noh, ajattelinpa nyt ottaa kantaa tahan tatuointikeskusteluun...
otin ensimmaisen tatuointini selkaan lapojen valiin 16v eli 11 vuotta sitten, silloin en asiaa sen kummemmin harkinnut, piirsin vaan kuvan joka mielestani oli "kiva" ja sittenhan homma riistaytyi vahan niinkun kasista ;)
eli 22-vuotiaana minulla oli jo koko selan tatuointi, vatsa tatuoituna, kasivarsi jne...
silla hetkella se tuntui todella hyvalta idealta,
mutta todellisuudessa en tullut kylla ajatelleeksi asiaa taysin loppuun asti, silla en koskaan ole ollut erityisen esiintyva persoona enka tullut ajatelleeksi asiaa silta kantilta etta kuinka paljon tallaiset kuvat keraavat huomiota etenkin uimarannalla, uimahallissa, yleisissa saunoissa jne jne...
ja voin todeta etta ihan kiusallisuuteen asti. eli en juuri kay yleisilla paikoilla jossa ollaan vahissa vaatteissa.
ihmiset eivat kasita eivatka voikkaan kasittaa etta on epakohteliasta tuijottaa ja etta vaikka olisinkin kovin tatuoitu eivat he voi tietaa etta kuvat ovat minua itseani varten eika huomion keraamiseksi.
vuosiin en ole kuvia lisaa ottanut, en varsinaisesti kadu itselleni teettamaa vartalotaidetta, mutta kylla tatuointia hankittaessa kannattaa harkita suht' tarkkaan ensinnakin etta KENEN antaa tehda kuvia itselleen, silla tatuointien esim varien laaduissa on suuria eroja, itse tatuoijien ammattitaidosta puhumattakaan!!
onneksi oma tatuoijani on hyvin pateva tyossaan. itse olen luonnostellut kaikki tautuointini ja sitten tatuoijani kanssa ne on piirretty ja sovitettu vartalooni sopiviksi.
toinen huomioitava asia mielestani on se etta tatuointien poistaminen ei ole erityisen helppoa hommaa.
ja sita kannattaa myos miettia etta ajatuksesi siita mika on kaunista ja mika on jarkevaa voi muuttua ajan myota :D
sillon 16-vuotiaana luulin etta tulen AINA olemaan samanlainen ja nyt 27-vuotiaana olen lahes varma ja toivonkin niin etta esim 37-vuotiaana en ole samanlainen kun nyt, tarkoitan siis lahinna henkilona kun elama vaan muokkaa ajan mittaan.
itse asiassa kumppanini otti minusta muutamia valokuvia pelkissa alusvaatteissa tassa viikko sitten ja suoraan sanottuna jopa omasta mielestani naytan jotenkin hyvin ristiriitaisen hupaiselta :D
sellainen pieni lihaksekas todella tatuoitu nainen valtavan vatsan kanssa.
ihan itsekin nauroin kun katselin niita kuvia!! :lol2:
noh, eipa mulla aiheesta enempaa tulihan tassa jo kirjoitettuakin, kun etta malttia kuvien kanssa ;)