Kipu ylärinnassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makke71
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hitto!

Tuli tehtyy viikko sitten keskiviikkona rintaa. Otin Miken 2x6 107,5kg ja oli helppoja. Toisessa sarjassa olis saanu ainakin yhden lisää.

Menin tekemään käsipainoillaen jälkeen tekemään vinopenkkiä käsipainoilla. Painot olivat 30kg ja aattelin, että teen 3x8 helppoja ja levitän käsiä alhaalla korostetuksi. En lämmitellyt käsipainoilla ollenkaan.

Ekassa sarjassa noin 6:n toiston kohdalla olkapään kohdalla napsahti ja nostin vielä painot ylös ja lopetin siihen. Tuli kipua enkä pystynyt tekemään edes hauista sen jälkeen. Mitään verenpurkaumia ei ole tullut!

Pari päivää sen jälkeen käsi oli huomattavasti parempi, mutta edelleen viikon jälkeen en pysty edes vielä punnertamaan, tein yhden, mutta sattu vielä sen verran, et ei tee mieli tehdä enää!

Kuinka kauan tollanen kestää parantua..? Harmittaa, kun oli painot nousussa:curs:

Nojaa... Se aina vähän riippuu, mutta sen olen huomannut että yleensä kun tulee joku tuollanen vahinko ni saattaapi kestää hyvin sen parikuukautta että kipu häviää ns "kokonaan" varsinkin kun eihän sitä malta antaa sen parantua rauhassa.

Vedät vaan kalanmaksaa ni nivelet pysyy kunnossa.

Jos kipu todellakin on kovaa ni sithän sitä kannattaa käydä vaikka näyttää jollekkin, yleensähän sen itse parhaiten tietää kuinka vakava asia on kyseessä :D

Täällä oli joku jutto revähdyksien kuntoutuksesta, sellainen voisi olla aiheellista lukea, koska huonosti kuntoutettu vamma ei välttämättä ole enää ikinä ennallaan. Ehkä kannattaisi käydä tutkituttamasa asiaa vähän, jos on ylimääräistä rahaa, että missä vika on ja miten sen saisi parhaiten kuntoon...

runsas kaksviikkoa menny...

nyt menee jo joku 15 etunojapunnerrusta ennenkuin alkaa tuntumaan!
Ihan nyt varmaan kolme viimeistä päivää on tuntunut selvästi paremmalta.

Olen sen verran lukenut aiheesta, että eka 3päivää kannattaa ainakin rauhoittaa ja sitten alkaa kevyt venyttely ja 3:n viikon jalkeen jo kuntoutus.

Mutta jos nyt on mennyt runsas kaksi viikkoa ja saa jo 15punnerrusta, niin ei varmaan ole mikään hirveän vakava vamma?!

Tosiaan ole tasan kahdenviikon jälkeen alkanut pikkuhiljaa punnertelemaan.. jos vaikka tässä ensiivolla pääsis jo yli sadan niin, ettei satu, ehkä haavetta. Ps olen aina ollut kova tekemään etunojapunnerruksia johtuen harrastuksista vaikka niistä on jo aikaa, niin punnerrukset ovat vieläkin kovasana!

Olen alkanut ottamaan tänään omenaviinietikka, hunaja, etikkakuuria tulehduksen poistamiseksi, en tiedä auttaako, mutta katsotaan!

Kaveri kaski mennä lääkäriin, että sais kortisonipiikin (ehkäisee tulehdusta), mutta katsotaan nyt näin.

Tosiaan yli kaksiviikkoa ilman salia... arvatkaa vituttaako:evil:

Aloitan varmaan saliharjoittelun ensiviikolla ainakin muiden lihasten osalta.. Perkele saa nähdä jääkö haaveeks ottaa 170 penkiltä tänävuonna...

Back
Ylös Bottom