Kipu yläselässä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jopetski
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tein tossa yks päivä etukyykkyä ja selässä tuntui napsahdus, jonka jälkeen selkä tuli välittömästi aika kipeäksi, ja lopetin sarjan heti. Kättä ei vonut nostaa taaksepäin miltein yhtään ja sen liikuttaminen koski kun lavat liikkuivat. Samassa kohdassa oli ollut jo ennen kyykkyä vähän kipua, kun käsi oli ollut huonossa asennossa tai kun sieltä kohtaa oli venytetty. Seuraavana päivänä kipu tuntui olevan vähän hellittänyt, mutta nyt päivää myöhemmin tapahtumasta olen huomannut, että vasemman käden sormista on verenkierto ilmeisesti heikentynyt kun tuntuu sellaista "väreilyä" ihan kokoajan, huomasin tämän oireen jo eilen. Kipu ei ole siis kokoaikaista, mutta nyt selkä tuntuisi puutuvan kun käsi on tietyissä asennoissa ja äkkinäisissä liikkeissä syntyy kipua. Kipu sijoittuu vasemman lapaluun viereen tai alle, se ei ole aivan pinnassa ja mitään ulkoisia muutoksia selässä ei näy. Olen siis 16 vuotias ja fyysisesti hyvässä kunnossa.

Ainiin ja mainittakoon vielä, että salitaustaa noin puolitoista vuotta ja tämä pisto on kerran aikaisemmin ilmestynyt noin 3 kuukautta sitten mutta meni levolla ohitse, tämä kipu on kuitenkin pahempaa kun aikaisempi. En ole käynyt vielä selkää näyttämässä, mitä luulette pitäisikö mennä varaamaan fysioterapeutille aika vai meneeköhän levolla taas ohitse ja mikähän selkää mahtaisi vaivata.. Toivottavasti joku osaisi auttaa.

Jos mulla tuntuis selässä napsahdus, pistävää kipua jne. niin kyllä ainakin itse kävisin sitä näyttämässä ammattilaisella enkä vaan odottelisi, että se kipu itsekseen hellittää. Selkä ja olkapäät kun on aika vittumaisia alueita, ne jos hajottaa niin siinä onkin sitten kiva ihmetellä jatkoa.

Back
Ylös Bottom