Kivat tatuoinnit

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Miule on lähi aikoina tullut hirmunen hinku ottaa tatuointi. Oon kolunnu nettiä läpi eri näköisillä palstoilla mutta tuntuu että kivoja on aika vähäsen. Pitäis kuitenkin harkita tosi tarkkaan minkä ottaa sillä tatuointi on ja pysyy. Joten postatkaa tälle palstalle omasta mielestänne parhaat tatuoinnit :kuvia:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
hehe :D no tässä on mielestäni kiva tatuointi... itselläni :) kuva ny on tommonen pose ku se on bodymodificationssista otettu.
se kuva jatkuu vielä selkää pitkin siihen kohtaa mihin lapaluu loppuu. Jos ite oot miettinyt tribaalia niin meneppä www.deviantart.com ja sieltä otat sen categories ja sieltä traditional art > body art > tattoos. on myös muita ku tribaaleja... hienoja ^^ uh

Liitteet

• tatuaatio2.webp
    tatuaatio2.webp
    61,2 KB · Katsottu: 10 849
Zone-sarja -42%
Mä oon kans jo useamman vuoden himoinnut tatuointia. Nyt iski taas hirveä himo kun reissussa otin nilkkaan tollasen kukkaköynnöksen tai vastaavan hennatatskan ja se on niin nätti. Sitä tässä vaan odottelen, että tosiaan keksisin jonkun kuvan jota sitten varmasti jaksaa katsella lopun ikää.

Itseltä löytyy tottakai kiva, tossa avatarissa :D Ja kun läskiä kertyy niin tattoo senkus kasvaa vieläkin isommaksi ja hienommaksi.. :hyper:

oikein odotan sitä päivää kun olen vanha ja ryppyinen!! ^^ hihii. mutta oikeasti kyl löytyy hienoja kuvia googlettamalla.. suurin osa miun tatuaatiosta on tehty freehändinä, ainoa alkuperäinen kuva oli se mikä lapaluuhun tehtiin, että kun menet vaan tapaamaan hyvää tatuoitsijaa nii varmasti keksitte yhessä hienon!

Pointtihan on siinä, että voit ottaa ihan minkä kuvan itse haluat. Oma näkemykseni on, että jos vaan haluat tatuoinnin etkä jotain tiettyä kuvaa, mieti vielä. Tiedän, että kaikki eivät halua tatuointinsa tarkoittavan mitään tai olevan muuta kuin koriste, mutta itse taas en ottaisi kuvaa joka ei merkitse mitään muuta kuin sitä, että haluat esitellä sitä kesällä.

Netistä saa hyviä ideoita, samoin lehdistä, mutta se mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle. En laita omastani kuvaa enkä minun mielestäni hienoista, koska uskalla veikata etteivät ne olisi tässä haettuja "kivoja".

Itse pyörittelin ideaa päässäni kolmisen vuotta ennekuin vastaan tuli sellainen minkä halusin. Neljä vuotta on ollut, tämän ajan suunnitellut seuraavaa. Tiedän mitä haluan, mutten saa sitä todelliseksi paperille. Kuukausi sitten sain piirrettyä paperille sen kuvan. Pitäisi vielä hioa että saisin täysin miellyttäväksi, kun en ole kaksinen piirtelijä. Samankaltaisen näkemyksen omaava tatuoija osaisi varmana viimeistellä. Tatuoijani jälkeen olen muuten tyytyväinen, hänen tapansa tyylitellä on vain erilainen kuin mitä haen. Itse kuulun siihen kategoriaan joka mieltynyt ajatukseen "tatskallani on merkitys". Mutta tiedän että ajatus on osaltaan hupaisa. Ipana I:n tatska miellyttää silmääni.

Itsehän haluan sellaiseen paikkaan sen tatskan, ettei se sieltä paistaisi joka välissä, pääasia että itse sen näen. Mulla ei ole tarvetta esitellä sitä pikkubiksuissa kesällä vaan lähinnä omaksi iloksi näitä hankintojani teen;).

Lähinnä se ongelma on omalla kohdallani siinä, että hyviä vaihtoehtoja on liikaa ja tarkoitus olisi nyt alkuunsa ainakin ottaa yksi ensimmäisellä kerralla, eikä heti niitä kaikkia viittä vaihtoehtoa.

Haluaisin rakkaan koirani tassunjäljen johonkin, mutta kun vielä sen sopivan paikankin keksisi.

Itsehän haluan sellaiseen paikkaan sen tatskan, ettei se sieltä paistaisi joka välissä, pääasia että itse sen näen. Mulla ei ole tarvetta esitellä sitä pikkubiksuissa kesällä vaan lähinnä omaksi iloksi näitä hankintojani teen;).

Sama täällä. Itse asiassa haluaisinkin sen johonkin sellaseen paikkaa jossa sen saa suht helposti piiloon. Mietin esim. omia häitäni joskus tulevaisuudessa (toivottavasti) ja vaikka tatuointi olisikin osa minua niin en ehkä haluaisi sitä kuitenkaan näkyville. Toisille varmaan sopisi mutta omalla kohdallani tatuointi ja hääpuku eivät oikein istu toistensa kanssa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ipana: hieno tatska!

Mutta tatuoinnin kanssa kannattaa todellakin olla tarkkana. Itselläni on selässä sinänsä ihan kiva kuva, mutta tatuoija ei oikein ottanut hommaansa tosissaan ja kuva on tehty vähän sinne päin... ...tällä hetkellä piirtelen itse mustaa lohikäärmettä, joka peittäisi vanhan kuvan riittävän hyvin.

Korvan taakse pitäisi ehkä saada joku pienen pieni kuva. Jos tekisin töitä vähän vähemmän konservatiivisella alalla, tatuoisin myös molemmat kyynärvarret.

Minä en kyllä missään tapauksessa vastusta sellaisiakaan tatuointeja, jotka ovat puhtaasti dekoraatiota... ...ehkä jopa toisinaan parempi niin. Joku asia, joka on minulle merkityksellinen tänään, saattaa tuntua vähän toiselta vaikka 30 vuoden päästä...

Noi isot tatskat on kyllä mageita :worship: Mä olen haaveillut ottavani alavatsaan molemmin puolin punaiset CHILIPAPRIKAT hieman poikittain. Kuvais meitsin luonnetta, eikä tulisi samanlaisia heti vastaan :D Eli vähän niinku tämmöset, mut vielä enemmän sellaiset aidon chilin näköiset pötkylät

Liitteet

• red-chili-pepper.webp
    red-chili-pepper.webp
    2,8 KB · Katsottu: 1 661
nojoo tolla mun kuvalla ei kyllä ole mitään merkitystä, se on ihan dekoratiivisista syistä siinä :D ja tosiaan melko näkyvä, ei tarvitse edes bikineitä että se huomataan, mutta olenkin niin räikeä persoona ettei se haittaa. Pääasia että ite tykkään :) ensinhän oli vain lapaluu, sitten tuo ranteesta kyynärpäähän ja neljä päivää sitten kävin hakkauttamassa sen olkapäästä kyynärpäähän ja olkapäästä kaulaan... mullakin muhii jo seuraava idea.. hih

Cirppu: Paprikat olis huippu! eikä varmasti olis kaikilla ;) Tribaaleja taas onkin kaikilla, siks otinkin vähän erikkoisemman näköisen tribaalin. tossa on se ihka ensimmäinen kuva, sen otin maaliskuussa 2006, seuraava oli heinäkuussa ja viimenen marraskuussa :D Tuli semmonen kipinä että pakko saaha!

Liitteet

• vanhatatu.webp
    vanhatatu.webp
    28,4 KB · Katsottu: 9 331
ipana:

hyvä linkki tuo deviant art; oon sitä pari tuntia työnteon lomassa selaillut ja vanha tatskahimo alkaa taas heräilemään... :rock:

Täällä yksi lisää haluava.. Avokki vaan ei oo ihan samalla aaltopituudella asian kans. Aattelin vähän kuin salaa käydä ottaan kun hän lähtee tammikuussa armeijaan.. :) Tällä hetkellä selässä kaksi kuvaa, jotka kuvastaa mua. Toinen on ihan itse piirretty (ja ihme kyllä kehuttu..) ja toinen netin ihanuutta.

Vinkkinä, että kirjastostakin löytyy mainioita kuvakirjoja mistä voi hakea ideoita.

noh, ajattelinpa nyt ottaa kantaa tahan tatuointikeskusteluun...

otin ensimmaisen tatuointini selkaan lapojen valiin 16v eli 11 vuotta sitten, silloin en asiaa sen kummemmin harkinnut, piirsin vaan kuvan joka mielestani oli "kiva" ja sittenhan homma riistaytyi vahan niinkun kasista ;)
eli 22-vuotiaana minulla oli jo koko selan tatuointi, vatsa tatuoituna, kasivarsi jne...
silla hetkella se tuntui todella hyvalta idealta,
mutta todellisuudessa en tullut kylla ajatelleeksi asiaa taysin loppuun asti, silla en koskaan ole ollut erityisen esiintyva persoona enka tullut ajatelleeksi asiaa silta kantilta etta kuinka paljon tallaiset kuvat keraavat huomiota etenkin uimarannalla, uimahallissa, yleisissa saunoissa jne jne...
ja voin todeta etta ihan kiusallisuuteen asti. eli en juuri kay yleisilla paikoilla jossa ollaan vahissa vaatteissa.
ihmiset eivat kasita eivatka voikkaan kasittaa etta on epakohteliasta tuijottaa ja etta vaikka olisinkin kovin tatuoitu eivat he voi tietaa etta kuvat ovat minua itseani varten eika huomion keraamiseksi.
vuosiin en ole kuvia lisaa ottanut, en varsinaisesti kadu itselleni teettamaa vartalotaidetta, mutta kylla tatuointia hankittaessa kannattaa harkita suht' tarkkaan ensinnakin etta KENEN antaa tehda kuvia itselleen, silla tatuointien esim varien laaduissa on suuria eroja, itse tatuoijien ammattitaidosta puhumattakaan!!
onneksi oma tatuoijani on hyvin pateva tyossaan. itse olen luonnostellut kaikki tautuointini ja sitten tatuoijani kanssa ne on piirretty ja sovitettu vartalooni sopiviksi.
toinen huomioitava asia mielestani on se etta tatuointien poistaminen ei ole erityisen helppoa hommaa.
ja sita kannattaa myos miettia etta ajatuksesi siita mika on kaunista ja mika on jarkevaa voi muuttua ajan myota :D
sillon 16-vuotiaana luulin etta tulen AINA olemaan samanlainen ja nyt 27-vuotiaana olen lahes varma ja toivonkin niin etta esim 37-vuotiaana en ole samanlainen kun nyt, tarkoitan siis lahinna henkilona kun elama vaan muokkaa ajan mittaan.
itse asiassa kumppanini otti minusta muutamia valokuvia pelkissa alusvaatteissa tassa viikko sitten ja suoraan sanottuna jopa omasta mielestani naytan jotenkin hyvin ristiriitaisen hupaiselta :D
sellainen pieni lihaksekas todella tatuoitu nainen valtavan vatsan kanssa.
ihan itsekin nauroin kun katselin niita kuvia!! :lol2:

noh, eipa mulla aiheesta enempaa tulihan tassa jo kirjoitettuakin, kun etta malttia kuvien kanssa ;)

Juu kannattaa varautua siihen että ihmiset tuijottaa!!!! Jos kuvat on isoja tai niitä sattuu olemaan vähän enempi niin uimahallit ja -rannat ei ole ujon ihmisen paikkoja. Jotkut myös tulevat ja koskettavat kysymättä mikä on ahdistavaa :curs: Mulle kävi kerran apteekin jonossa niin että vanhemman puoleinen rouva tuli hivelemään paljasta kylkeäni (lyhyehkö paita ja lantiohousut) täysin yllättäen ja kysyi onko tuo aito. Kyllä joku raja pitää olla, ei vieraita ihmisiä saa kosketella!
Muuten rakastan kuviani ja kaikki olen ottanut koska ihan itseäni varten en saadakseni huomiota. Paitsi kihlasormus se ei ole vain minua varten :haart:

Täällä yksi lisää haluava.. Avokki vaan ei oo ihan samalla aaltopituudella asian kans. Aattelin vähän kuin salaa käydä ottaan kun hän lähtee tammikuussa armeijaan.. :) Tällä hetkellä selässä kaksi kuvaa, jotka kuvastaa mua. Toinen on ihan itse piirretty (ja ihme kyllä kehuttu..) ja toinen netin ihanuutta.

haha tuo salaa kuulostaa niin hyvältä :rock: minäkää en ole tätä uutta vielä uskaltanut äidille näyttää kun sanoin että sitä "vähän" korjataan :D:D tehtiin sitten koko käsivarsi ja kaula ja neljä tuntiahan siihen sitten uppos... ehkä se näkee sen sitten kun tullaan thaimaasta ja on pakko esitellä rantakuvia sille :P Se kun ei muutenkaan tykkää mistään minun lävistyksistä, eikä edes entisistä tatuoinneista. Että mene vaan salaa ja "yllätä" poikaystävä :) tai katso kauan sillä kestää huomata että olet ottanut tatuoinnin?? tuskin se siitä kovasti pahastuu jos et jonkun toisen nimeä pakaraan tatuoi :)

Tuli mieleen vielä nuista "hienoista" tatuoinneista, että tatuointimessuilla kun otti david hasselhofin naaman pakaraan, sen sai ilmaiseksi!! :hyper: :david: kyllä davidin naama varmaan vähän venähtää ajan ja painovoiman myötä, jos yhtään timmimpi peppu sen on ottanut :lol2:

Mä haaveilen lohikäärmestä, joka ois mun nilkassa. :rolleyes: Mut haluisin lohikäärmeen, jota ei ihan kaikilta löytyis. En oo viel mieleistä löytäny :jahas:

Latest posts

Back
Ylös Bottom