Kokemuksia piilolinsseistä kamppailulajiharjoittelussa? Etenkin lukkopaini.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Haikailisin vähän uutta harrastusta perussalitreenin lisäksi ja tuo lukkopaini etenkin kiinnostaisi. Onko teillä kokemusta miten treenit sujuu piilolinssien kanssa?

Itse joskus aikoinaan harrastelin vähän thainyrkkeilyä ja minun tasollani (en kilpaillut) treenit sujui ihan hyvin linssit päässä. Pari kertaa lensi vuosien mittaan kertakäyttölinssi sparratessa päästä, mutta se nyt ei ole ongelma, jos niin ei ihan alituiseen (esim joka treenissä) käy.

ps. tarkennan vielä, että ikää on mulla melki 40, joten kilpailijaksi en tähtää tai muutenkaan siinä mielessäni ei ole hommaa aikomus tosissaan ottaa, vaan tosiaan vaihtelua ja uusia kuvioita etsin liikkumiseen. (Joka treeni toki treenataan silti tosissaan.)

Meidän seurassa myös monella piilarit ja eivät ole ainakaan ikinä maininneet niistä haittaa olevan. Välillä toki voi tippua, mutta sille ei oikeen mitään voi.

Kiitos kaikille vastauksista. Vaikuttaa siis siltä, että kyseisen lajin treeneihin ilmaannun, vaikkakin alkeiskurssia täytynee odotella syssymmälle.

Omien kokemuksieni mukaan ei oo kummempia ongelmia ollu, välillä vaan vituttaa jos ne kuivuu ja alkaa häiritsemään näköä samalla kun kaveri hakee kuristusta tai lukkoa :D

Pääsääntöisesti sujui ihan ongelmitta bjj & lukkopaini piilolinssien kanssa. Olisko ihan muutaman kerran tippunut toinen linssi, mutta niin harvinaista oli etten kunnolla edes muista. Kun kertakäyttöiset linssit nin sillä ei juuri väliäkään, vaikka linssi tippuisi ja hukkuisikin niin painitreenin pystyy vetämään tarvittaessa loppuun. Silmälasit kantsii silti pakata treenikassiin mukaan aina varmuuden vuoksi, kotimatka olisi esim. autolla vähän haasteellinen "yksisilmäisenä".

(Lukko)Painissa pärjää ilman rillejäkin.
Jos pitää kiikarit päässä kun katsoo tekniikkaa niin kaiken muun voi tehdä vaikka silmät kiinni.

Minullakin on piilarit käytössä. Varmaankin kertaa kahden ja puolen vuoden aikana on linssi silmästä tippunut, eli eipä sitä kovinkaan usein tapahdu. Itselle siis ainakin ehdottomasti paras vaihtoehto.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom