SUPERCARB 1kg -40%

Kisaveikkaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 2much4U
  • Aloitettu Aloitettu
Syksyn fitness-kisat lähestyvät kovaa vauhtia, katsastusten osallistujalistatkin näyttivät olevan jo liiton sivuilla. Pistetäänkö pystyyn pieni veikkaus kuinka käy?

Itse uskon, että Marjo Krishi voittaa "perusfitnessin", Riitta Koukkari on toinen ja Minna Pajulahti kolmas. Bodyfitnessiin olen vähän jäävi ottamaan kantaa, mutta luulen että mitallit jaetaan Maria Heikkilän, Susanna Rantasen ja Aino-Maija Karen kesken. Toisaalta uskon myös että Marianne Mäkelä ja Tanja Karjalainen voivat myös nousta kärkikomikkoon.

Mitä mieltä muut asiaa seuraavat ovat?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Höm, samoilla linjoilla, ihan tismalleen varsinkin perusfitnessin osalta. Marjo oli kovan näköinen viikonloppuna, Minnakin vakuutti! Riitasta en henk.koht. oikein pidä kilpailijana, jokin hänen tyylissään häiritsee...Mutta ainahan hän on ollut kovassa kondiksessa kisoissa, ja siksi niin hyvin pärjännytkin!

Body fitnessin osalta olen minäkin jäävi - mutta Rantanen - Kare - Heikkilä - kolmikkoa veikkaan minäkin kärkeen, luultavasti myös Jaana Kohonen ja Tarja Salmi antavat kovasti vastusta kärkipään porukalle...muita en näin äkkiseltään oikein osaa vertailla.

KEFC:n puolella suosikkejani ovat Marjo Krishi, Riitta Randström ja Minna Pajulahti.

Body Fitnessissä kovat tekijät on jo mainittukin mutta minä veikkaan Aino-Maijan voittoa.

Noistahan on vähän paha mennä sanomaan oikeasti mitään kun pisteet annetaan senhetkisen kisakunnon mukaan..

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Lahden leiri oli antoisa ainakin siinä mielessä, että tapasi kilpasiskoja pitkästä aikaa. Ja oli mielenkiintoista nähdä, miten erilaisessa kunnossa kilpailijat ovat n. 2 kk ennen kisoja. Parin viimeisen kuukauden aikana tapahtuu kyllä dramaattisia muutoksia monenkin kohdalla (ja itse kuulun tähän kastiin :-)

Leiriltä sai myös hyvää uutta sykettä treeniin ja dieettiin, ja ainakin minä nimesin itselleni ne "pahimmat vastustajat", joiden naamavärkki siintää mielessä jokaisen treeniliikkeen viimeisissä toistoissa.... ;-)

niin, ne sijoitusveikkaukset....

Fitness: kolmen kärki Marjo, Minna ja Riitta finalistit: Marjo, Minna, Riitta, Karoliina, Mari K., ja ketäs muita siellä olikaan?

Bodyfitness: kolmen kärki Maria, Marianne, Susanna, ja finaalissa
Maria Heikkilä, Marianne Mäkelä, Susanna Rantanen, Aino-Maija Kare, Tanja Karjalainen ja Jaana Kohonen

Eli aika samoja nimiä pyöritellään.

Tsemiä kaikille kisaan valmistautuville!

Suositut

Back
Ylös Bottom