Knummelta treenipiiskuria?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

ZannaZ

Hysteerinen söpöliini
Ikä
39
Hellou tytyt!

En tiä miten tän oisin pistänyt, tai minne mutta aattelin kysyä että löytyiskö treenikaveria tai oikeemmin kai treenipiiskuria Kirkkonummen suunnalta mulle?

Tän hetkisen tilanteen vallitessa, oikeastaan ainoa vaihtoehto on treenata täällä kotikonnuilla ja kovasti kaipaisin treenikaveria kun olen havainnut sen erittäin suotuisaksi itelleni ja kehitykselleni. Jotenkin vaan yksin ei saa kaikkea irti itestään, tiä sitten mikä siinäkin on :rolleyes:.

Pistelkääs replyä jos kiinnostaa.
Yst. terv. ZannaZ

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Missä päin Knummea asustelet? Ihan mielenkiinnosta kyselen, mä asuin sellaset 9 vuotta siellä päin ja lasken sen paikan edelleen omaksi 'kotikonnuksi'... :)

Aikas lähel keskustaa. Onkos tästä nyt joku reipas kilsa. Oon tykännyt ihan tosta Munkinmäen(?) Kirkkonummen Liikuntakeskuksesta. Siä ois ihan kiva jatkaa käymistäki... Mutta tosiaan se treeniakaveri ois hakusessa.. Anyone?

Heyyy! Etkös sää tuukaan Mayorsille treenaamaan?

Minkäslainen hinnasto siinä liikuntakeskuksessa on? Mulla on muutto takas omalle kämpille ku koulu alkaa ja samalla sit pääsen taas takas ah, niin ihanalle kirkkonummelle.. :)

Zone-sarja -42%
Minäkin käyn jonkun verran Kirkkonummen Liikuntakeskuksessa Mayorsin ja Satsin ohella. Varsinkin näin lomalla on kiva treenata lähisalilla. Käyn siellä mieheni kanssa, tulen tietty vetämään sua ZannaZ hihasta jos satutaan sinne samaan aikaan. =)

Latest posts

Back
Ylös Bottom