Kipu hauiksessa ja ojentajassa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli en nyt ainakaan löytänyt haulla vastaavaa juttua...
Juu siis nyt on muutaman kerran Ranskalaista tehdessä käynyt niin että kun teen kovilla painoilla sitä, eli toistot 5-8 rupeaa sattumaan hauiksen alapäähän ja säteilee se kipu sitten tohon ojentajaankin. Kipu on sitten poissa seuraavana päivänä kokonaan, mutta se on kuitenkin niin voimakas että ranskalaisen ja kapean penkin joutuu jättämään siihen. Taljapunnerrus ja muu sellanen liike ei aiheuta kipua.

Aivan kuin jokin olisi kovan paineen alla tossa hauiksen kohdalla...

Että jos jotain tietoa edes saisi vai joutuuko täs nyt jättämään ton hyvän liikkeen vaihtopenkille?

Jos kysyisit lääkäriltä mitä mieltä hän on asiasta, hän vastaisi: "Jos joku tekee kipeää, älä tee sitä". Vaikka itse olen monta samanlaista vinkkiä elämän aika saanut, olen joutunut opettelemaan tuon kantapään kautta. Jätä nyt vaan suosioilla ne ranskikset kokonaan pois vaikka kahdeksi viikoksi ja kokeile sitten uudestaan. Korvaa liike jollain muulla tai ehkä vielä fiksumpi vaihtoehto, otat kaksi seuraavaa viikkoa kevyemmin. Jos vielä vaivaa niin sitten vaikka sinne tohtorin juttusille.

Korvaa liike jollain muulla tai ehkä vielä fiksumpi vaihtoehto, otat kaksi seuraavaa viikkoa kevyemmin.
Jep, tätä lääkettä oliskin tarkotus kokeilla, mietin vaan että onko yleistä tollanen ja onko muita joilla on noin käynyt.

ed. Ja se kipu tuntuu vain silloin kun käsi on ranskalaisessa aivan negatiivisen vaiheen lopussa, eli kyynärkulma on ihan tapissaan, jolloin tuntuu hauiksessa kipu/paine...

Itsellä oli sama ongelma, josta syntyi kyynärvarsitulehdus ja nyt olen saikulla ja myöhemmin tod.näkösesti tarvitsee kortisoni piikkiä myös, joten kannattaa pitää tauko ja treenata hieman harvemmin tangolla ja antaa käsien palautua rauhassa.

Latest posts

Back
Ylös Bottom