kipu luissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wertsy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
moro.

eli ongelmana olisi sellainen juttu kun esim. hauis kääntöä tehdessä
tunnen pientä kipua olka sekä kyynärvarren luissa, ja kun sarja on tehty ja lasken painot pois käsistäni niin etenkin kyynär varren luussa/luissa tuntuu sellainen jännä tunne että aivan kuin se luu "palautuisi" takaisin, eli olisi painojen kanssa hieman "taipunut"

voiko olla hiusmurtumaa vai mitä?
ja kuinka hius murtuma yleensä tuntuu/ilmenee itselle vai huomaako sen vain lääkäri??

kipuilu on vaivannut jo useamman kuukauden.
treenin jälkeen kipua ei tunne enää tunnin kuluttua!!

sama vaivaa joka päiväisessä työssäni(rakennusmies)
esimerkiksi kun nostan vaikkapa lautaa ja toisen käden kämmenpuoli on taivasta kohden niin noston jälkeen tuntuu juuri tuo hieman vihlaiseva ja luun "palautuva" tunne!!
siis sen käden luussa joka on kämmen taivasta kohden

auttakaa miestä hädässä. katkeaako ranteet jos jatkan treeniä normi tapaan(voima kausi meneillään):wtf:

pidin tuossa joulun tienoilla 3 viikon totaali levon salilta ja töistä mutta eipä auttanut asiaa YHTÄÄN:curs:

Vaikea sanoa tuollaisista, eikä mulla ole tod. mitään faktaa asiasta, kokemusta vaan sen verran että on ollut samantapaista, esim. hauiskäännössä, sen lisäksi on kovat työnnöt oikean käden kyynervarrella, esim. raskaan oven aukityöntö on tuntunut jossain siinä.

Tämä oli joskus vuosina 1998-2002, mutta on sen jälkeen vähitellen poistunut, eli ilmeisesti parantunut...

Varmaan jos olet mua fiksumpi ja hoidat sen paremmin niin ei ehkä mene 4 vuotta sen paranemiseen, siihenhän vaikuttaa mahdollisesti se alituinen rehkiminen ja riuhdonta, ja kun se ei sitä varsinaisesti estä, niin täysillähän ihmiset usein vaan vetää...

Mitä olen lukenut ortopediaan liittyen, murtuma joka menee luun pituus-suunnassa paranee kuulemma hitaasti jos ollenkaan. Mutta tämä tosiaan mene-ja-tiedä juttu, voi tietenkin johtua luukalvosta.

moro.

eli ongelmana olisi sellainen juttu kun esim. hauis kääntöä tehdessä
tunnen pientä kipua olka sekä kyynärvarren luissa, ja kun sarja on tehty ja lasken painot pois käsistäni niin etenkin kyynär varren luussa/luissa tuntuu sellainen jännä tunne että aivan kuin se luu "palautuisi" takaisin, eli olisi painojen kanssa hieman "taipunut"

voiko olla hiusmurtumaa vai mitä?
ja kuinka hius murtuma yleensä tuntuu/ilmenee itselle vai huomaako sen vain lääkäri??

kipuilu on vaivannut jo useamman kuukauden.
treenin jälkeen kipua ei tunne enää tunnin kuluttua!!

sama vaivaa joka päiväisessä työssäni(rakennusmies)
esimerkiksi kun nostan vaikkapa lautaa ja toisen käden kämmenpuoli on taivasta kohden niin noston jälkeen tuntuu juuri tuo hieman vihlaiseva ja luun "palautuva" tunne!!
siis sen käden luussa joka on kämmen taivasta kohden

auttakaa miestä hädässä. katkeaako ranteet jos jatkan treeniä normi tapaan(voima kausi meneillään):wtf:

pidin tuossa joulun tienoilla 3 viikon totaali levon salilta ja töistä mutta eipä auttanut asiaa YHTÄÄN:curs:

kyllä tuo vähän kuullostaisi hermopuolen ongelmalta / jännetupin tulehdukselta.Tilaa aika hierojalta niska/hartia seutu ja kädet. Veikkaanpa että alkaa helpottaa.

Kyllä uskaltaisin väittää että ensin jollekkin pätevälle nikamien käsittelijälle ja sitten hierontaa jos hermot pinteessä niskasta. Ainakin itsellä helpotti kerrasta pitkällinen kipu kädessä kun niskasta oikea lukko avattiin.

Kyllä uskaltaisin väittää että ensin jollekkin pätevälle nikamien käsittelijälle ja sitten hierontaa jos hermot pinteessä niskasta. Ainakin itsellä helpotti kerrasta pitkällinen kipu kädessä kun niskasta oikea lukko avattiin.

Aivan, mutta jos meneekin sen verran pätevälle hierojalle joka aukaisee myös nikamat "tarvittaessa" :)

Minulla on ollut myös tuota samaa ongelmaa enemmän tai vähemmän n. vuoden päivät, eli oikean käden kyynärvarressa tuntuu pistävä kipu kun sarjan jälkeen päästää tangosta irti, ja tuo kipu tuntuu kuin se olisi luussa. Aluksi kevennys ja pelkästään käsipainoihin siirtyminen auttoi, mutta pikkuhiljaa oireet palasivat. Tällä hetkellä kipu treenatessa ei ole kestämätön, mutta kyynärvartta saattaa pakottaa vielä pari tuntia treenin jälkeen. Hammerit on tuntuu olevan kivuttomin liike.

Olen kokeillut lepoa, venyttelyä, kylmä/kuumahoitoa, itse hieroa tuota auki jne, mutta toistaiseksi aika heikoin tuloksin, pitää varmaan käydä näyttämässä ammattilaiselle.

Latest posts

Back
Ylös Bottom