Knight Online -nettipeli

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Mitäs tuon pelaaminen kustantaa, en äkkiseltään löytänyt hintaa.

Hyvät & huonot puolet?

Oon joskus pelannu, taitaa olla ilmanen tai ainakin oli ku ite pelasin. Kyllähän sitä aikansa jaksaa vääntää, mut mun makuun aika tylsä loppupeleis.

Ilmanenhan tuo on.... ja prkleen addiktiivinen kun ei vähään aikaan oo tommosia tullut pelattua.Eensimmäisen rupeaman tuloksena on yksi kappale lvl 10 warrioreita =)

Jesh, avoin beta näyttää olevan kyseessä. Ensimmäisellä sessiolla lvl9 warrior.

Ensivaikutelmana tuo on liian puuduttavaa hack'n'slashia. Mihin hittoon ne komennot (esim /town) pystyy kirjoittamaan, en mä löydy mistää mitään konsoliin viittaavaakaan? Kaikki pitää yrittää tehdä käyttöliittymän kautta...

Juoppo sanoi:
Mihin hittoon ne komennot (esim /town) pystyy kirjoittamaan, en mä löydy mistää mitään konsoliin viittaavaakaan?
Jahas, selvisi. Pitää painanaa ensin enteriä.

Warrior o kyl iha suhari.

Joo mullakin on joku warri... Tietoo pysyykö toi kauan ilmasena ja paljokohan noi velottaa tosta per kk sit ku toi beta loppuu.

Joo en kyl oo iha varma et oiskos se tulos maksulliseks mut jotai sellast huhuu oli kuulevinani et 70 lvl jälkee ois niiko maksulline.. Ei oo sit mitää varmuutta tästä asiasta..

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mun mielest tos o täl hetkel max lvl minkä voi saada 60, jos nny oikeen muistan. Ei siitä oo mun tietääkseni viel infottu et tuleeks maksulliseks vai ei, mutta mitä luultavammin tulee.

Avoimessa betassahan tuo näytti olevan ja ihme jos siitä kaupalliseksi asti selviää. Kokeilin sitä ja lineage kakkosen betaa ja jätin molemmat sikseen. Jauhettuani vuoden Dark ages of Camelottia noi ei jaksa oikeen säväyttää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom