Kipua käsissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alk0
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En löytänyt sopivaa threadia tälle joten jos sellainen löytyy niin pahoittelen. Mulla on siis kädet kipeytyneet kyynärluun alaosasta, luun sisäsyrjästä. Vaiva muistuttaa kovasti penikkavaivaa(jota kävin itsekin hoitamassa hierojalla muutamia viikkoja sitten), kipu on samallalailla vihlovaa, ja kipeän kohdan painelu on yhtä tuskallista. Ensimmäisen kerran vaivaa ilmeni kun tein hauiskääntöä suoralla tangolla. Nykyään olen siirtynyt z-tankoon ja kivut ovat hieman hellittäneet. Kipuja ilmenee myös lämätessä jääkiekkoa tai salibandypalloa. Osaisikohan kukaan sanoa mistä on kyse ja miten tämän vaivan saisi hellittämään?

Kuullostaa samalta mikä mua vaivas oikeassa kädestä viime huhtikuusta joulukuuhun asti, elikkä rasitusperäinen tulehdus kyynärluussa. Osta kaupasta voltarenia ja tee elmukelmu haude kerran päivässä (30 min minimi) ja pariin otteeseen kylmää kipukohtaan(15 min kerralla). Nämä + erilaiset venytykset ja lepo parantavat käden, jos on samasta vaivasta kyse kuin minulla. Nämä neuvot sain hyvältä fysioterapeutilta ja on auttanut! Minulla homman teki vielä pitkäksi se, että aluksi en ottanut hoitoa vakavasti ja nyrkkeilin monta kuukautta kipeällä kädellä..Lopulta kädellä ei enää voinut tehdä ilman vihlovaa kipua mitään, niin oli pakko alkaa hoitamaan kättä kunnolla ja levätä.
Toivottavasti neuvot auttavat!

Sama homma Rahikaisella. Lääkärissä laukottu ja tulehduskipulääkkeitä syöty mutta kivut tulee aina takasi. Nykyään ei uskalla hauiskääntöä tehdä kuin malliksi kun tulee niin hirveät kivut. Pitääpä kokeilla tuota voltarea ja elmukelmu hommaa. Kunnon venyttely on kyllä helpottanu jonkun verran..

Back
Ylös Bottom