Elikkä tollanen ongelma alkoi tossa elokuun lopulla jalkaprässiä tehdessä. Tein hyvät lämmittelyt pyörällä + venyt ja iha kevyillä painoilla prässiä (oikeesti kevyet, jotain 40kg + kone). Sitten iski kipu etureiden alaulko-osaan/polvilumpion yläosaan. Tein hölmönä sarjan loppuun vielä tosi kevyillä painoilla, kun aattelin et kylhän se siitä. Nyt polvi kipeytyy säbäreeneissä (pidän kylläkin polvitukea) sillain, että pientä jomotusta + kun painelee lumpion ylälaitaa "alaspäin" niin tuntuu kipua. Aiemmin tuli myös pieni himmeä mustelma tohon kun jalkaa koukistaa niin etureiden alaosaan/polvilumpion yläpuolelle vähän reiden keskiosan ulkopuolelle. Nyt on enää vähän hellä kun entisestä mustelmakohdasta painaa mut polvilumpiota kun painaa reenien jälkeisenä päivänä niin tuntuu selvää kipua. Muualta polvesta ei oo kipeä.
Koitin ensin pitää viikon totaalitaukoa, jalka silti kipeytyy ja viime viikolla pidin 6pv lepoa, niin silti taas tällä viikolla reeneissä kipeytyy. Kävellessä välillä tuntuu kipua/tuntemus että kaikki ei oo kohdallaan ja välillä ihan levossa ollessakin "kummalliselta". Ens viikolla oon kyllä menossa lääkärille, mutta aattelin kysellä täältä, että onko kellään vastaavia kokemuksia?? Venyttelyä oon koittanu ja kuntopyörällä polkenu lenkkeilyn sijasta, kylmääkin pitäny ja särkylääkekuurin ottanu, mutta mistään ei tuntuvasti oo ollu apua. Olisko siis totaalitauon paikka vai onko muita vinkkejä?
Koitin ensin pitää viikon totaalitaukoa, jalka silti kipeytyy ja viime viikolla pidin 6pv lepoa, niin silti taas tällä viikolla reeneissä kipeytyy. Kävellessä välillä tuntuu kipua/tuntemus että kaikki ei oo kohdallaan ja välillä ihan levossa ollessakin "kummalliselta". Ens viikolla oon kyllä menossa lääkärille, mutta aattelin kysellä täältä, että onko kellään vastaavia kokemuksia?? Venyttelyä oon koittanu ja kuntopyörällä polkenu lenkkeilyn sijasta, kylmääkin pitäny ja särkylääkekuurin ottanu, mutta mistään ei tuntuvasti oo ollu apua. Olisko siis totaalitauon paikka vai onko muita vinkkejä?