Kisoja (in Finland)

sikavaikeeta löytää netistä kisakalentereita pienemmistä ja isommista kisoista suomessa, lajeina kaikki raudanliikuttelu sekä kehonrakennus.

Jotenpas: voitteko pistää tänne kisoja joita tulossa täsä parin kolmen kuukauden sisällä:
-milloin
-missä
-mitkä
-mitä sisältää
-mahdollisesti osoite, mistä sais lisätietoa

sikavaikeeta löytää netistä kisakalentereita pienemmistä ja isommista kisoista suomessa, lajeina kaikki raudanliikuttelu sekä kehonrakennus.

Jotenpas: voitteko pistää tänne kisoja joita tulossa täsä parin kolmen kuukauden sisällä:
-milloin
-missä
-mitkä
-mitä sisältää
-mahdollisesti osoite, mistä sais lisätietoa

http://www.ifbb.fi/kilpailukalenteri

Liitossa ilmeisesti tietoa ettei halukkaita naiskehonrakentajia ole tulossa keväällä kilpailuihin koska
ei kyseisessä kilpailussa mitään naisten sarjaa? Ennen karsinta ollut EM-kisoihin.
WNT FITNESS CLASSIC
17. huhtikuuta, Helsingin Kulttuuritalo

Samoin Oulun kilpailussa ei naiskehonrakentajille kilpailua.
OULU BODY & FITNESS
11. syyskuuta, Madetojan Sali, Oulu

SM ja PM kilpailu esittelyssä sentään maininta naiskehonrakennus kilpailuista.

FITNESS EXPO
2.-3. lokakuuta, Lahden Messukeskus

Pohjoismaiden Mestaruuskilpailut
23. lokakuuta, Kulttuuritalo, Helsinki

lähde: http://www.ifbb.fi/kilpailukalenteri

NABBA liiton SM-kilpailut 29.5 2010 Hämeenlinnassa

lähde: http://www.nabba.fi/

Miesten Kehonrakennuksen ja Naisten Figuren Suomen Mestaruuskilpailut järjestetään La 29.5 klo 15.00 alkaen Hämeenlinnan vanhassa Kaupunginteatterissa.

Sarjoina Miesten Kehonrakennuksessa

luokka 4 165cm ja alle
luokka 3 172cm ja alle
luokka 2 179cm ja alle
luokka 1 yli 179cm

Sekä Naisten Figuressa

luokka 2 163cm ja alle
luokka 1 yli 163 cm

Mikäli kilpailijoita ei ole riittävästi sarjoja mahdollisesti yhdistetään.

Kilpailun kulusta ja säännöistä löydät lisää kohdasta Säännöt Nabba Finland

Palkintorahaa kilpailuissa jaetaan

Miesten Kehonrakennus Overall

1. 1200 euroa
2. 600 euroa
3. 300 euroa

Sekä Naisten Figure Overall

1. 600 euroa
2. 300 euroa
3. 150 euroa

Ilmoittautumiset kilpailuihin 23.4 mennessä Yhteystiedoista löytyvällä lomakkeella johon viestikenttään maininta SM-kilpailut sekä sarja johon osallistut.

Kilpailuiden osallistumismaksu on 25 euroa joka maksetaan liiton tilille 507808-2121727 ilmoittautumispäivämäärään mennessä. Sen lisäksi maksettuna tulee olla liiton jäsenmaksu (30 euroa).

SM-kilpailuiden parhailla on mahdollisuus edustaa Suomea 19.6 Maltalla järjestettävissä lajin MM-kilpailuissa.

Lisenssi, ADT soppari, osallistumismaksu, seura..

:jahas: eli seura on pakollinen? sillon varmaan kannattaa alottaa kisoihin pyrkiminen liittymällä seuraan.
jos haluis lähtee kokeileen esim. ens vuoden sm-kisoihin niin kuinka paljon etukäteen pitäis liittyä seuraan jotta ehtii oleen tarpeeks pitkään testimahdollisuudet ja että ehtii hyvin tekeen karsinta rajat?

Tyhmäkysymys, muttamutta...

Onko kehonrakennuskisoissa mitään junnuluokkaa, itse olen 15 ja olisi kova kiinnostus päästä muutaman vuoden päästä ehkä kisailemaan, vaikkei sitä lihaa nyt ole vielä mitenkään suuresti :)

Ja pitääkö siis tässäkin lajissa kuulua seuraan?

Tyhmäkysymys, muttamutta...

Onko kehonrakennuskisoissa mitään junnuluokkaa, itse olen 15 ja olisi kova kiinnostus päästä muutaman vuoden päästä ehkä kisailemaan, vaikkei sitä lihaa nyt ole vielä mitenkään suuresti :)

Ja pitääkö siis tässäkin lajissa kuulua seuraan?
On junnuluokka, mutta ei sellaista jota tässä varmaankin haet takaa. Pitää kuulua.

On junnuluokka, mutta ei sellaista jota tässä varmaankin haet takaa. Pitää kuulua.

Kiitoksia. Itse en kai osaa käyttää nettiä kun en oikein mistään löytänyt mitään tästä junnuluokasta tms...

Jotenkin voisitko vastis vähän avartaa? :)

:jahas: eli seura on pakollinen? sillon varmaan kannattaa alottaa kisoihin pyrkiminen liittymällä seuraan.
jos haluis lähtee kokeileen esim. ens vuoden sm-kisoihin niin kuinka paljon etukäteen pitäis liittyä seuraan jotta ehtii oleen tarpeeks pitkään testimahdollisuudet ja että ehtii hyvin tekeen karsinta rajat?

On pakollinen. Ei kait siinä mitään aikaa ole, kunhan saat joissakin kisoissa tehtyä tulosrajan. Itse liityin seuraan elo-heinäkuussa, kävin tekemässä marraskuussa kisoissa tuloksen ja helmikuussa oli SM-kisat. Ei ole vieläkään testattu.

se nyt ei ole ihmekkään, sen verran kalliita ne testit on että tuskin niitä junnuille tehdään ennen kun alkaa ME paukkumaan...

Uskon myös että Suomen tasolla saa aika kovia tuloksia paukutella ennenkuin sedät tulee kusipurkkien kanssa tervehtimään. :D

Back
Ylös Bottom