ilmapiiri mikä sopii itselle :p

Kannattaisi nuista egoilevista pelleistä puhua seuran vetäjille. Se tuskin on kenenkään etu, että muutama mätäpää pilaa loppu porukan reenaamisen ja koko reeniilmapiirin muuten toimivassa seurassa.

MMA vantaasta

Terve,

Aika harvoin tulee kirjoiteltua tanne mutta on parempi ehka oikaista edellisia mollauksia.

MMA Vantaa on loistava seura. Itse kayn siella satunnaisesti koska en asu suomessa mutta silloin talloin. Itse en ole egoilijoita kylla havainnut. Sen kylla etta siella tarvitset mukaasi reippaan asenteen ja avoimen mielen. Voin hyvin kuvitella ettei huumori kaikenmaailman tosikoille sovellu mutta ehka siina on enemmankin itsensa kehityksen kuin yleisen kritiikin paikka.

Mita muuten tarkoitetaan egoilevalla pellella? Mita siella sitten tapahtui? Mikä sai sinut tekemaan viimeisen paatoksen lopettamisesta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mielestäni oleellisesti seuran ilmapiirin laatuun vaikuttaa vetäjät. jos seurassa esiintyy egoilua yms. urpoilua on vetäjien tehtävä "kitkeä" sitä pois. sitten menee vaikeaksi jos vetäjät itse sattuu olemaan "egoilevaa" tyyppiä...tälläistäkin on tavattu nimeltä mainitsettomassa paini/vapari seurassa.

Mä en mitenkään voi kuvitella että kyseisen seuran jätkät egoilevat. Ne jotka olen tavannut ovat ollut mitä rennompia tyyppejä. Yks kaveri treenailee MMA Vantaalla myös, ja hänen sanojensa mukaan ilmapiiri on mitä mahtavin. Todella paljon huonoa homoläppää sun muuta. Jos joku on niin tosikko ettei tajua moista läppää, niin se on sitten vaan oma vika. Se nyt sattuu olemaan suhteellisen ominaista homopainille...

Haaste

Moi,

Huomasin eilen tälläisen mukavan ketjun kun se tuossa etusivulla möllötteli.
Aika mielenkiintoista "palautetta" etten sanoisi. Tosin palautteen antajat ovat sitten vaipuneet radiohiljaisuuteen ja lopettaneet kommentoinnin.

Olen itse ehkä liian lähellä seuran toimintaa huomatakseni tälläisiä epäkohtia mitä jotkin kirjoittajat ovat huomanneet. Toivoisin palautteen antajilta kuitenkin sen verran munaa että lähestyisivät minua sähköpostilla ja jakaisivat kokemuksiaan, koska ainakin minulle seuran toiminnan kehittäminen on tärkeää. Sähköpostit voi lähettää osoitteeseen ville@mmavantaa.net.
Ketään sen erityisemmin nimeämättä Lauri1262 ja Pitbull the man...:)

Haaste on heitetty. Palaan tänne huhuilemaan parinviikon päästä jos postia ei kuulu!

Tosiasiahan on ettei kaikkia voi miellyttää ja toisilla voi ego olla suurempi kuin toisilla. Ei pidä olla itse liian kapeakatseinen. Ihmiset ovat erilaisia. Jotenkin minulla on tunne että tässä on kyse ollut enemmänkin väärinkäsityksistä tahi jostakin muusta sillä jos tilanne olisi se että meillä kävisi egoilevia pellejä niin monet muutkin todennäköisesti äänestäisivät jaloillaan.

Ystävällisin terveisin,
Ville Vuorela
Puheenjohtaja
MMA Vantaa ry.

Noin se asia pitää hoitaakin eikä niin että huutelee netissä ilman sen kummempia perusteluja. Tyhmä tapa ilmoittaa asiansa, tuskin kukaan sen enempää siitä hyötyy. Toivotaan että saatte joko selvitettyä asian tai selvitettyä asian. u decide..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom