Kipua hengittäessä voimakkaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marrrley
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heipä hei.

Ajattelin kysellä ennen mahdollista lääkärikeikkaa yhdestä ongelmastani: lenkillä käydessäni / muussa tilanteessa jossa joudun hengittämään voimakkaasti tunnen joskus (Normaalisti tätä tapahtunut vain muutaman kerran kuukaudessa, mutta nyt jo 3pv putkeen) vasemmanpuoleisten vatsalihasteni sisäreunassa pistävää kipua heti aktiviteetin alussa. Kipu tuntuu vain voimakkaasti hengittäessä, joten rentouttamalla ja rauhoittamalla hengitystäni hieman kipu katoaa/lieventyy, mutta mielellään sitä liikkuisi yli hidasta hölkkävauhtia ;)

Kukaan muu törmännyt samanlaiseen kipuun? En ole itse ainakaan osannut yhdistää sitä lenkkiä edeltävään syömiseen/juomiseen tai niiden puutteeseen.

Kiitos jo etukäteen :worship:

Heipä hei.

Ajattelin kysellä ennen mahdollista lääkärikeikkaa yhdestä ongelmastani: lenkillä käydessäni / muussa tilanteessa jossa joudun hengittämään voimakkaasti tunnen joskus (Normaalisti tätä tapahtunut vain muutaman kerran kuukaudessa, mutta nyt jo 3pv putkeen) vasemmanpuoleisten vatsalihasteni sisäreunassa pistävää kipua heti aktiviteetin alussa. Kipu tuntuu vain voimakkaasti hengittäessä, joten rentouttamalla ja rauhoittamalla hengitystäni hieman kipu katoaa/lieventyy, mutta mielellään sitä liikkuisi yli hidasta hölkkävauhtia ;)

Kukaan muu törmännyt samanlaiseen kipuun? En ole itse ainakaan osannut yhdistää sitä lenkkiä edeltävään syömiseen/juomiseen tai niiden puutteeseen.

Kiitos jo etukäteen :worship:

Paikalliset kivut rintakehän alueella ovat yleensä janne/lihaskipua. Eli todennäköisesti joku kylkivälilihas kipuilee. Vai onko kipu siis alavatsassa?

Meikäläisellä tismalleen sama homma, mutta oikealla puolella vaan. Uskoisin myös, että jokin lihas siellä jumittaa. Jos jollakin tarkempaa tietoa/hoito-ohjetta, niin ilolla otan vastaan.

Mul o sama juttu et ku vähä hengästyn nii selkään koskee sillee ärsyttävästi ja mun on pakko hengittää tosi syvään ja hitaasti et se menis pois. Olis kiva kans tietää et mist tämmöne johtuu.

Mul o sama juttu et ku vähä hengästyn nii selkään koskee sillee ärsyttävästi ja mun on pakko hengittää tosi syvään ja hitaasti et se menis pois. Olis kiva kans tietää et mist tämmöne johtuu.

Mulla oli joskus aikoinaan sama homma ja kun toi tuli niin kipu oli sellasta ettei tienny missä asennossa olis. Mut mulla oli niinkin yksinkertaisesta asiasta kiinni kuin lihasjumit. Rintalihakset sekä rhomboideukset(lavan ja selkänikaman välissä) kun saatiin auki niin loppu kokonaan. Itse avaututin hierojalla ja sen jälkeen pitänyt venyttelemällä auki ja satunnaisella hieronnalla.

Ollu kans samaa ongelmaa joskus kun teki normaaleja punnerruksia paljon. Joka päivä jotain 200 punnerrusta eikä kunnon venyttelyä niin alkoi kiristää rintaa ja hengittäessä "puristi". Venyttelyä vaan kehiin.

Back
Ylös Bottom