Kokemuksia kaivataan Xtreme recory

Näyttäs olevan mukavasti kreaa ja glutaa 8g/100gr kumpaakin ja olis tarjouksessakin -10e,miltähän mahtaa maistua?G-massaa vedellyt pari vuotta,muuten hyvää kamaa mutta joutuu lisäilemään kreaa ja glutaa.

Pari sankollista olen tota mansikan makuista käyttänyt ja ihan tyytyväinen oon ollu, maku jopa veteen sekoitettuna on hyvä. Palkkarin miksaamiseen ei kannata lotrata liian paljo nestettä tai maku kärsii aika pahasti, varsinkin jos mukaan vielä heittää lisänä omia aineksia, kuten bcaa, jne.

eipä tuo mulla ainakaan vaahdonnut, makukin ok.
ainoa jauho jonka muistan harmittavasti vaahdonneen, oli boosmanin maustamaton hera.

Tätä on tullut joskus vedettyä monta sangollista, ja tykkäsin kovasti. En muista, että vaahtoaminen olisi ollut mikään suuri ongelma. Molemmat maut oli muistaakseni yhtä hyviä, osta vaihtelun vuoksi vaikka molemmat, kun noin halvalla lähtee. :)

Kiitoksia vastauksista,oli niin positiivista palautetta että tilasin kumpaakin makua ämpärillisen.

Kappas, kiva että mainitsit tarjouksesta! Pitääkin muutama pönttö tilailla :)

Itse olen ainakin diggaillut paljon, varsinkin mausta (ja hinnasta).
Tehoista vaikea sanoa mitään, mutta kyllä se liha on samaan tapaan kasvanut kuin muillakin palkkareilla.

Back
Ylös Bottom