Kipeät reisilihakset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei kertokaapas mulle mistä johtuu että reiden etuosa tosta polven yläpuolella oleva lihas tulee kipeäksi. Tekee kipeää kun kävelee kipeillä jaloilla alamäkeen tai kävellä rappusia alaspäin. Nyt tuo reiden etuosa kipeä, vähän aikaa sitten reiden takaosan vihoitteli aikas mukavasti :/

Oon kävellyt aikas mukavasti ja tullut jumppailtua lähes päivittäin. Mietin just että onkohan tullut tehtyä sitten jokin liike, jolloin kroppa ei oo ollut viell tarpeeks lämmin/ valmis josta sitten tuo reisi olisi ärtynyt.. Vai onko se vaan että venyttelyä ja palauttamista tarvittaisiin enemmän?!

Ihan normaalilta treenin jälkeiseltä lihaskivulta tuo vaikuttaa. Ole huoleti ja muista toisinaan venytelläkin.

Okei kiitti :) Mä just miettin vaan sitä et onks jotain millä tonn vois just ehkäistä, kun nyt jatkuvasti jalat kipeenä, tai tuntuu ainakin siltä. Noh sit ei pidä muutakun tohon lihashuoltoon panostaa enemmän :D

Myös itsellä siitä kohtaa usein kipeä hardcore treenien jälkeen. Pientä itsehierontaa ja särkygeeliä olen suosinut :)

Suositut

Back
Ylös Bottom