Kiuas update

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
http://www.kiuas.net/

Uutta matskua tulossa 4 biisin verran uudella mini cd:llä Winter in june. Debyyttialbumin nauhoitukset alkavat piakkoin.

wij_big.jpg

promo_5.jpg

Helvetti Warrior Soul on näin parin kuuntelun jälkeen saatanan kova biisi. Hyppäsi heti minun top10 listalle.

Kunnon kikkeliheviä pienillä trash-mausteilla.

Perskeles, olipas kovaa rallia! Joutuu melkein tutustumaan paremmin orkesterin piiseihin. Runpalin toiminta jotenkin kolahti meikalaiseen tolla videolla. Hetkittain vokalistin aani otti korvaan vahemman toimivana mutta annettakoon nyt anteeksi.
Laittaisin tahan nyt 5 tahtea jos osaisin sen laittaa :)

Kiuas julkaisee huhtikuun lopulla debyyttinsä.

Warrior soul on kyllä ihan kymppi varsinkin hälyyttävän hyvän kertosäkeen ansiosta, oikein kasarikertsi konsanaan.

tsou_big.jpg

The Spirit of Ukko - Spinefarm Records 2005 (Julkaisupäivä 27.4.2005)

1. The Spirit of Ukko 5:52
2. On Winds of Death We Ride
3. No More Sleep For Me
4. Warrior Soul 5:48
5. Until We Reach the Shore
6. Across The Snows 5:59
7. Thorns of a Black Rose
8. And the North Star Cried

+ Japanin bonusraita
9. Winter In June

http://www.kiuas.net/

Imperiumin arvostelu kyseisestä platasta: arvostelu

By the way vokalisti on mun tuntema/tietämä tyyppi. Ja yks niistä bändin jäsenistä oli pari viikkoa sitten 'haluatko miljonääriksi visailussa' Mokoman paita päällä (voitti 5000 egee), sano ostavansa uuden skitan tai jotain :)

Aivan helvatin kova levy! Alusta loppuun kunnon menoo. Vaikee edes nimetä yhtä parasta biisiä, kun kaikki ovat aivan tanan kovia! Tätä lisää. Tykkään.

Helvetin hyvä bändi ja hieno levy. :rock:
Across the Snows biisissä on hieno kohta kun huomaa, että sieltähän kuuluu juttua suomeksi. Tulee kylmät väreet.

Olen muuten miettinyt, että miksi näiden suomibändien nimien täytyy olla aina jotain tyyliin "Viikate", "Wasara", "Kiuas", "Ruoska", "Jellysauva" jne.

Aleley sanoi:
Olen muuten miettinyt, että miksi näiden suomibändien nimien täytyy olla aina jotain tyyliin "Viikate", "Wasara", "Kiuas", "Ruoska", "Jellysauva" jne.

Olisiko sinua miellyttänyt enemmin "Ruoska":n edellinen nimi "Natsipaska"? ;)

Salilla kuulin ensimmäistä kertaa kyseistä bändiä ja silloin tais soida "On Winds Of Death We Ride". Oli sen verran menevää musaa että treenitkin saivat uutta potkua. Näin jälkeenpäin kuunneltuna levyltä löytyy myös "Warrior Soul", joka on ihan mukavan kuuloinen rallatus.

Back
Ylös Bottom