GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Kisakyyti tarjolla!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

ZannaZ

Hysteerinen söpöliini
Ikä
39
Pistetään vielä tänne mimmien puolelle informaatiota

Eli jos oot vailla kyytiä vailla Helsinkiin Nutri Plus kisoihin ni meikäläinen voisi kuskata kahdesta kolmeen pakkislaista.

Mun lisäks Faidra tulee samalla kyydillä jo. Me oltais kuitenkin menossa jo perjantaina ja takaisinpäin sunnuntaina, että jos tämä sopii niin... halukkaat ilmoittautukoon tähän threadiin tai vaihtoehtoisesti privatkoon mulle ;). Pieni korvaus bensakuluista kuuluu asiaan. Mutta se olisi korkeintaan 10e, tuskin niinkään paljoa.

-edit- niin siis tampere-helsinki olisi matka... ja luonnollisesti takaisin...

P.S. En mä pure (tuskin Faidrakaan) :D, rohkeasti mukaan vaan.

Mike sanoi:
Varoituksen sana, tuo nainen on HULLU kuljettaja! ;)
:lol2:

Eiku vakavissaan hei, eläpäs karkota kaikkia halukkaita kyytiläisiä :D. En mä oikeesti ole niin paha, saatika hullu... Ihan rohkeasti vaan... Voin taata että hengissä selvitään perille :hyper:. Oon oikeesti ihan hyvä kuski (ja näin on moni sanonut) :vakuuttelee: ... Ei kannata pelästyä...

Zannaz, sun kannattaa varmaan vähäksi aikaa poistaa sun ikä tuosta profiilistas. Tuo maaginen rajapyykki-luku ei välttämättä vahvista uskoa kuskintaidoistas. ;)

edit: Ja epätietoisille tiedoksi, tuo mainitsemani maaginen luku on tietenkin 30... kriittinen luku siis kertakaikkiaan kriiseineen kaikkineen ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom